Gå til innhold

Cameltoe..


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Er det veldig turn-of for gutter at jeg har cameltoe? syntes det er kjempe ubehagelig og bare gå i bikini på stranden, for noen ganer synes den igjenom bikini trusa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Typen min sier: "Om dama er fin, så er det hot. Om hun er stygg, så blir det motbydelig og kan heller kalles moosetoe!"

Som med alt annet, så kommer det vel an på individet i sin helhet, the package.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cameltoe er jo når du har dratt buksen/undertøyet så høyt opp at du "deler" skrittet i to. Det er ikke noe du har naturlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig det er litt vakkert.

På en sånn pirrende frekk småvulgær måde.

Det er hvert fall ikke noe å skamme seg over.

Alle har jo kjønnsorganer. Hvis jeg skulle tenke på samme måde selv, måtte jo et hvert strandbesøg medføre at jeg måtte gå med snøtten klemt inn mellom bena. DET hadde vært vondt det.

Vær heller stolt over at du kan vise frem en liten "vareprøve" uten å måtte blotte deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det, ikke for at man drar bukser osv aalt for langt opp, men for at jeg faktisk har bollemus- rett og slett.

Har alltid tenkt at dette vaar negativt, men med årene har jeg jo skjønt at de aller fleste menn tverimot synes det er sexy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cameltoe er jo når du har dratt buksen/undertøyet så høyt opp at du "deler" skrittet i to. Det er ikke noe du har naturlig.

Det er faktisk enkelte bukser som man man bare får det i, uten at man trekker buksa "så høyt opp" Jeg kastet en bukse jeg likte kjempegodt nettopp fordi jeg fikk cameltoe i den, og den var ikke stram i det hele tatt der oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk enkelte bukser som man man bare får det i, uten at man trekker buksa "så høyt opp" Jeg kastet en bukse jeg likte kjempegodt nettopp fordi jeg fikk cameltoe i den, og den var ikke stram i det hele tatt der oppe.

Alså at jeansstoffet selv la seg i folder som gav inntrykk av cameltoe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Typen min sier: "Om dama er fin, så er det hot. Om hun er stygg, så blir det motbydelig og kan heller kalles moosetoe!"

Som med alt annet, så kommer det vel an på individet i sin helhet, the package.

Agreed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Man kan fint fylle bæsj i en kaffekopp. Det blir ikke kaffe av den grunn. :gjeiper:

Slik er det med alle ting. Miniskjørt, hotpants, cameltoe, bollemus, tatoveringer osv. Man kan ikke sette en standard som sier at alle med den og den tingen er sexy. Det kommer som sakt an på personen som bærer disse tingene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min sier: "Om dama er fin, så er det hot. Om hun er stygg, så blir det motbydelig og kan heller kalles moosetoe!"

Som med alt annet, så kommer det vel an på individet i sin helhet, the package.

Støttes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Typen min sier: "Om dama er fin, så er det hot. Om hun er stygg, så blir det motbydelig og kan heller kalles moosetoe!"

Som med alt annet, så kommer det vel an på individet i sin helhet, the package.

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dama med cameltoe fin, titter jeg på musen.

Er dama med cameltoe ufin, titter jeg på måsen.

Endret av Kamikatze
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, jeg synes det kan være veldig fint.

Jeg skal innrømme at øynene mine lever litt sitt eget liv på stranden, men man sitter jo ikke og glor ned i skrittet på jentene heller. Jeg synes du heller skal være stolt av den.

Og så kan du jo være glad for de problemene du slipper, siden du er kvinne. I min ungdomstid var toppløsmoten på sitt verste, og det var sjelden man så en bikinitopp. En hel del somre var jeg ekstremt solbrent på ryggen, og likblek på maven. Det var ikke få betongharde ereksjoner jeg boret ned i sanden i den tiden. Nå er jeg hekdigvis blitt gammel nok til ikke å få den type spontanereksjoner på stranden.

Så en cameltoe er ikke akkurat noe problem, og jeg tror ikke akkurat det vekker oppsikt når du går i bikini. Men selvsagt kan det jo hende du gir næring til en del unge gutters seksuelle fantasier (men det ville vel egentlig skje uansett, hvis ikke du gikk i burka).

Hvis du allikevel synes dette er plagsomt, kan du kanskje bruke en burkini (det finnes billeder på google).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille Trille

Noen ganger skjer det bare..

Men så tror ikke vi damer skal være for selvbevisste på leppene våre når det finnes hauevis av menn i bukser der vi ser så godt som hele utveksten.. Jeg bryr meg ikke, og noen ganger er det bare spennende å se på :popcorn: Fin begynnelse på fantasier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cameltoe er jo når du har dratt buksen/undertøyet så høyt opp at du "deler" skrittet i to. Det er ikke noe du har naturlig.

Man kan absolutt ha cameltoe naturlig!

naturlig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær heller stolt over at du kan vise frem en liten "vareprøve" uten å måtte blotte deg.

Beklager, men det folk kler på seg, er et dårlig unnskyldning for å ikke gå naken (for det er ikke lov), men som en i realiteten gjør.

Det er faktisk enkelte bukser som man man bare får det i, uten at man trekker buksa "så høyt opp" Jeg kastet en bukse jeg likte kjempegodt nettopp fordi jeg fikk cameltoe i den, og den var ikke stram i det hele tatt der oppe.

Hadde den vært normalt romslig hadde dette ikke skjedd. ;)

Visning av kameltå betyr at klærne burde ha vært ett eller to nummer større, men kvinnfolk skjønner ikke det, for de følger bare moten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan absolutt ha cameltoe naturlig. Det har ikke noe med størrelsen på klærne å gjøre. Noen kan få det i alt undertøy, og man kan ikke akkurat gå opp flere størrelser så det skal henge langt nedover rompa. Noen har bare fyldigere kjønnslepper, og da blir det slik. Er det stykt om ei jente kler av seg og du ser hun har calemtoe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...