Mushimushi Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Har innledet et seksuelt forhold t en kamerat jeg har kjent en stund. Vi har god sex, god kjemi. Praten går lett og vi har det veldig gøy. Jeg kjenner at jeg bare liker han bedre og bedre, og kunne kanskje tenke meg noe mer etterhvert. Han har også sagt at jeg er en dame som har alt og som han liker utrolig godt. Han har sagt at han også kunne tenke seg noe mer etterhvert. Han har vært veldig flørtete og god mot meg lenge nå. Men plutselig en dag sa han bare at han ikke vil mer og at han ikke er intr. i noe forhold alikevel. Jeg hører ingenting ifra han lengre og alt virker veldig rart. Jeg tenker på han og savner han. Jeg trodde han var oppriktig og ærlig. Prøver å tenke at det ikke er verdt det, men savnet er der. Jeg vet at han har andre jenter i livet sitt også. Hva bør jeg gjøre? Bør jeg prøve å glemme han eller spille kostbar å se hva som skjer?
chikako Skrevet 12. juli 2011 #2 Skrevet 12. juli 2011 Du bør bare komme deg over det. Han har forøvrig ikke lurt deg selv om han har ombestemt seg. Gutta må ha lov til å forandre mening, de og. 6
Mushimushi Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2011 Føler meg litt lurt egentlig siden det var han som startet det hele og var den som tok kontakt mest og flørtet mest.
chikako Skrevet 12. juli 2011 #4 Skrevet 12. juli 2011 Du har lov til å være såra og sint på ham, og du har lov til å ha kjærlighetssorg. Det beste du kan gjøre er likevel å prøve å legge det bak deg med en gang, uten å svartmale ham og gjøre ham til en synder og player som bare var interessert i å manipulere deg. Mest sannsynlig var det ikke det han var ute etter. 1
nøtta Skrevet 12. juli 2011 #5 Skrevet 12. juli 2011 Føler masse med deg! har vert i noe lignende selv en gang..:/ en fyr som brukte flere mnder på flørting og hinting. (tok igrunn en stund før jeg skjønte at han ville noe..) men vi hadde alltid en flørtende og fin tone, da jeg gav etter og vi begynte å smårote litt, dumpet han meg etter to uker uten å si noe som helst om hvorfor... var veldig lei meg selv om affæren var kort, jeg var blitt veldig betatt og skjønte ikke noe da han dumpet MEG! ikke at jeg har høye tanker om meg selv, men skjønner ikke vitsen med å jobbe så hardt for så å dumpe å såre noen, da kan en la vær.. har ikke så mange gode råd dessverre annet enn at du må prøve å komme over ham.. noen gutter er det bare ikke til å forstå seg på.. håper det går bra med deg, ikke noe kjekt å bli behandlet sånn...
Mushimushi Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2011 Jeg tror målet var å bare få meg i seng, for flørtingen og alle fine ord stoppet omtrent samme dagen som det skjedde. Etter det var det kun sex, ingen kos, ingen prat, ingen gode ord.
Mushimushi Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2011 Nøtta: Ja, han jobbet virkelig hardt for å sjarmere meg. Fikk nydelige sms'er hele dagen og han var bare så god i iet par mnd, helt til vi hadde sex. Da sa det stopp. Etter det var det kun sex. Jeg følte meg så bra sammen med han og ble virkelig betatt. Nå sitter jeg her og skjønner ingenting. Føler meg lurt og brukt. Jeg skjønner ikke hvordan gutter kan være så falske. Virkelig gå inn for å få jenta betatt/forelska for så å bare dumpe henne.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #8 Skrevet 12. juli 2011 Har innledet et seksuelt forhold t en kamerat jeg har kjent en stund. Vi har god sex, god kjemi. Praten går lett og vi har det veldig gøy. Jeg kjenner at jeg bare liker han bedre og bedre, og kunne kanskje tenke meg noe mer etterhvert. Han har også sagt at jeg er en dame som har alt og som han liker utrolig godt. Han har sagt at han også kunne tenke seg noe mer etterhvert. Han har vært veldig flørtete og god mot meg lenge nå. Men plutselig en dag sa han bare at han ikke vil mer og at han ikke er intr. i noe forhold alikevel. Jeg hører ingenting ifra han lengre og alt virker veldig rart. Jeg tenker på han og savner han. Jeg trodde han var oppriktig og ærlig. Prøver å tenke at det ikke er verdt det, men savnet er der. Jeg vet at han har andre jenter i livet sitt også. Hva bør jeg gjøre? Bør jeg prøve å glemme han eller spille kostbar å se hva som skjer? Dette er bare ord, det er løgn. Du gjennomskuer det ganske fort når du er blitt erfaren. "tenke seg noe mer etterhvert" er en strofe som brukes når de ikke mener noe seriøst, de liker deg selvfølgelig men de er ikke forelsket, det er bare fint og ha en der og en vil ha sex, kan si hva en vil da, men legger inn en aksje for å få deg til å bli, forsvinner de har de ikke lovet noe- forstår du hva jeg mener? vil de noe seriøst merker du det fra dag 1, de er gjerne mer forsiktig i sin fremtoning, ikke fult så bråkjekke, mer forsiktig altså og legger ikke skjul på at de vil ha deg 1
Steinar40 Skrevet 12. juli 2011 #10 Skrevet 12. juli 2011 Jeg tror målet var å bare få meg i seng, for flørtingen og alle fine ord stoppet omtrent samme dagen som det skjedde. Etter det var det kun sex, ingen kos, ingen prat, ingen gode ord. Den klassiske fremgangsmåten.
