Reina Skrevet 19. november 2003 #1 Skrevet 19. november 2003 Vet dere hvilke blader som har noveller, ikke virkelighetshistorier, som det går an å sende inn til bladet og få penger for det (hvis novellen trykkes)? Jeg har sett i en del blader, men finner ikke det jeg leter etter...
natasha Skrevet 19. november 2003 #2 Skrevet 19. november 2003 Har ikke Hjemmet og Norsk Ukeblad slike?
Reina Skrevet 19. november 2003 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2003 Jeg mener de bare har virkelighetshistorier?! Jeg har ingen dramatiske episoder fra livet mitt som jeg kan fortelle til folket...
natasha Skrevet 19. november 2003 #4 Skrevet 19. november 2003 Jeg tror de har noveller også, men det er mulig jeg tar feil. Du kan jo forsøke å ringe Hjemmet Mortensen og høre. (De har både Hjemmet, Familien og Norsk Ukeblad).
Gjest GreenSky Skrevet 19. november 2003 #6 Skrevet 19. november 2003 Jeg mener de bare har virkelighetshistorier?! Jeg har ingen dramatiske episoder fra livet mitt som jeg kan fortelle til folket... Litt slem, men du kan jo dikte opp en historie fra "virkeligheten" og si at det har skjedd deg.
Gjest Étoile Skrevet 19. november 2003 #7 Skrevet 19. november 2003 Litt slem, men du kan jo dikte opp en historie fra "virkeligheten" og si at det har skjedd deg. Kjenner en som har drevet likt med slikt på si... Skrevet historier fra "virkeligheten", type mishandling ("min mann slår meg" etc), incest osv., og så er det bare oppspinn... Men han tjente jo noen kroner da!
Reina Skrevet 19. november 2003 Forfatter #8 Skrevet 19. november 2003 Vi får se om min vesle samvittighet tillater meg det
Gjest gjest1 Skrevet 20. november 2003 #9 Skrevet 20. november 2003 Trudde alle sånne "fra virkeligheten"-historier var oppdikta eg...
Labella Skrevet 20. november 2003 #10 Skrevet 20. november 2003 Har hørt om veldig mange som skriver "fra virkeligheten"-historier for å tjene noen kroner. Men det kan jo bli gode og tankevekkende fortellinger likevel!
Gjest GreenSky Skrevet 20. november 2003 #11 Skrevet 20. november 2003 Har hørt om veldig mange som skriver "fra virkeligheten"-historier for å tjene noen kroner. Men det kan jo bli gode og tankevekkende fortellinger likevel! Ja, absolutt. Det eneste som er kjipt, er at en kan ikke legge med disse som eksempel på sin fantastiske skrivekunst til ev. arbeidsgiver da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå