Gjest Iah Skrevet 15. juli 2011 #21 Skrevet 15. juli 2011 Når jeg laster ned LP så forsvinner jo alt? Finner ikke igjen en dritt jeg da..
DBM Skrevet 15. juli 2011 #22 Skrevet 15. juli 2011 (endret) Meh , nå har jeg testet ut den andre Launcheren, ikke sånn extrem forskjell, men liker mye bedre Go Launcher EX. Er greit å ha prøvd da. Men får du valgt ikoner selv da, de som ikke ligger i dock'en? Man kan uansett fikse det med Desktop Visualizer regner jeg med, men likevel. Installerte GL igjen og tester litt. Tar i hvert fall litt tid å sette opp alt med DV, siden GL ikke lar meg velge ikoner direkte. Måtte justere grid fra 4x4 til 10x10 også. En ting som er genialt med GL er at man kan velge "recent" inne på app drawer, og få opp de apps man bruker oftest/sist. Endret 15. juli 2011 av DBM
Gjest uAnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #23 Skrevet 15. juli 2011 Jeg bruker handcent som sms app og go launcher ex, syns det er de fineste. Som telefonbokerstatning bruker jeg contapps, men Go sin contact app er også fin. Hvis du vil bytte bakgrunn på den låste skjermen så trykker du lenge på bildet du vil ha, da kommer det opp "angi som" og bruk på "lås skjerm" på min ihvertfall:) Plume har den fineste twitter widgeten Jeg bruker en app som heter days left-istedetfor kalenderen, syns det er mere oversiktlig Maildroid er best på e-post hvis du har flere epostkontoer Jepp det var mine must haves:D
Kråkesaks Skrevet 18. juli 2011 #24 Skrevet 18. juli 2011 Nå har jeg fått meg en handcent-app og liker den godt. Men når jeg mottar meldinger så får jeg dobbelt opp med beskjed om det. Det kommer opp både fra handcent og den som er standard. Hvordan kan jeg gjøre det sånn at jeg får en beskjed for hver melding?
Gjest Heloise Skrevet 18. juli 2011 #25 Skrevet 18. juli 2011 Woho! Grattis med ny telefon! Jeg gjorde som deg og gikk fra 3GS til SGS2. Selv bruker jeg ingen apps for sms, synes den er bra som den er sånn sett. Eneste jeg har forandret på er fonten på telefonen, men til og med det er satt tilbake nå. Hva med å bruke telefonen litt som den er og se hva du liker og ikke liker, og ta det derifra? Eneste jeg egentlig har som jeg har downloadet er spill, AVG og et par programmer som åpner spesielle filer.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #26 Skrevet 18. juli 2011 Kanskje jeg kan spørre her også? Er det noen som har et tips til et godt skriveprogram (notatbok) til android?
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #27 Skrevet 18. juli 2011 Kanskje jeg kan spørre her også? Er det noen som har et tips til et godt skriveprogram (notatbok) til android? Evernote: https://market.android.com/details?id=com.evernote&feature=search_result
Gjest Iah Skrevet 18. juli 2011 #28 Skrevet 18. juli 2011 Hvordan forsikrer jeg meg om at telefonen ikke bruker internett (3G) når jeg ikke ønsker det selv? Jeg får hele tiden varsler om ting som skjer på facebook, uten at jeg aktivt åpner appen og det må jo bety at telefonen selv kobler opp..
DBM Skrevet 18. juli 2011 #29 Skrevet 18. juli 2011 Hvordan forsikrer jeg meg om at telefonen ikke bruker internett (3G) når jeg ikke ønsker det selv? Jeg får hele tiden varsler om ting som skjer på facebook, uten at jeg aktivt åpner appen og det må jo bety at telefonen selv kobler opp.. Hvis du går inn på innstillinger, trådløst og nettverk, er "mobilt nettverk" huket av?
Gjest Iah Skrevet 18. juli 2011 #30 Skrevet 18. juli 2011 Jeg finner noe som heter mobilnettverk. Den kan ikke hukes av, men man kan gå inn på den.. Der står det Brukpakkedata - den er huket av. Hvis jeg fjerner haken der kan jeg ikke bruke wifi en gang. Det står også dataroaming, den er ikke haket av.
Momseguri Skrevet 18. juli 2011 #31 Skrevet 18. juli 2011 Dette fungerer på apps, men på den nederste linjen - altså der det står telefon - kontakter - meldinger - hjem, de ser det ut som om jeg ikke får endret. I hvert fall ikke ved å trykke og holde, da skjer det ingenting. Jeg har LG da, men det jeg kan gjøre er å velge det ikonet jeg vil ha på den linjen fra ett annet sted, også dra det ned dit jeg vil det skal være. Hvis det var forståelig? Altså, jeg kan ikke trykke på de ikonene og fjerne dem, men jeg kan legge andre ikoner "oppå" dem. Jeg bruker også en app som heter 3G watchdog for å ha kontroll på 3G bruken min, men jeg kan selv velge om jeg skal tillate 3G på telefonens instillinger da...
Cappuccino Skrevet 18. juli 2011 #32 Skrevet 18. juli 2011 Jeg finner noe som heter mobilnettverk. Den kan ikke hukes av, men man kan gå inn på den.. Der står det Brukpakkedata - den er huket av. Hvis jeg fjerner haken der kan jeg ikke bruke wifi en gang. Det står også dataroaming, den er ikke haket av. Det er riktig at når bruk pakkedata er på surfer du via mobilnettverket. Men wifi skal fungere selv om du fjerner haken.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #33 Skrevet 19. juli 2011 Jeg liker go sms. Er det den som heter Go SMS Pro? Synes liksom ikke jeg kan se at den har norsk ordbok, men kan jo hende det er jeg som har sett meg litt blind.
Gjest charella Skrevet 19. juli 2011 #34 Skrevet 19. juli 2011 Er det den som heter Go SMS Pro? Synes liksom ikke jeg kan se at den har norsk ordbok, men kan jo hende det er jeg som har sett meg litt blind. Programmet er på engelsk med engelske menyer. Den har spansk, fransk, tysk, japansk o.l. men foreløpig ikke norsk. du har fortsatt det norske tastaturet og ordboken din om det var det du lurte på.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #35 Skrevet 19. juli 2011 Programmet er på engelsk med engelske menyer. Den har spansk, fransk, tysk, japansk o.l. men foreløpig ikke norsk. du har fortsatt det norske tastaturet og ordboken din om det var det du lurte på. Ah, så den bare benytter ordboken man allerede har? Smart!
Gjest padawan Skrevet 19. juli 2011 #36 Skrevet 19. juli 2011 jeg vil anbefale deg å skaffe Juice defender da dette gjør at du sparer ganske mye på batteritiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå