Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte neesten å knekke den gåten i den andre tråden også (selv om det egentlig var Jugde Judy sin ide som satte meg i gang), men så viste det seg at jeg tok feil da :snurt:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her er en til, hva har Kaptein Jack Sparrow til felles med en Ferrari? :D

Begge går på dekk!

• Liker 1
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Hvor mange dyr av hvert slag tok Moses med seg inn i Arken?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange dyr av hvert slag tok Moses med seg inn i Arken?

Ingen, NOA fiksa arken!

Hah, kjenner meg litt mer våken nå ja :D Bomma på den johan gåten :fnise:

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Ingen, NOA fiksa arken!

Hah, kjenner meg litt mer våken nå ja :D Bomma på den johan gåten :fnise:

Haha, ja du har rett:)

Skrevet

Okei, da kan jeg legge sauegåten fra meg og gå over til å telle dem her jeg ligger:) GJ, Xaphan! Jeg var god i begynnelsen, men nå har jeg helt falt av.. Den albatrossen ødela for meg..

Skrevet

Okei, jeg har en. Noen av dere har sikkert hørt den før. Dere får i så fall ikke lov å svare!

To menn og to kvinner har strandet på en øde øy. Alt de har med seg er to kondomer. Begge guttene ville ha samleie med begge jentene (altså fire samleier), men alle har hver sin kjønnssykdom og ingen vil bli smittet av de andre. Hvordan skal de gjennomføre samleiene med bare to kondomer uten å bli smittet?

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Smitter guttene kondomet inni hvis de har brukt det? Sånn at ikke begge gutteme kan være inni samme kondom?

Skrevet

Gutt 1 har sex med jente 1 og bruker kondom 1. Så har gutt 2 sex med jente 1, der han legger kondom 1 utenpå kondom 2. Så tar han av kondom 1, og har sex med jente 2. Deretter tar gutt 1 kondom 1 inni kondom 2, og har sex med jente 2. Nasty :nei:

Skrevet

Gutt 1 har sex med jente 1 og bruker kondom 1. Så har gutt 2 sex med jente 1, der han legger kondom 1 utenpå kondom 2. Så tar han av kondom 1, og har sex med jente 2. Deretter tar gutt 1 kondom 1 inni kondom 2, og har sex med jente 2. Nasty :nei:

Åå så kjapt du skjønte den da! Men det er helt riktig - og nasty, ja.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Det er jo fa*n ikke normalt, ekle folk ass!

Skrevet

Ungene i barnehagen elsker forresten denne gåten: Hva er det som går og går og aldri kommer til døra?

Skrevet

Nei, la meg tenke? :klo:

:ler:

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

En svenske som har gått seg bort i stua

• Liker 2
Skrevet

Åå så kjapt du skjønte den da! Men det er helt riktig - og nasty, ja.

Vi er i slaget i kveld ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Går og går: Gammelkæillen som har satt fast bukseselen i rullatoren? Den kondomgreia hadde jeg ingen sjangs på, ville anbefalt dem å avstå..

Endret av avenue
Skrevet

Hahahaha! Jeg kommer til å leve lenge på det svenske-forslaget. Det var dessverre feil da..

Og - hva er forskjellen på en elefant?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Går og går: Gammelkæillen som har satt fast bukseselen i rullatoren? Den kondomgreia hadde jeg ingen sjangs på, ville anbefalt dem å avstå..

Som ansatt på sykehjem gikk det svaret rett hjem hos meg :fnise:'

Edit: ser du redigerte mens jeg postet. Var selvfølgelig rullatoren jeg snakket om nå, ikke kondomene :P

Endret av Judge Judy
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Hø? til de 137 og 138

Joda, min mor driver med demens. Snøft

Endret av avenue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...