Gå til innhold

sex for foerste gang

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei igaar hadde jeg og typen min sex. jeg er 22 og det var forstegang jeg hadde sex. har blodd siden igaar og det svir naar jeg tisser og gjoer vondt naar jeg strammer muskler nede. han kom heller ikke helt inn. boer jeg kontakte lege eller er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Første gang jeg hadde sex blødde jeg også litt, også var det en del ubehagelig nedentil dagen etter. Men dette gikk over, og tror det er rimelig normalt.. :)

Skrevet

Du kan slappe helt av, for det tror jeg skjer med mesteparten :)

Skrevet

Blodet kommer nok etter at jomfruhinnen har røket. Da bruker det å blø litt, noen blør mye, noen blør ingenting. Det at det er litt ømt kan være at du bare er litt støl. Du har nok brukt noen muskler som ikke har vært så mye i bruk før så det er ganske normalt igrunn :)

Skrevet

hei igaar hadde jeg og typen min sex. jeg er 22 og det var forstegang jeg hadde sex. har blodd siden igaar og det svir naar jeg tisser og gjoer vondt naar jeg strammer muskler nede. han kom heller ikke helt inn. boer jeg kontakte lege eller er dette normalt?

Det er ikke unormalt at det kan blø en del første gang, særlig når du har ventet til 22. Grunden til det, er at jomfruhinnen fortykkes en del fra 18 - 19-årsalder, og dette er helt normalt.

Blødningen vil stoppe av seg selv efter relativt kort tid. Jeg regner med at det ikke er snakk om noen særlige mengder nå? Hvis du har blødd MYE helt siden igår, burde du ta en telefon til legevakten, men det høres ikke ut som det er nødvendig. Hvis du er engstelig, kan du jo ringe og spørre. Husk at svar du får her, ikke nødvendigvis er til å stole på.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Ryddet for innlegg av utestengt bruker.

Ms. Raggsokk, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...