Gå til innhold

Lage oversikt over liturgi til kirken

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Presten ba oss lage opp en oversikt over liturgien til kirken som vi skal dele ut. Lurer da på om hele gangen i det skal kopieres opp, hva presten sier og hva vi sier osv med salmer - eller er det kun salmene?

Og hvem delte det ut hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger bare å skrive sangene helt ut og ev. Fader Vår eller lignende. Men skriv gjerne inn hvor det er tale, solosang, selve vielsen osv. slik at folk vet hvor langt man har kommet.

Jeg er ikke gift, men i min brors bryllup var det søsken som ikke hadde noen annen rolle i bryllupet som delte ut.

Skrevet

min manns to kusiner delte ut hos oss :)

Skrevet

Presten ba oss lage opp en oversikt over liturgien til kirken som vi skal dele ut. Lurer da på om hele gangen i det skal kopieres opp, hva presten sier og hva vi sier osv med salmer - eller er det kun salmene?

Du velger selv hva det skal stå. Noen har bare kopiert opp salmeteksten, andre har mer utfyllende. Det som er lurt er å ha med det menigheten skal si, altså salmene og Fader Vår.

Du kan ta en titt her for å få oversikt over liturgien: http://www.kirken.no/?event=doLink&famID=9269

Og hvem delte det ut hos dere?

Dere kan be noen store barn i familien om å gjøre det, eller høre med søsken eller venner som ikke har noen spesielle oppgaver. Eventuelt kan dere la programmene ligge ved inngangen i kirken (hør med kirketjeneren om han/hun kan vise dere et egnet sted).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...