Steinar40 Skrevet 12. juli 2011 #21 Skrevet 12. juli 2011 Nei, det er ikke så vanskelig så lenge du kan dine triks og skjuler de for ham, etterhvert som tiden går vil du se om han fortjener tillit, før det ikke gi det til noen, men vær ekte-man vinner ingenting på å bli like falske som mange mennesker dessverre er, trøst deg med at de ikke har riktig intigritet eller selvrespekt, ingenting å samle på i lengden. Enig med deg her. man skal selv være ekte og ærlig, samtidig som man ikke er så naiv at man tror på alt den andre sier. Tomt prat har aldri hatt noen verdi. Det eneste som betyr noe er hva personen faktisk gjør i praksis.
Gjest Katten. Skrevet 16. juli 2011 #22 Skrevet 16. juli 2011 Hmmm. Fyren er ærlig og sier han er tilbakeholden (altså at han kan være åpen for forhold etterhvert (etterhvert betyr ikke en uke eller to, men se heller på det som en "prøveordning"). Når han da innser at dette ikke var noe for ham, og slår opp på en ordentlig måte (istedet for å knulle rundt) så roper alle player. <3 KG 1
Flanør Skrevet 16. juli 2011 #23 Skrevet 16. juli 2011 Nøtta: Ja, han jobbet virkelig hardt for å sjarmere meg. Fikk nydelige sms'er hele dagen og han var bare så god i iet par mnd, helt til vi hadde sex. Da sa det stopp. Etter det var det kun sex. Jeg følte meg så bra sammen med han og ble virkelig betatt. Nå sitter jeg her og skjønner ingenting. Føler meg lurt og brukt. Jeg skjønner ikke hvordan gutter kan være så falske. Virkelig gå inn for å få jenta betatt/forelska for så å bare dumpe henne. Hahaha! Han fyren her er da ingen løgner, og du er ikke blitt lurt. Han har rett og slett bare forstått hva som funker på kvinner. Han er tilpasningsdyktig, hva er galt med det? Det er jo dere som forventer kurtise, komplimenter, oppmerksomhet og hele suppa, og som i én forstand lager spillereglene. Det er greit at du føler kjærlighetssorg eller whatever, men han har ikke gjort noe galt. Alternativt har han bare ombestemt seg. Du vet, det er faktisk lov å skifte mening. Jeg vet at det kommer som et sjokk på deg, men SELV MENN har lov til dette. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå