Gå til innhold

ring i nippelen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!

jeg bare lurer på om piercing i brystvorta regnes som intimpiercing , er det 18 års aldersgrense? er 16 år ,men har utrolig lyst på :D

hva er best og ha i begynneslen ring eller barbell?

har ganske høy smerteterskel , noen som kan beskrive smerten ? :P

Tusen takk for alle svar ((-:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Heisann!

jeg bare lurer på om piercing i brystvorta regnes som intimpiercing , er det 18 års aldersgrense? er 16 år ,men har utrolig lyst på :D

hva er best og ha i begynneslen ring eller barbell?

har ganske høy smerteterskel , noen som kan beskrive smerten ? :P

Tusen takk for alle svar ((-:

Usikker på om det klassifiseres som intimpiercing - tror ikke det, da det ikke kan kalles det når menn tar det...

Aldersgrense tror jeg er 16, kommer an på studioets policy.

Man må starte med barbell, blir mindre bevegelse og irritasjon = gror fortere :)

Smerten: Mindre vondt enn å ta i ørene! (Hos frisør, med pistol.) For meg var det ikke vondt, egentlig. Bare et lite stikk, så blir det ømt. For meg er det sinnsykt mye mere vondt å slå tåa borti et stuebord, for å sammenligne. :)

Anbefales! :D

Endret av Igin
Skrevet

tusen takk (-: hvor mye kostet det? :D :sjenert: (glemte og spørre) xD

Skrevet

600 for 1 stk, 1000 for 2 stk. Tok to på en gang :D så må/bør man også kjøpe rensespray til ca 100.

Gjest fridus
Skrevet

Kjenner jeg blir ganske skjelven bare av tanken på å få noe stukket gjennom nippelen :unsure:

men lykke til, du er tøff :)

AnonymBruker
Skrevet

Du bør ha barbell. Ringer henger seg veldig lett fast i ting og kan bli revet ut.. vet om flere dette har skjedd med.

Prisene varierer, men jeg betalte 1000 kr for begge to.

Synes man bør ta i begge, det er IKKE pent med bare en.

De fleste steder jeg vet om har 18-årsgrense på piercing i brystvorte.

Smerten er veldig intens og sprer seg gjennom hele kroppen, jeg ble kvalm og følte at jeg måtte kaste opp.. så ble jeg svimmel og trodde jeg skulle besvime. Måtte drikke masse vann før jeg kunne reise meg, og var så dårlig at jeg ikke kunne kjøre bil etterpå.

Men smertene varer jo bare en liten stund, så er det ganske ømt resten av dagen. Men jeg har ikke hatt noen problemer etterpå, og synes absolutt det var verdt det!

Bare pass på å rense veldig godt, helst i flere måneder etterpå.

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...