Mushimushi Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #11 Skrevet 12. juli 2011 Ja, så dette er et godt elsempel på at det å være ekte å vise godthet og interesse ikke lønner seg. Hadde jeg vært mer kostbar hadde ting kanskje vært anerledes nå. Er bare det at jeg hater når ting er et spill og fake. Men er vel bare sånn verden er, desverre. 1
Facepainter Skrevet 12. juli 2011 #12 Skrevet 12. juli 2011 Nøtta: Ja, han jobbet virkelig hardt for å sjarmere meg. Fikk nydelige sms'er hele dagen og han var bare så god i iet par mnd, helt til vi hadde sex. Da sa det stopp. Etter det var det kun sex. Jeg følte meg så bra sammen med han og ble virkelig betatt. Nå sitter jeg her og skjønner ingenting. Føler meg lurt og brukt. Jeg skjønner ikke hvordan gutter kan være så falske. Virkelig gå inn for å få jenta betatt/forelska for så å bare dumpe henne. You've been played. 1
Lissom Skrevet 12. juli 2011 #13 Skrevet 12. juli 2011 Synd at du gikk på en sånn smell... men tenk på det positive. En lærer så lenge en lever, og jeg er sikker på at du tenker deg nøye om neste gang noe sånt skulle skje evt.
Mushimushi Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #14 Skrevet 12. juli 2011 I know.... Hadde det i tankene hele tiden og sa dette til han å. Men det er vanskelig å vite om ting er ekte eller ikke, spesielt i bynnelsen. Så jeg tok risken.
Facepainter Skrevet 12. juli 2011 #15 Skrevet 12. juli 2011 I know.... Hadde det i tankene hele tiden og sa dette til han å. Men det er vanskelig å vite om ting er ekte eller ikke, spesielt i bynnelsen. Så jeg tok risken. Dette er sant, det er ikke lett å se hva som skjer bestandig. Et av få områder hvor det er lettest å være mann. Det er sjelden man blir brukt på den måten, og om man blir det så bryr man seg ikke.
Mushimushi Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #16 Skrevet 12. juli 2011 Jeg tenker litt sånn også at jeg er jo ekte så da må det jo finnes andre som er det å. Kunne aldri falt meg inn å gi komplimenter eller å være kjempeflørtete og god mot noen hvis jeg egentlig ikke mente det. Bare for å oppnå noe for meg selv. Det er helt ute av min fatteevne. Jeg sa jo til han at hvis du kun vil ha sex så er det greit, bare si det da. Ikke vær fake. Men han klarte jo ikke være ærlig så. En erfaring ekstra å ta med seg videre. 1
MissStiles Skrevet 12. juli 2011 #17 Skrevet 12. juli 2011 Jeg tenker litt sånn også at jeg er jo ekte så da må det jo finnes andre som er det å. Kunne aldri falt meg inn å gi komplimenter eller å være kjempeflørtete og god mot noen hvis jeg egentlig ikke mente det. Bare for å oppnå noe for meg selv. Det er helt ute av min fatteevne. Jeg sa jo til han at hvis du kun vil ha sex så er det greit, bare si det da. Ikke vær fake. Men han klarte jo ikke være ærlig så. En erfaring ekstra å ta med seg videre. Der har du nok rett!! Han har rett og slett funnet ut at han ikke var interessert i noe mer allikevel.. Så da valgte han å avslutte det hele før du fikk følelser for han på ordentlig. Så det beste er nok å glemme han og komme seg videre.
Mushimushi Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #18 Skrevet 12. juli 2011 Ja, er akkurat det jeg gjør. Jeg tar ingen kontakt og prøver å tenke på andre ting. Han er ikke verdt å tenke på eller bry seg om rett og slett. Takk for alle svar:) 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #19 Skrevet 12. juli 2011 Jeg tror målet var å bare få meg i seng, for flørtingen og alle fine ord stoppet omtrent samme dagen som det skjedde. Etter det var det kun sex, ingen kos, ingen prat, ingen gode ord. Klassisk triks det der...
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #20 Skrevet 12. juli 2011 I know.... Hadde det i tankene hele tiden og sa dette til han å. Men det er vanskelig å vite om ting er ekte eller ikke, spesielt i bynnelsen. Så jeg tok risken. Nei, det er ikke så vanskelig så lenge du kan dine triks og skjuler de for ham, etterhvert som tiden går vil du se om han fortjener tillit, før det ikke gi det til noen, men vær ekte-man vinner ingenting på å bli like falske som mange mennesker dessverre er, trøst deg med at de ikke har riktig intigritet eller selvrespekt, ingenting å samle på i lengden. Lykke til videre, gå videre med hevet hode og en erfaring rikere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå