AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #41 Skrevet 31. august 2011 Jeg har også vet et par anledninger glemt å kaste bindet/truseinnlegget etter at jeg har tatt det av, skrekk og gru!! Hele badet her er hvitt, gulvet, veggene, søppelbøtta, så når jeg la et sammenrullet brukt bind på gulvet, så jeg det ikke igjen etterpå. Så kom bikkja mi og henta det, og ga det til kjæresten min så han kunne leke med henne. Herrrrrrrrrregud. 6
bebisss Skrevet 31. august 2011 #42 Skrevet 31. august 2011 Ja bikkjer altså! Hunden min tok en gang trusene mine også, flere ganger fra skittentøyet.. Så hadde moren og faren min middagsgjester på besøk, så hopper bikkja oppi fanget på den ene besøkende mannen med den skitne mens trusa mi og legger den fint i fanget hans mens han logrer og vil leke med han...dritflaut! Har skjedd flere ganger at bikkja tar tampongene mine fra søppelet å legger dem rundt om i huset å gjemmer de, fram til vi får besøk eller venner, som oftest da man finner dem. Pappa måtte vekke meg en gang klokka 6 om morgenen da han skulle på jobb for det lå blodige tamponger rundt i hele huset... deilig for han å våkne til 5
Kontormus Skrevet 2. september 2011 #43 Skrevet 2. september 2011 En gang for mange år siden satt jeg på T-banen på vei oppover i Groruddalen. Ovenfor sitter ei jente med fjeset fullt av grusom sminke. Mascara og eyeliner kladdet rundt øynene og turkis øyeskygge. Så ikke ut som om hun hadde gjort noe forsøk på å ta bort det som ikke skulle være der. Turen var gørr kjedelig og skranglete, og jeg sank inn i mine egne fabuleringer om hvordan noen kan finne på og gjøre seg så mye styggere enn de egentlig er. Helt i min egen verden bøyer jeg meg frem, nesten helt oppi fjeset hennes og sier: "Hva i helvete skjedde i dag tidlig, snubla du og tryna i skrinet???" Våknet ikke før jeg så det måpende uttrykket hun fikk, og det fòr en tanke gjennom hodet: "Faen, var det JEG som sa det?!" Man sier jo ikke slikt til folk, så jeg holdt på å sprekke av skam. Spratt opp og hoppet av da banen tilfeldigvis sto med åpne dører et eller annet tilfeldig sted. Der sto jeg og holdt pusten og gremtes til neste bane kom. En annen gang hadde en venn lånt meg en bil, han nevnte derimot ikke at den var helt tom for bensin. Jeg tenkte ikke på å sjekke dette heller, så jeg durte av sted. Kom ikke lener enn til første lyskryss før det var full stopp. Når lyset skiftet til grønt sto jeg selvsagt på stedet hvil. Bilen bak ble irritert og begynte og tute. Lyset ble rødt og grønt igjen, og jeg sto fremdeles på stedet hvil. Jeg var jo selvsagt på dette tidpunktet ganske heit i toppen, og når føreren av bilen bak la seg på hornet, kortsluttet jeg naturligvis. Heiv meg ut av bilen og raste bak til min irriterte medtraffikant. Reiv opp døra på førersiden og kommanderte: "Se til helvete og start den bilen mens jeg holder på hornet!" Stakkars mann, han satt der mildt sagt forskrekket mens han hadde krøpet helt sammen og holdet seg på hodet. Det så vanvittig latterlig ut, og jeg kunne ikke annet enn å bryte ut i latter. Jeg sto med armen over hodet som om jeg skulle til å slå. Uff, nå ble det faktisk bare morro ut at den siste situasjonen for han hadde heldigvis litt humoristisk sans han også, men jeg har gjort et par ting der hvor jeg har vært helt bevisstløs til tross for at de fleste ser på meg som en ganske sindig person. 11
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #44 Skrevet 2. september 2011 En gang for mange år siden satt jeg på T-banen på vei oppover i Groruddalen. Ovenfor sitter ei jente med fjeset fullt av grusom sminke. Mascara og eyeliner kladdet rundt øynene og turkis øyeskygge. Så ikke ut som om hun hadde gjort noe forsøk på å ta bort det som ikke skulle være der. Turen var gørr kjedelig og skranglete, og jeg sank inn i mine egne fabuleringer om hvordan noen kan finne på og gjøre seg så mye styggere enn de egentlig er. Helt i min egen verden bøyer jeg meg frem, nesten helt oppi fjeset hennes og sier: "Hva i helvete skjedde i dag tidlig, snubla du og tryna i skrinet???" Våknet ikke før jeg så det måpende uttrykket hun fikk, og det fòr en tanke gjennom hodet: "Faen, var det JEG som sa det?!" Man sier jo ikke slikt til folk, så jeg holdt på å sprekke av skam. Spratt opp og hoppet av da banen tilfeldigvis sto med åpne dører et eller annet tilfeldig sted. Der sto jeg og holdt pusten og gremtes til neste bane kom. :skratte: Stakkars jente! Men gode gud, så morsomt! 1
Ibanez Skrevet 20. september 2011 #46 Skrevet 20. september 2011 Det virker usannsynlig men det er meg det er snakk om For noen år siden skulle jeg prøve klær og gikk til prøverommene. Jeg åpnet første dør og der stod det en dame. "oi, unnskyld!" sa jeg mens jeg gikk til neste. Prøvde å se under døren om det stod noen der men så ingenting så jeg åpnet døren. Der stod det også en. "Beklager så mye!" Ille berørt gikk jeg til neste dør og så bedre etter men det var vanskelig å se noe. Så ingenting men der stod det jammen meg enda en person i bare trusa. "herregud, beklager så mye". Jeg gikk rett ut uten å prøve noe som helst. Veldig flaut for en 16 åring det altså De andre i prøverommene begynte sikkert å lure. Bodde hos svigers en liten periode for ikke lenge siden. En dag ropte de på at jeg skulle komme opp i stua. Der stod hunden og slikket på to brukte truser som var mine. 1
Kontormus Skrevet 20. september 2011 #47 Skrevet 20. september 2011 Det virker usannsynlig men det er meg det er snakk om For noen år siden skulle jeg prøve klær og gikk til prøverommene. Jeg åpnet første dør og der stod det en dame. "oi, unnskyld!" sa jeg mens jeg gikk til neste. Prøvde å se under døren om det stod noen der men så ingenting så jeg åpnet døren. Der stod det også en. "Beklager så mye!" Ille berørt gikk jeg til neste dør og så bedre etter men det var vanskelig å se noe. Så ingenting men der stod det jammen meg enda en person i bare trusa. "herregud, beklager så mye". Jeg gikk rett ut uten å prøve noe som helst. Veldig flaut for en 16 åring det altså De andre i prøverommene begynte sikkert å lure. Bodde hos svigers en liten periode for ikke lenge siden. En dag ropte de på at jeg skulle komme opp i stua. Der stod hunden og slikket på to brukte truser som var mine. Faens bikkjer!
Gjest Moulu Skrevet 20. september 2011 #49 Skrevet 20. september 2011 vet ikke helt om dette går under denne kategorien men..anyway, jeg, søstern og kjæresten hadde vært på byen og jeg ble vel mildt sagt overstadig beruset. vel, dette er hva jeg har blitt fortalt av søstern: hadde vel egentlig lagt meg, men jeg valset plutselig inn på kjøkkenet iført singlet og intet annet utenom lekre smnikerester i hele ansiktet, mens jeg visstnok prøvde å formidle et eller annet, men det gikk visst ikke an å få det med seg for jeg prompet aaaltfor høyt i samma slengen.. :sjenert: 10
bebisss Skrevet 21. september 2011 #50 Skrevet 21. september 2011 shitt moulu... du må ha vært ett syn!!
Gjest Moulu Skrevet 21. september 2011 #51 Skrevet 21. september 2011 shitt moulu... du må ha vært ett syn!! hehe..jaaahh..
Larry Croft Skrevet 25. september 2011 #52 Skrevet 25. september 2011 Jeg var på fest også mister jeg et potetgull flak nedi toppen min. Så måtte jeg jo grave litt for å få den ut. Jeg var jo lett beruset og litt klumsete så dro toppen ganske langt ned. Det var foran alle sammen, og håper ingen la stor merke til det. xD Ellers var vi på klassetur for en uke siden og jeg sovna såvidt. Våkner til at venninna og kompisen ler godt. xD Gjorde sånne bevegelser som en fisk gjør med kjeften nemlig, i søvne. xD
smalls Skrevet 26. september 2011 #53 Skrevet 26. september 2011 Huff har selv gått inn i prøverom mens det var noen der! Det er så flaut!! Prøver alltid å se godt etter, men noen ganger er det vanskelig altså. Men får ikke glemt den gangen da jeg kom ned til byen veldig full Klarte å spy på dørvakten også falle bakover. Slo hodet i gjerdet og besvimte. Jadda! Husker jeg våknet opp med folk som sto rundt meg og en ganske så sint dørvakt med spy all over him. Ble ikke noe bytur for å si det sånn. Fikk en kompis til å kjøre meg hjem.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #54 Skrevet 15. oktober 2011 Okei, når jeg har vært på do og bæsjet så hender det seg at en bæsj flyter opp igjen etter jeg har trekt opp.. Sååå en dag jeg hadde besøk av drømmemannen så er jeg redd for at dette skjedde. For senere på kvelden gikk jeg på do og da hadde jeg vært der sist og da lå det en bæsj å fløt. Så var tydlivis en dag jeg hadde flytende avføring. Flere dette skjer med? HAHAHA!
slask Skrevet 26. november 2011 #55 Skrevet 26. november 2011 Solgte bil en gang og stressa inn for å skrive kontrakta på pc i en fei. Oppdaga noen timer senere at jeg hadde skrevet: ".......selges i beskjeftiget stand" (i stedet for besiktiget). Irriterte meg veldig av en eller annen grunn.
Paw Skrevet 30. mars 2012 #56 Skrevet 30. mars 2012 Konserndirektøren skulle presentere årsresultatet for en fullsatt sal av ansatte og pressefolk. Et stykke uti verdens kjedeligste monolog satt jeg og vippa litt bakover med stolen. Brått var alles øyne på meg, der jeg med et brak plutselig lå og beundret taket. "Takk for det, nå regner jeg med at selv bakerste rad har våknet. Hvis vi da kan gå videre...", fortsatte direktøren, mens hele salen fniste.
Cuddlegirl Skrevet 30. mars 2012 #57 Skrevet 30. mars 2012 Søsteren min gikk inn i en butikk å spørte om de hadde "Gaffelteip"... hun fant ut i går at det het gaffateip
mammamora90 Skrevet 30. mars 2012 #58 Skrevet 30. mars 2012 Da jeg var 16 år var jeg borteboer, bodde i bergen og var absolutt ikke kjent der fra før av, men så hadde pappa meldt meg på trafikalt grunnkurs på en eller annen kjøreskole.. Jeg spurte hva kjøreskolen het og fikk navn og fikk beskjed av ei klassevenninne hvor den lå hen, hun viste meg til og med. Da jeg skulle på den første timen der troppet jeg inn der jeg hadde blitt vist, de andre var alt satt seg ned og komt i gang. Så var jeg litt forvirret i døren fordi i følge den tiden jeg hadde fått begynte ikke timen før 15 min, så jeg spurte ¨er det her det er trafikalt grunnkurs?¨ ¨- Ja, navnet ditt?¨Spurte han læreren, så sa jeg navnet mitt og han lette og lette men fant meg ikke.. Det var FEIL kjøreskole 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #59 Skrevet 21. februar 2016 Den 11.07.2011 at 22.20, Tøydokke Anna skrev: Noen som har en bra flause eller tre på lager? Del med oss! Den 14.07.2011 at 14.14, AnonymBruker skrev: Mer, mer!!! Venner Min største flause tabbe denne dagen . jeg var i svømmehallen en lørdag sammen med noen venner da vi var ferdig og skulle gå i dusjen hadde jeg gått feil (det visste jeg ikke da). Dusjen var tom så jeg tok av meg badetøyet og puttet det i returhullet for leid tøy dusjet og gikk videre til garderoben da jeg trodde at jeg nermet meg skapet jeg hadde (trodde jeg) tenkte jeg på vor det ble av vennene som var med dem var ikke å se da var det noen som ropte hva gjø du her dette er damegarderoben der sto jeg midt inne i damegarderoben kliss naken med damer og jenter runt meg over alt jeg prøvde å skjule meg og komme meg ut men jeg ble stoppet av tre kvinnelige vakter som dro meg gjennom hele garderoben out å gangen der sto jeg og ble holt mens di fann ut hva de skulle gjøre i mens kom det jo flere damer som skulle i garderoben alle så jo meg mens jeg sto der da var de ei som sa vi tar ham samme vei som hann kom da bars det rett gjennom damegarderoben en gang til gjennom dusjen ut døra til svømmehallen bortover golvet inn på vaktrommet fikk ikke et hånkle for å ha rnt meg en gang. Alle jenter damersom passerte vaktrommet fikk se meg naken som var i svømmehallen akkurat da noen kom med bemerkninger og ropte se ham da alle som passerte vaktrommet snudde seg for å se og det var hele tiden noen nye så her var det mange. uheldig bader 16 år Anonymkode: 1d190...4e1 1
Thomsen65 Skrevet 21. februar 2016 #60 Skrevet 21. februar 2016 (endret) En stor flause var da jeg hadde sex med kjæresten og svigermor kom inn på rommet. Endret 11. juli 2024 av Thomsen65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå