Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er jo veldig nysgjerrig og vinner aldri noenting, så derfor vil jeg at dere skal fortelle om de største/beste premiene dere har vunnet! Synes det er så gøy å høre om :popcorn:

Både ting dere har vunnet gjennom vanlige konkurranser, eller noe dere har oppnådd gjennom ferdighetskonkurranser, som VM o.l. :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en uke siden vant jeg en stoor pakke med produkter fra Nivea, jeg har også vunnet hudpleiepakke fra Apotek1 og hele Sex and the City-serien. Altså ingen store premier, men ser innom konkurransenett.no iblant og er med i mange konkurranser der, så kanskje jeg vinner stort snart;)

• Liker 1
Skrevet

mmm... Jeg vinner alltid bare småting; pakke med pasta og pastasauser, 100 kr på flaxlodd, Klovn-plakat osv.. Men samboeren min har vunnet mobiler til oss begge, reise til Ålesund, gavekort på 1000 kr osv.. Noen har mer vinnerflaks enn andre!

• Liker 1
Skrevet

Jeg får sånne 'kick' innemllom og da racer jeg gjennom alle konkuransene på f.eks konkuransenett.com.

Men har egentlig ikke vunnet noe siden jeg var liten, da vant jeg marispankaker på lotterier hele tiden :fnise:

Vant en CD-pakke fra en radiokanal en gang... Ingen artister jeg likte dessverre :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...