Gå til innhold

Hva ligger på ctrl+v'en din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Annonse

Gjest imperio

but since it's your priveïlege to start new threads without consulting anyone

Wow... den var random :S jaja, men det var da det som var på ctrl + v'en min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer i fremtiden kun til å ta til meg dyr som allerede er omplasserte. Ikke for det, er pent gjort å kjøpe en hundevalp fra en oppdretter og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslutting av regnskapet: Først avslutter vi inntektskontoene og kostnadskontoene til konto for resultat. Overskuddet finner vi deretter som saldo på resultatkontoen. Vi bruker teksten «Til egenkapital» og posterer overskuddet til debet på konto for resultat. Motposten fører vi til kredit på konto for egenkapital, på resultatlinjen. Deretter finner vi egenkapitalen per 30. april og avslutter egenkapitalkontoen til balanse. Nå gjenstår det bare å avslutte resten av kontoene, som er eiendelskontoer og gjeldskontoer, til balanse.

Hehe, siste innspurt med entreprenørskapsøvingen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skuffet... Det lå ingenting der. :o

Anonymous poster hash: 0ddf7...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

"Stress gjør at kortisolnivåene i kroppen øker, og dette trigger fett til å lagres på magen" Haha, noe jeg limte inn i et tidligere innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei. Jo, det går greit på dagen. De har vært så snille de siste dagene. :)
Det er på kvelden vi merker det. Nå har de heldigvis fortsatt å sove i de store sengene, så overnattingen hos deg har gjort underverker med dem :D "
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...