AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Jeg tror en jeg kjenner har opprettet en fanside på vegne av politiet på Facebook. Det er på ingen måte noe som sier at det er en person uten tilknytning til politiet eller med en slik autorisasjon som har gjort det. Faktisk så fremstår fansiden som noe som er laget i politiets regi. Beskrivelsen er skrevet på "svorsk" slik som min svensk-norske bekjente skriver og snakker, og det er kun han og hans firmas fanside som har trykket på Liker-knappen foreløpig. Bør jeg gi beskjed om dette til noen? Eller er det ikke noe å bry seg med? Jeg synes det er litt rart om hvem som helst skal kunne opprette profiler på nett på vegne av politiet uten å ha noen som helst myndighet til å drive en offisiell side for dem. Eller kanskje jeg tenker helt feil her nå...? Håper noen skjønte hva jeg mente her nå :gjeiper:
Gjest fridus Skrevet 12. juli 2011 #3 Skrevet 12. juli 2011 Kan ikke helt se hvilken skade en slik side skal gjøre, tror kanskje de fleste ville skjønne at en side administrert av politiet ikke ville være skrevet på svorsk det høres jo litt merkelig ut, men hvis jeg var deg tror jeg ikke at jeg hadde brydd meg med det Isåfall måtte det være å kontakte vedkommende som har oppretta siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå