Gå til innhold

Feire 30års dagen sin

Fremhevede innlegg

Skrevet

Neste år fyller jeg og mange av de nærmeste vennene mine 30år. Noen fyller 30år i år. Mange snakker om å bare ha en liten middag med venner, mens andre snakker om å feire med en større fest.

Jeg som singel og uten barn, har veldig lyst på en større fest og invitere alle vennene mine.

Feiret du din 30års dag? Hvordan? Tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg feiret på heidundrande vis! Slo meg sammen med broren til han jeg var sammen med (han ble 35), leide et nedlagt hotell en hel helg og inviterte våre respektive familie og venner.

To kompiser som driver restaurant laget mat til alle måltider gjennom hele helgen. Fredagen var rolig med mat og litt drikke, skravling og kos. Lørdagen var det skikkelig bursdagsfest med god mat, taler, dans og alt som hører med.

Søndagen brukte en del av gjestene formiddagen til en fjelltur, før de spiste lunsj før avreise. En veldig vellykket helg, og det kostet ikke skjorta heller.

Skrevet

Jeg syntes det var så skummelt å bli 30 at jeg stakk av på helgetur til Dublin med kjæresten! Men det var fem mnd siden, så nå er det greit, og jeg tenker på å ta en fest når jeg blir 31 istedet! :-)

Skrevet (endret)

Hadde bare en liten kaffe med nærmeste familie, hadde desverre ikke råd til mere. Og de fleste vennene mine bor andre steder i landet.

Litt sårt når jeg hører andre feirer med selskap og stas.

Jeg og ei vennine planla en at vi skulle dra på storbyferie når jeg ble tredve, det har ikke blitt noe av. Det får heller bli når jeg feirer 35 :sjenert:

Endret av Cordelia
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også singel og barnløs, og for å kunne innvitere alle vennene mine måtte jeg leid et sted, og det syns jeg ble så styrete. Hadde derfor nærmeste familie (foreldre, søsken med partnere og tantebarn) på middag og kake/kaffe på selve dagen, og 7-8 venner på fest med enkel bevertning lørdagen etterpå. Helt ideelt for meg i alle fall! Ellers har 30-årsdagene i min omgangskrets variert mellom ingen feiring, åpent hus hele dagen, fest på kvelden, 5 rettes middag og kake og kaffevisitter en søndags formiddag. (Litt sånn man tenker om 80 og 90 årslag, men det var gjort med en humoristisk vri, så det ble veldig kjekt.)Gjør det DU har lyst til, det er ingenting som er rett eller galt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...