Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #1 Skrevet 19. november 2003 Hvordan vil du beskrive/oppsummere andre brukere her inne med et ord? (Husk at dette ikke skal være skittkasting!) Chimp: !!! Poirot: Advokat Livets datter: Naiv Tjorven: Hygge Maiken: Velformulert Waco: Wacco Suzy: Snikksnakk Pip: Lærer Tex: Sjefete
Gjest care Skrevet 19. november 2003 #2 Skrevet 19. november 2003 Jeg synes at begreper som naiv og sjefete er negativt. Synes dette ble litt drøyt
chimp Skrevet 19. november 2003 #3 Skrevet 19. november 2003 Hvordan vil du beskrive/oppsummere andre brukere her inne med et ord? (Husk at dette ikke skal være skittkasting!) Chimp: !!! Poirot: Advokat Livets datter: Naiv Tjorven: Hygge Maiken: Velformulert Waco: Wacco Suzy: Snikksnakk Pip: Lærer Tex: Sjefete Unnskyld meg, men 3, TRE!!! utropstegn......!!!! Skjønner ingenting jeg!!!! Hvilket adjektiv tenker du på da????? :o
Suzy Skrevet 19. november 2003 #4 Skrevet 19. november 2003 Du er overveldende Chimp, mens jeg er snikksnakk
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #5 Skrevet 19. november 2003 Jeg synes at begreper som naiv og sjefete er negativt. Synes dette ble litt drøyt Sjefete og naiv trenger da ikke å være negativt! Søt naiv f eks, men det er to ord. Chimp; må ikke være adjektiv, bare et ord du synes dekker en person.
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2003 #6 Skrevet 19. november 2003 Monja: effektiv Middis: blid Diva: underholdende Skusla: energisk Fredagsbarn:fornuftig Livets datter: oppfinnsom Hilde K S: klok :D Må tenke mer... K
Arwen Skrevet 19. november 2003 #7 Skrevet 19. november 2003 Diva: snill Eowyn: gravid Tjorven: Koselig Tex: Bridezilla Trøffelhelten: Tøffel Chimp, Suzy, Lasse: snikk-snakk Vea: Achmed :klø: kommer ikke på flere akkurat nå
Livets datter Skrevet 19. november 2003 #8 Skrevet 19. november 2003 Jeg synes alle er like herlige, jeg. Verden er et vakkert sted å være, og krig og sånt vil snart ta slutt! Naive LD
Retz Skrevet 19. november 2003 #9 Skrevet 19. november 2003 Hege: Romslig Kane: Intelligent Stjernefisken: På høgget Maiken: Reflektert Waco: Søt Poirot: Kunnskapsrik Lea: Hjelpsom Vea: Humor Usj, kommer ikke på flere. Btw; Jeg har ingenting i mot å bli beskrevet negativt. Feel free.
Achmed Skrevet 19. november 2003 #10 Skrevet 19. november 2003 Jeg synes alle er like herlige, jeg. Verden er et vakkert sted å være, og krig og sånt vil snart ta slutt! Naive LD Bla bla bla bla Hihi... Leste først Husmor. Men det er jo hyggelig at noen har akkurat like dårlig humor som meg.
Retz Skrevet 19. november 2003 #11 Skrevet 19. november 2003 Vea: Jeg skrev feil. Selvsagt skal det være husmor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå