Gå til innhold

Hekta på anal penitrering

Fremhevede innlegg

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Hvordan ser dere gutter/jenter på at partneren er hekta på anal penitrering, eller selv er hekta på det?

Jeg er selv det, men det er jeg som gutt som er hekta på dette å må ha det vær gang, for å få de beste å sterkeste orgasmene:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det noen ganger på min kjæreste. (jeg er jente) Det er jo ikke hver gang, kun noen ganger. Hadde han trengt dette hver gang for å komme, så hadde det blitt et problem for meg.

Har ikke gutter sitt g-punkt i anus?

Skrevet

Det var ikke noe g-punkt nei, men et følsomt punkt. Hva skal man kalle det da? :P

Det følsomme "punktet" heter prostata, som det står i linken :)

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Jeg har gjort det noen ganger på min kjæreste. (jeg er jente) Det er jo ikke hver gang, kun noen ganger. Hadde han trengt dette hver gang for å komme, så hadde det blitt et problem for meg.

Har ikke gutter sitt g-punkt i anus?

Gutter har et "g-punkt" i anus, men det er ikke det samme g-punktet som damer har. Hos gutta er g-punktet prostata kjertelen. Denne kjertelen har en direkte påvirkning og innverkning på gutters orgasme. Når denne stimuleres, vil det både forsterke og forlenges gutters orgasme. I tillegg vil denne stimuleringen føre til at flere av oss gutta, får multiorgasmer:)

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og spekulasjoner.

Phaedra,mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...