Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I natt våkna jeg av at jeg hadde fryktelig vondt i ryggen, det var så vondt at jeg ikke visste om jeg skulle ligge eller stå, hadde også vondt helt øverst i magen. Hadde også dette for 2 uker siden, men denne gangen var det mye verre. Det lå liksom midt på ryggen, mest på høgre side. Det gjorde så vondt at jeg kasta opp, forrige gang jeg hadde dette kasta jeg opp 2 ganger. Da var crpen min opp i 80, jeg lå innlagt på rehab da, rart de ikke fant ut noe mer enn "omgangssyken". Jeg fikk en paracet hos pappa og så la jeg meg i igjen, i dagmorgen i halv 9 tiden kom han og vekte meg og det gjorde fortsatt vondt, visste ikke hvordan jeg skulle ligge. Men nå er jeg bra, men er jo litt bekymret om hva det kan være..

Er det noen som kanskje vet eller har opplevd lignende før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gallestein? Jeg har steiner som gir smerter i høyre side,ved ribbeina og bakover til ryggen

Skrevet

Når jeg hadde gallestein og galleblærebetennelse var det mye av det samme. Gjorde så vondt at jeg kasta opp og hyperventilerte og alt. På sykehuset trodde de først at det var nyrene... Måtte ta ultralyd og sånn, hehe. Jeg gikk med det i 6 mnd, oggikk ned nesten 10 kg fordi jeg turte ikke spise noe (fikk jo vondt av å spise fett)... Så kom deg til legen, si at du mistenker at det er galleblæra. Unner ingen å gå like lenge som jeg (eller lenger) uten at legene hadde den minste peiling...

AnonymBruker
Skrevet

Nyrestein gir også sånne smerter.

Lege er lurt når man har fått plutselige sterke smerter man ikke vet hvorfor.

Skrevet

Jeg og mamma har lest litt i bøker og sånt, kanskje galleanfall siden jeg har hatt det 2 ganger før. Jeg spiste ball i går og det er jo mye fett i. Når jeg har det, er det værst når jeg beveger på meg, når jeg ligger stille går det bra.. skal ta kontakt med legen og spørre om de kan finne ut noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...