Thomsen65 Skrevet 21. februar 2016 #61 Skrevet 21. februar 2016 Den 11. juli 2011 at 22.20, Tøydokke Anna skrev: Noen som har en bra flause eller tre på lager? Del med oss! Etter gymmen var jeg sent ute dusjen det ringte inn mens jeg enda sto der da jeg fikk en klassens jenter påbesøk som skulle ha gym etter oss så jeg sto der da kliss naken i dusjen mens alle sammen så på meg og noen tok bilde av meg. Jeg pressetreff forbidem OK kleddepå meg mens di enda sto rundt meg og så på di prøvde til og med åholde igjen klærne minemen jeg fikk kledd på meg jeg gikk EM og var ikke på skolen resten av denne uka ( tabbe)
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #62 Skrevet 21. februar 2016 3 minutter siden, Thomsen65 skrev: Etter gymmen var jeg sent ute dusjen det ringte inn mens jeg enda sto der da jeg fikk en klassens jenter påbesøk som skulle ha gym etter oss så jeg sto der da kliss naken i dusjen mens alle sammen så på meg og noen tok bilde av meg. Jeg pressetreff forbidem OK kleddepå meg mens di enda sto rundt meg og så på di prøvde til og med åholde igjen klærne minemen jeg fikk kledd på meg jeg gikk EM og var ikke på skolen resten av denne uka ( tabbe) Så ekkelt at de tok bilder av deg!!😳 Anonymkode: 25c2a...9f2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #63 Skrevet 21. februar 2016 Husker jeg og pappa satt i bilen og ventet på at mamma skulle komme ut fra butikken. Ser henne komme bærende på to-tre poser og setter seg i bilen ved siden av oss i passasjersetet. Haha, hun klasket igjen døra hun og ser på sidemannen... og det uttrykket når hun ser en annen enn pappa. Priceless. Jeg ble flau på hennes vegne.... Hun kom krokbøyd av latter inn i bilder vår igjen. Vi lo så bilen rista hele veien hjem. Mer komisk enn flaut da. Anonymkode: caf41...c5d 1
Thomsen65 Skrevet 22. februar 2016 #64 Skrevet 22. februar 2016 (endret) 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Så ekkelt at de tok bilder av deg!!😳 Anonymkode: 25c2a...9f2 Ja ble mye påmint resten av det skoleåret. Det gikk så langt lærern spurte (på spøk) om jeg skulle ha gym sammen med jentene i stedet for gutta i stedet etter at hun fortalte at hunn hadde sett de bildene som ble tatt, Etter dette har jeg flyttet til en annen by Endret 22. februar 2016 av Thomsen65 Staving
Thomsen65 Skrevet 23. februar 2016 #65 Skrevet 23. februar 2016 (endret) Skulle dusje etter aktivitet med klassen. Gutta skulle dusje først , jeg var litt sen så jeg ble stående naken foran jentene da di kom .pinlig Endret 11. juli 2024 av Thomsen65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå