Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synd i alle sammen her :jepp:

Men skal ikke le for mye for da kommer det til å skje med meg også.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde et lite crush på han som jobba på elektrobutikken, og vi hadde en ganske god tone siden jeg ofte var der for å lade telefonen min (den var borte en stund).

En kveld skulle jeg på byen, og var innom for å hente telefonen min. Vi lo og prata fint, og når jeg kom hjem tok jeg mot til meg og ringte til butikken. "Hei! Du skal ikke ut i kveld du da?" sa jeg, og han skjønte hvem det var. Han svarte at nei, han skulle ut å sykle...............

Jeg skjønte jo at timinga var litt dårlig, så jeg ville sende han en melding på facebook for å la han vite at han kunne få tak i meg. Skrev "Ha en fin sykkeltur da ;)".

Hadde håpet på kontakt, men neida... Fikk til svar, like etterpå, "takk :)" og siden har jeg ikke hørt noe... :P

For å si det sånn, jeg skal aldri inn i den butikken igjen...!!! :P Så interessert var han liksom..... :P Og jeg framstod som en gal stalker... Host... :sjenert:

  • Liker 2
Gjest Linda sofie
Skrevet

Synes fortsatt det er veldig flaut å tenke på den gangen jeg klarte å spy på en dørvakt :fnise: Var vel rundt 18-19 og dette var en sommer. Da var mange som satt ute og alle fikk med seg at jeg spydde over hele han :sjenert: Han ble kjempe sur og kjefta som bare det. Flaut.

En annen gang klarte jeg å gå rett inn i en lyktestolpe! Jeg var for opptatt med å se på noe (dette var i syden) og klarte selvsagt å gå på denne lyktestolpen da foran flere som satt på uterestaurant. Gud det var pinlig og ikke minst vondt. At det går ann :klaske: Veldig typisk meg.

  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg gikk inn i feil bil når jeg skulle ha kjøretime -to ganger har det skjedd. Jeg skulle gå inn i bilen før kjørelæreren min kom. Første gang satt jeg meg inn og bilnøkkelen passet der den skulle. Så kom det en og sa at jeg nok var i feil bil. Andre gangen la jeg merke til det selv når jeg satt meg inn i bilen og gikk ut av den. Det var en utforbi der. Tenkte det måtte virke litt rart at jeg først går inn i bilen for så å bare gå ut igjen. Jeg bare sa: "Jeg gikk visst inn i feil bil." Så kommer kjørelæreren min. Fikk et tips om at jeg kunne se på lysene når jeg låste opp bilen.

Endret av K.B.E
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde dusjet på Hovefestivalen for noen år siden. Der man kler på seg er det alltid fullt av folk, og da jeg skulle rette på skjørtet mitt tok jeg isteden tak i håndkleet til jenta ved siden av meg og dro det av henne. Stakkars jente, og jeg ble ganske flau.

  • Liker 4
Skrevet

Jeg hadde dusjet på Hovefestivalen for noen år siden. Der man kler på seg er det alltid fullt av folk, og da jeg skulle rette på skjørtet mitt tok jeg isteden tak i håndkleet til jenta ved siden av meg og dro det av henne. Stakkars jente, og jeg ble ganske flau.

Haha huff stakkars jente :fnise:

Skrevet

Jeg hadde dusjet på Hovefestivalen for noen år siden. Der man kler på seg er det alltid fullt av folk, og da jeg skulle rette på skjørtet mitt tok jeg isteden tak i håndkleet til jenta ved siden av meg og dro det av henne. Stakkars jente, og jeg ble ganske flau.

Uff, sikkert pinligere for jenten enn for deg, men pinlig nok for deg også ;p

Skrevet

Dette skjedde i går faktisk. Skulle prøve noen klær da. Jeg trodde ikke det var noen inni prøverommet, men joda :sjenert: Hadde litt dårlig tid så gikk litt fort for seg. Der sto det da en dame i bare undertøyet. Flaut! :flau:

Kommer heller aldri til å glemme den gangen jeg skulle sove hos min aller første kjæreste for første gang. Var vel rundt 14-15 begge to. Vel vi skulle legge oss og jeg klarte å slippe den hesteprompen ved et uhell. Haha får enda ikke glemt det ansiktsutrykket hans. :legrine: Han ga meg bare det rare blikket. Prompen var kjempe stor og jeg holdt på å døøø. Ingen sa noe og vi bare la oss til å sove. Det var ganske kleint neste morgen. Huff. Idag hadde jeg ikke brydd meg, men når man er såpass ung er jo alt flaut.

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer heller aldri til å glemme den gangen jeg skulle sove hos min aller første kjæreste for første gang. Var vel rundt 14-15 begge to. Vel vi skulle legge oss og jeg klarte å slippe den hesteprompen ved et uhell. Haha får enda ikke glemt det ansiktsutrykket hans. :legrine: Han ga meg bare det rare blikket. Prompen var kjempe stor og jeg holdt på å døøø. Ingen sa noe og vi bare la oss til å sove. Det var ganske kleint neste morgen. Huff. Idag hadde jeg ikke brydd meg, men når man er såpass ung er jo alt flaut.

Jeg hadde blitt skikkelig flau for dette idag også, jeg :P

Første gang jeg sov hos familien til min første kjæreste tissa jeg i senga om natta! Jeg har aldri gjort det før eller siden og var vel 17 år.. Det var dødspinlig å vekke han for å si at jeg har tissa i senga :sjenert: . Han var en gentleman, skifta på senga og dynka en boks fanta (som at det skulle gjøre noe fra eller til!) på lakenet slik at han mora skulle tro vi hadde sølt brus ;)

  • Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet
:skratte: Ler meg ihjel :popcorn:
Skrevet

:legrine: Hahaha så genial tråd. :popcorn:

Mer! Mer! Mer! :hoppendeglad::kghjerte::duskedame:

AnonymBruker
Skrevet

Skulle sove hos eksen og ble plutselig veldig kvalm og dårlig da vi skulle legge oss. jeg sa ingen ting siden jeg synes det var så flaut. Vi var begge 14. På natta våknet jeg opp og klarte å spy i sengen! Jeg fikk helt panikk og visste ikke hva jeg skulle gjøre. Han sov å jeg hadde spy over dynen min og meg. Jeg turte ikke å vekke han, men da jeg skulle til å gå ut av sengen for å kaste dynen inn på badet, våknet han. Da måtte jeg fortelle hva jeg hadde gjort og trodde jeg skulle dø av flause!! :flau: Han tok det fint, men jeg var rød som en tomat :legrine:

En annen gang klarte jeg å besvimme midt i en matbutikk! Våknet opp og mange sto rundt meg å glodde. Han som jobbet der var snill da :) Ga meg et glass vann og jeg fikk lov å vente på bakrommet til mamma kom å hentet meg.

  • Liker 1
Skrevet

dytter litt :fnise:

Skrevet (endret)

*hemmelig* 

Endret av Bond
  • 4 uker senere...
Gjest Solmåne
Skrevet

Har en lignende flause ala en tidligere her. Jeg var alene i leiligheten til kjæresten min mens han var på skolen. Han hadde fortalt meg at romkameraten skulle reise bort den helgen så jeg følte meg skikkelig hjemme med å bare sitte i undertøyet i stuen. Jeg fikk nøkkelen til leiligheten av kjæresten min, og hadde døra låst.

Når det nærmet seg det tidspunktet kjæresten min skulle komme hjem, så lurte jeg på om jeg skulle gi han en aldri så liten overraskelse.. så jeg slengte av meg bh'en og trippet litt rundt i leiligheten mens jeg venta. Plutselig hørte jeg at "kjæresten" tok i dørhåndtaket, så jeg begynte å snike meg mot inngangsdøra, klar til å hoppe foran trynet på han med et stort smil...

...så hørte jeg en nøkkel som gikk inn i døren.

Jeg har aldri.. ALDRI hatt så full panikk før! Jeg sprang febrilsk inn i stuen, skulle til å gjemme meg på rommet til romkameraten, men det var jo der han mest sannsynlig kom til å gå! Så prøvde jeg å dra noen bukser fra et tørkestativ for å dekke meg til, men de satt fast! Så jeg klarte akkurat å nappe til meg en genser mens han gikk inn døren og fikk holdt den over puppene. Her må jeg nevne at denne romkameraten er superkristen og jomfru, noe som gjorde det hele litt mer kleint... han ble sprutrød og sprang rett ut igjen i gangen slik at jeg fikk kle på meg.

Når han da kom inn igjen etterpå, satt jeg lettere henslengt i sofaen og sa.."eh.. ja.. det var så fint vær idag, og så varmt! hehe.." han prøvde å tørrpreike tilbake men stemmen hans skalv.. haha!

Han forlot i all hast og alle skapdørene på kjøkkenet var på vidt gap etter hastverket.. :flau:

  • Liker 4
Skrevet

det med dusj på festival er litt flaut. en gang kunne man se inn til mannfolka. og nysgjerring som jeg er, så kikket jeg inn. etter å ha nistirra en tur opp og ned uten å se han i øynene, skjønte jeg at han så meg hehehe. han blunket til meg. synes det var flaut jeg :P turte ikke å gå ut av dusjen på en time.

Skrevet

En one night stand i fylla tisset i sengen min i søvne. Jeg våknet på natten av at det var vått i sengen, fikk først panikk da jeg trodde det kanskje var jeg som hadde tisset, men skjønte at det var henne da det var en stoor flekk under henne og jeg bare var littegranne våt.

Ble ganske klein og visste ikke helt hva jeg skulle gjøre, madrassen kunne nok ikke reddes uansett. Endte opp i at jeg klatrert ut soveromsvinduet og ut på terassen og gikk bort til min kompis (vi hadde leilighet sammen) og åpner vinduet hans som står på gløtt. Han våkner av at jeg står og dauer av latter inn vinduet. Jeg ber han komme ut og forteller hva som har skjedd, viser han jenta og flekken. Kan tro han fikk sjokk, han visste ikke at jeg hadde besøk engang.

Vi bestemte oss for ikke å vekke henne og la henne sove. Meg og kompisen min la oss på hver vår sofa i stuen, og våknet på morgenen av at jenta kom trakkende inn og lurte på hvorfor vi var våkne så tidlig. Vi skjønner at hun ikke aner noe om hva som har skjedd, og ser at hun har kledd på seg klærne sine på tross av at hun har urin på hele seg. Vi prøver å hinte litt men til ingen nytte, så kompisen min sier rett ut "Du tisset i sengen i natt". Da først går det opp for hun at det lukter litt og at det var vått i sengen.

Jeg tilbyr henne en dusj og å låne rene klær, som hun takker ja til. Hun ber innstendig om å få vaske madrassen og er mer lei seg enn flau. Hun var en veldig skjønn jente og jeg fikk nesten dårlig samvittighet av det hele. Vasken av madrassen var så som så og den fikk seg en svær brungul flekk etterpå. Traff henne senere på dagen for å få tilbake klærne mine, og da var det hele om mulig enda mer kleint. Har møtt henne noen ganger i ettertid, men hun får nok ikke sove i min seng igjen med det første :-)

Skrevet

det var jo egentlig ikke meg det skulle vært flaut for, men jeg tror jeg syns det var flauere enn han... når jeg var 14 og sammen med min første kjæreste, skulle han sove hos meg, og vi sov i bokser og tanga bare... når vi nesten hadde sovnet kom han i bokseren av at kuken hans streifet låret mitt......... jesus.

Skrevet

Jeg hadde tatt en agurk ifra kjøleskapet da jeg bodde hjemme. Alle vet jo hva annet enn mat agurk kan brukes til, så jeg brukte den til litt onani..

Senere på dagen sto min mor og ei venninne av henne og laget mat. Så spurte mamma om jeg hadde sett agurken. Jeg skvatt skikkelig og fikk sagt "n,nei, den har ikke jeg spist" Det var jo sant! Men rødmen og stammingen er jeg redd røpet meg, selvom mamma ikke nevnte det mer.

Skrevet

Haha geniale flauser, har en del jeg å

Jeg og samboeren hadde rom i huset til mora hans, så vi lå jo der i senge, eller rettere sakt, jeg satt skrevs oppå han mens jeg sa skitne ting til ham å vi koste oss, så kom plutselig mora hans inn døra, mens veninnene hennes sto utenfor og kikka inn, hun ble så sjokka hun klarte ikke å lukke døra men sto bare der og stammet fram ett lite " vil dere ha kylling til middag?" herregud...NEI skreik vi ikor hahaha.

En annen gang gikk jeg naken fra soverommet og inn i stua, da jeg plutselig ser faren til (tidligere samboer) stå å stirre inn stuevinduet mitt! shitt jeg kvapp!

ellers er det alltid så flaut når man har drukket en god del og tror man er så flinke å synge, jeg satt med hele typen sin familie å drakk meg ganske full, plutselig skrur jeg av radioen å begynner å synge så "fint" jeg bare kan, trodde jeg var mariah carrey, for jeg hørtes slik ut da...trodde jeg... å herre.... jeg sang HELE kvelden av full hals alle kjente sanger, fikk helt tårer i øynene av meg selv så flink jeg trodde jeg var... du kan tenke deg DEN fylleangsten dagen etterpå.. alle sammen i familien satt ved frokostbordet og sa " du var så flink å synge igår, skal du ikke ta en sang til" ....skrekk...

haha... den beste var når jeg hadde mensen en gang å skulle skifte bind, jeg var for ung da til å ville bruke tampong, så jeg skifta på badet å bare rulla sammen det gamle bindet å la det på gulvet til jeg var ferdig å skulle kaste det.. senere kom broren min sin kompis på besøk, jeg syntes han var dritfin så jeg pyntet meg på forskudd å rettet håret å sminket meg... jeg gikk for å hilse på ham å snakket å snakket med han, merket han var litt ille til mote... da jeg av min forskrekkelse ser at det forbanna bindet jeg skulle kasta i søppelet som jeg tydeligvis hadde glemt satt klistra fast på leggen min!!!! brukt å blodig bretta ut til alles innsyn...

Samme skjedde tidligere. jeg glemte å kaste bindet mitt, var ung da også, la det på en krakk sammenkrølla men glemte å kaste det, så hørte jeg broren min sette i ett hyl oppe, å mamma brølte til meg om å komme med en gang, å der ligger bindet mitt bretta ut på krakken så alle kunne se det, aldri igjen glemte jeg å kaste bindet mitt... Jeg var vell 12 år da, tenkte ikke så langt med å pakke det inn i toalettpapir å kaste det med en gang da.. slik gjør jeg nå :P

Andre...kom med flere :popcorn:

  • Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...