AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 De sistre 3årene har jeg slitt litt med at jeg må ha konstant selskap. Og da mener jeg ikke i form av folk, men av tv, radio cd osv. Jeg har helt sluttet å lese bøker, feks. Det er ikke det at jeg må SE på tv. Men den må være på. I tillegg ytar jeg meg selv i å "måtte" spille på iphonen samtidig som jeg ser på tv eller hører på radio. Klarer liksom ikke å gjøre ingenting. Flere som kjenner seg igjen? Og what to do?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #2 Skrevet 11. juli 2011 Ta deg en tur på en hytte uten innlagt strøm.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #3 Skrevet 11. juli 2011 Haha, sånn er jeg også. Akkuratt nå ser jeg på TV, sitter med dataen på fanget og spiser kveldsmat. Tvangs-multitasker?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #4 Skrevet 11. juli 2011 Ta deg en tur på en hytte uten innlagt strøm. Jammen jeg dør ikke av det skjønner du. men det er rett tilbake til de gamle vanenene igjen etterpå :/
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #5 Skrevet 11. juli 2011 Haha, sånn er jeg også. Akkuratt nå ser jeg på TV, sitter med dataen på fanget og spiser kveldsmat. Tvangs-multitasker? Uff ja. akkuratt sånn!
Namine Skrevet 11. juli 2011 #6 Skrevet 11. juli 2011 de aller fleste liker nok å holde på med et eller annet i løpet av noen timer. er akkurat slik selv, klarer ikke sitte å glo fem timer uten noe underholdning liksom. enten har jeg tven på (trenger heller ikke sitte å se på, kan godt bare lytte på musikkanal feks), sitter å surfer, hører på radio osv. men så lenge det ikke er et problem ved det.. er det noe problem da? (om du skjønner)
Gjest odisi73 Skrevet 11. juli 2011 #7 Skrevet 11. juli 2011 Tror det er ganske mange av oss som må gjøre slike ting samtidig. Selv har jeg alltid tv på,dataen i fanget,avisen og kryssordet på bordet og radioen på kjøkkenet. Vi lever i en teknologisk verden og dette er måten vi mestrer det på men du dør ikke av det. Syns du det plager deg så må du vel finne på noe,meg plager det ivertfall ikke tvert i mot så syns jeg det er greit med slikt selskap. Orker det ikke helt stilt.
Gjest fridus Skrevet 11. juli 2011 #8 Skrevet 11. juli 2011 Kjenner meg igjen med det ang. tv. Tar meg selv i å oftere høre på tv enn å se på For øyblikket står RR på tv, uten at jeg har fått med meg nevneverdig.
Gjest odisi73 Skrevet 11. juli 2011 #9 Skrevet 11. juli 2011 Ja,ditto. Jeg tar også meg selv i høre på tv istedenfor å se
Gjest Cuntzilla Skrevet 11. juli 2011 #10 Skrevet 11. juli 2011 Jeg er også slik. Har faktisk tenkt over det helt nylig og kommet frem til at det er et problem som jeg skal gjøre noe med. F eks likte jeg før å bare sitte på balkongen med en kopp te, ligge i parken og glo på himmelen eller sette meg ned med en god bok. Nå blir jeg bare rastløs av det, må liksom ha 5 medier på en gang rundt meg for ikke å kjede meg, og noen av dem må være sosiale (taste på mobil, social networks, msn eller forum). Jeg klarer ikke å isolere meg selv lengre, på en måte. Klarer ikke å sette meg ned med et blad engang, isåfall må jeg ha på TV samtidig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå