AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Heisann dere! Noen av dere som har forslag på hvordan jeg kan løse dette?? Vil ha en temafarge, la oss si lilla, som skal gå igjen i brudebukett, sko, løper på lokalet, blomsteroppsatser, bryllupskake, MEN; jeg vil så gjerne at brudgom og brudesvenn også skal ha noe i denne fargen, men uten at det blir for mye! Evt sløyfe, slips.. Er dette vanlig? Noen som har gjort det? Alle nettsider jeg er innom har bare hvit/ivory vest til brudgom, Og hvit/sort sløyde/slips. og helt vanlig smoking til brudesvenn. Jeg vil så gjerne at brudgom og brudesvenn skal være likest mulig, og gjerne med innspill av denne temafargen (som vi fremdeles ikke har bestemt ennå da..) Noen som vet om nettbutikker, bildegallerier, eller hva som helst hvor jeg kan finne dette? Evig takknemlig!
Gjest navnelapp Skrevet 12. juli 2011 #2 Skrevet 12. juli 2011 Det vanlegaste er vel å la fargen gå igjen i blomsten som mennene har på jakkeslaget? Å i tillegg ha fargen som ein del av antrekket kan bli litt over the top, IMHO.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #3 Skrevet 12. juli 2011 De fleste er nok enig med deg om dette Alt godt. For det finnes ikke så mange bilder å oppdrive der brudgommen har slips i annen farge. Har derimot sett noen bilder for lenge siden, der jeg synes dette så så elegang og gjennomført ut, så skulle likt å sett det igjen, sånn jeg kunne ta en avgjørelse... Det er ikke snakk om at hele brudgommen og brudesvennen skal fargelegges, men at de skal ha en liten detalj, i tillegg til brystblomst som gjør (etter min mening) prikken over i`en! Det skal sies, at jeg er ikke en helt vanlig brud, jeg er et menneske som liker farger, og det gjør resten av familien min også, så her skal bryllupet gjenspeile oss, ikke bare være et innenfor rammen av hva som er "normalt"
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #4 Skrevet 12. juli 2011 Det er noe ala dette jeg tenker. Kom over bildet på brudesalongenlarvik.no :HER
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #5 Skrevet 12. juli 2011 Hos oss har vi faktisk lilla som "tema". Dvs. invitasjoner, bryllupskjole, blomster, mm er lilla. Det skal også gå igjen i alt annet vi har en finger i Brudgommen kommer til å ha et slips og vest i samme farge som min kjole under vielsen (sys sammen). Under festen (to forskjellige dager) så vil vi hente inn lilla detaljer i våre klær. Borddekorason er lilla (bombe).
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #6 Skrevet 12. juli 2011 TS her. Sikker på det blir kjempefint Anonym. Har du helt lilla brudekjole, eller bare med noen detaljer? Det blir nok lekkert!
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #7 Skrevet 14. juli 2011 TS her. Sikker på det blir kjempefint Anonym. Har du helt lilla brudekjole, eller bare med noen detaljer? Det blir nok lekkert! Sorry sent svar i ferietid Kjolen er helt mørk lilla med noen detaljer i natur. Gleder meg til den blir ferdig. Men siden den skal sys så tar det litt tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå