Gjest mann Skrevet 21. juli 2011 #21 Skrevet 21. juli 2011 Hvis du allikevel synes dette er plagsomt, kan du kanskje bruke en burkini (det finnes billeder på google). Burkini? Kan hun ikke bare ha et lite skjørt eller en shorts på seg da? Hvor vanskelig kan det være å ikke ta på noe man ikke føler seg vel i? Ta rundt deg et hånkle når du går omkring, davel?
Gjest mann Skrevet 21. juli 2011 #22 Skrevet 21. juli 2011 Man kan absolutt ha cameltoe naturlig. Det har ikke noe med størrelsen på klærne å gjøre. Noen kan få det i alt undertøy, og man kan ikke akkurat gå opp flere størrelser så det skal henge langt nedover rompa. Noen har bare fyldigere kjønnslepper, og da blir det slik. Er det stykt om ei jente kler av seg og du ser hun har calemtoe? Når en jente kler av seg vil jeg bli opphisset av henne. Enkelt og greit. Det er ikke stygt å ha normal anatomi, og det er normalt å ha kjønnslepper. Hvis en gutt skulle finne på å syns du er stygg når du kler av deg så kast han på huet og ræva ut (!), og finn deg en mann som setter pris på deg i stedet. 1
sjøhest Skrevet 21. juli 2011 #23 Skrevet 21. juli 2011 I og for seg så er det digg. Enkelt og greit. Slutt å skam dere over helt normale, fine ting.
Giacomo_P Skrevet 21. juli 2011 #24 Skrevet 21. juli 2011 (endret) Burkini? Kan hun ikke bare ha et lite skjørt eller en shorts på seg da? Hvor vanskelig kan det være å ikke ta på noe man ikke føler seg vel i? Ta rundt deg et hånkle når du går omkring, davel? Det var ikke seriøst ment.... Jeg synes bare det er et hysterisk morsomt plagg. Endret 21. juli 2011 av Giacomo_P
Gjest NozMonster Skrevet 21. juli 2011 #25 Skrevet 21. juli 2011 selv synes jeg cameltow er helt gruuusom! samme hvor deilig dama er, så klarer jeg ikke annet enn å grøsse av det! jeg synes det er like kvalmt å se pungen sånn kjempetydelig på menn!! særlig hvis de sitter med beina litt spredt, og har buksa/ shortsen litt høyt oppe! men bare sånn av ren nyskjerrighet: er det noen typer vaginaer som gir lettere cameltow enn andre? veldig fyldige- litt brede?? for jeg ser en her sier at hun får cameltow selvom hun ikke drar buksen høyt opp- men jeg får ikke cameltow selvom jeg går med sånne ekstra høyt-livsbukser!
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #26 Skrevet 21. juli 2011 selv synes jeg cameltow er helt gruuusom! samme hvor deilig dama er, så klarer jeg ikke annet enn å grøsse av det! jeg synes det er like kvalmt å se pungen sånn kjempetydelig på menn!! særlig hvis de sitter med beina litt spredt, og har buksa/ shortsen litt høyt oppe! men bare sånn av ren nyskjerrighet: er det noen typer vaginaer som gir lettere cameltow enn andre? veldig fyldige- litt brede??for jeg ser en her sier at hun får cameltow selvom hun ikke drar buksen høyt opp- men jeg får ikke cameltow selvom jeg går med sånne ekstra høyt-livsbukser! de som har det naturlig har vanligvis problemer med å skjule den. vi som ikke har kan jukse oss til med å dra opp buksa og det er lettere for meg i hvert fall etter jeg la på meg. (har bare prøvd forran speilet i litt beruset tilstann. selv om jeg synes cameltor er vakkert er det litt for ....sensuelt til at jeg tør å gå med det ute.
Mynona Skrevet 21. juli 2011 #27 Skrevet 21. juli 2011 Beklager, men det folk kler på seg, er et dårlig unnskyldning for å ikke gå naken (for det er ikke lov), men som en i realiteten gjør. Hadde den vært normalt romslig hadde dette ikke skjedd. Visning av kameltå betyr at klærne burde ha vært ett eller to nummer større, men kvinnfolk skjønner ikke det, for de følger bare moten. Jeg får det i bikinier som er for slakke....
Gjest NozMonster Skrevet 21. juli 2011 #28 Skrevet 21. juli 2011 de som har det naturlig har vanligvis problemer med å skjule den. vi som ikke har kan jukse oss til med å dra opp buksa og det er lettere for meg i hvert fall etter jeg la på meg. (har bare prøvd forran speilet i litt beruset tilstann. selv om jeg synes cameltor er vakkert er det litt for ....sensuelt til at jeg tør å gå med det ute. takk for svar hehe, skjønner at du ikke helt tørr å gå med det! det er jo noe man peker på å ler av ( jeg har jaffal sett VELDIG mange ukjente mennesker gjøre det ute med en tilfeldig forbipasserende dame med cameltoe)
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #29 Skrevet 21. juli 2011 de som har det naturlig har vanligvis problemer med å skjule den. vi som ikke har kan jukse oss til med å dra opp buksa og det er lettere for meg i hvert fall etter jeg la på meg. (har bare prøvd forran speilet i litt beruset tilstann. selv om jeg synes cameltor er vakkert er det litt for ....sensuelt til at jeg tør å gå med det ute. takk for svar hehe, skjønner at du ikke helt tørr å gå med det! det er jo noe man peker på å ler av ( jeg har jaffal sett VELDIG mange ukjente mennesker gjøre det ute med en tilfeldig forbipasserende dame med cameltoe) jeg fikk det vist ikke tydelig nok frem, jeg tør ikke gå med "falsk" cameltoe ute blandt folk
fruBeist Skrevet 22. juli 2011 #30 Skrevet 22. juli 2011 ...og for de som vil gi en illusjon av kameltå 1
Tudeluu Skrevet 22. juli 2011 #31 Skrevet 22. juli 2011 Jeg har cameltoe naturlig, så det går fint ann. Har man fyldige kjønnslepper så blir det slik. Har ingen problemer med å bruke bukser f.eks. Har aldri opplevd å få cameltoe utenpå klær... Går jeg med string kan man se det, men bruker jeg hotpants, så vises det ikke. Så det er ikke nødvendigvis vankelig å skjule Har aldri fått klager. Kjæresten er meeeget fornøyd med at jeg har det. Så da sier jeg meg fornøyd jeg...
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2011 #32 Skrevet 22. juli 2011 Cameltoe og bollemus er det beste som fins. Jeg får ståpikk bare jeg leser ordene. For meg spiller det ingen rolle hvordan ansiktet på kvinnen ser ut, jeg digger det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå