Gå til innhold

Studentbolig

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prioritert samme studiumet som nr. 1 og 2, på to forskjellige skoler/steder. På førstevalget mitt har jeg fått studentbolig og takket ja, og fikk også nå tilbud om studentbolig på andrevalget mitt.

Jeg vurderer å takke ja til den også, i tilfelle jeg ikke skulle komme inn på førstevalget. Men jeg vet ikke om det er lov til å ta takke ja til to forskjellige? Dette høres kanskje ut som et jævlig dumt spørsmål...men om studentsamskipnadene har kontakt med hverandre og registrerer at jeg har takket ja til begge to og at det blir brudd på en eller annen regel?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

noen som vet? :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville takket ja til begge. Så hadde jeg bare sagt opp den andre. Med mindre du må betale husleie og depositum og alt på forhånd da.

Skrevet

Jeg studerer i Bergen, og en studievenninne av meg hadde søkt studiet både i Bergen og Tromsø, da på 1. og 2. plass.

Hun følte seg sikker på at hun ikke ville komme inn i Bergen, og fikk seg derfor studentbolig i Tromsø. Da hun likevel kom inn i Bergen, var det ikke noe vanskelig å si fra seg boligen i Tromsø. Det er uansett veldig mange som trenger bolig rundt studiestart, så er ikke som at samskipnaden vil slite med å finne en erstatter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...