AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #1 Skrevet 13. juli 2011 Heisann Vi er ikke så langt i planleggingen, kun lokale, kirke etc. Bor en lengre flyreise fra min mor, men tror at hun kunne ønske å gjøre noe smått til bryllupet også. Har dere noen tips til hva hun kan gjøre? Jeg ser for meg at hun kommer på besøk nærmere og at hun da får sett mer hva som skjer, men er redd for at hun skal føle seg utenfor.
FruN Skrevet 13. juli 2011 #2 Skrevet 13. juli 2011 Hva om hun kom på besøk når du skulle ut etter kjole? Har hun noen hobbyer hun kunne bidratt med på noen måte? 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #3 Skrevet 13. juli 2011 Min mor fikk ansvaret for blomstene. Hun fant blomster ut i fra de fargene jeg skulle ha i brudebuketten, lagde prøveoppsatser med ulike blomster i ulike typer skåler/kurver (høye, lave, runde, avlange osv)... Jeg fikk tilsendt utrolig mange mms på den tiden, med bilder av ulike blomster, ulike skåler, ulike oppsatser, og det var bare å velge og vrake. Det er mye din mor kan gjøre selv om hun bor langt unna, det viktigste er at hun får lov til å bidra, og at du tør slippe kontrollen.
Kosemose Skrevet 13. juli 2011 #4 Skrevet 13. juli 2011 Kan du ikke spørre moren din om det er noe hun har lyst til å bidra med? 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #5 Skrevet 13. juli 2011 Hei og takker for svar =) Å slippe kontrollen er jeg ikke redd for i det hele tatt, jeg er veldig avslappet i forhold til bryllupet og alt rundt det. Hun har ingen hobby på den måten dessverre. Jeg har tenkt litt på om hun vil se på blomsterkombinasjoner etc. Jeg må nok bare spørre henne om hun kan tenke seg noe, som du sier kosemose : )
Anglofil Skrevet 13. juli 2011 #6 Skrevet 13. juli 2011 Her har jeg gjort det meste selv. Min mor hjelper til med blomstene og kakene. Mvh Yvonne
Gjest Tirkes Skrevet 14. juli 2011 #7 Skrevet 14. juli 2011 Min mor bor også langt unna. Hun reiste hit og ble med og plukket ut kjole. Hun snakker med meg ofte og lenge i tlf om bryllupet. Hun hjelper til å lage kjøreplan for dagen, har bestilt band/skaffet band, toastmaster og leiebil til meg... Mye kan gjøres av en driftlig dame med telefon og internet. Jeg har også tatt bilder av ting og sendt henne og fått råd underveis om skokjøp, frisyrevalg, bukettvalg.. Hun har vært en kjempehjelp og har vært på besøk to ganger siden datoen ble satt for ett år siden.. Og jeg hos henne en gang. Er mye som kan gjøres pr telefon, listemekking, osv. 1
Furstina Skrevet 18. juli 2011 #8 Skrevet 18. juli 2011 Vad med att be henne kunna hjälpa till att svara på frågor från gästerna? Frågor kring resande, övernattning, mat/allergier och inte minst att hålla i önskelistan?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå