Gå til innhold

tanker om å forlove seg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg endelig valgt ut en ring, en sånn klassisk diamant ring som alle jenter på film bare elsker å motta:P Håper virkelig at hun liker den.

Er litt redd for at hun kanskje vil at jeg også skal ha en ring(må vel bytte inn da?)

Nå er spørsmålet når og hvor jeg kan fri.. jeg har mange tanker om dette, bør det være lite og romantisk, hva er lite å romantisk, til å gjøre det noe større som å ta hun med til utlandet og fri på en superromantisk plass ala eiffeltårnet osv..

Og så den siste tankerekken min er om hun sier "ja".. hun snakker iblant om å forlove seg, og har sagt før at om jeg spør så sier hun ja.. men vi har jo bare vært sammen i 1.5 år.. for meg er det all tid i verden, men kan hende hun mister gnisten etterpå? alle jenter drømmer jo om å forlove seg.. :P

huff!:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Masse lykke til i alle fall, det går nok kjempebra! :hoppendeglad:

Endret av silius
Skrevet

Nå er spørsmålet når og hvor jeg kan fri.. jeg har mange tanker om dette, bør det være lite og romantisk, hva er lite å romantisk, til å gjøre det noe større som å ta hun med til utlandet og fri på en superromantisk plass ala eiffeltårnet osv..

Plasser som Eiffeltårnet er nok mer romantisert enn det virkeligheten egentlig er. Hvor mange mennesker tror du er der en gjennomsnittslig onsdag? For ikke å snakke om fredag eller lørdag. Tror det er lust å styre unna disse typiske Hollywoodromantiske turistplassene.

Lykke til med frieriet :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Så koselig at du skal fri! Masse lykke til med både frieri og alt som følger etter.

Personlig ville jeg nok satt pris på et helt enkelt frieri uten for mye fjas og mas. Men det kommer jo helt an på hvordan dere er, og hva du/hun /dere liker osv. For eksempel hadde fin restaurant og ring i sjampis-glasset blitt helt feil for min del. Da vil jeg heller foretrekke et frieri hjemme i senga etter en lang og sløv søndagsmorgen. Jeg syns nå kanskje det er like romantisk med et frieri midt i hverdagen. Det viktigste er jo at du faktisk frir, og at hun (forhåpentligvis) svarer ja, men ikke nødvendigvis hvordan det skjer :)

Lykke til :)

Skrevet (endret)

åh... :rodmer:

Jeg er nok helt motsatt av pingus, jeg hadde nok satt pris på om det ble gjort litt ut av forlovelsen og ville vel elsket å bli fridd til på eifeltårnet, :P Men som hun også sa, det viktigste er jo at du frir!

Lykke til! :D

Endret av sequin
Gjest fridus
Skrevet

Jeg hadde likt å blitt fridd til på en plass som var noe spesielt for oss, og hvis man ikke har det så fins det jo uansett mange fine steder. Syns Paris høres romantisk ut jeg :rodmer: Men også utrolig romantisk ute i naturen syns jeg da, elsker vakker natur.

Lykke til !

Skrevet

Det lureste du gjør er å tenke over hva du tror HUN vil like.

Lykke til! :)

AnonymBruker
Skrevet

er det noen som hadde blitt snurt om frieriet skjedde på en superromantisk plass ala eiffeltårnet..?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og så den siste tankerekken min er om hun sier "ja".. hun snakker iblant om å forlove seg, og har sagt før at om jeg spør så sier hun ja.. men vi har jo bare vært sammen i 1.5 år.. for meg er det all tid i verden, men kan hende hun mister gnisten etterpå? alle jenter drømmer jo om å forlove seg.. :P

Hun blir kjempeglad! Kvinner drømmer om slikt!

Du må også ha en ring, ikke bare hun.

Sammen i 1,5 år? Det er lenge - og mer enn lenge nok! :)

Forlov dere i Paris! :rodmer::romeo:

Kvinner bare slekser slikt - men ingen norske menn klarer å ta initiativ! :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

er det noen som hadde blitt snurt om frieriet skjedde på en superromantisk plass ala eiffeltårnet..?

Tror du virkelig det?

Skrevet

Det er nok ikke alle som synes Eiffeltårnet er toppen av romantikk. Noen synes sågar slike superromantiske settinger bare er klissete og feil. Men om kona før vi gifta oss hadde bestilt langhelg i Paris med påfølgende frieri hadde jeg neppe blitt snurt.

AnonymBruker
Skrevet

Eiffeltårnet fremstår for meg som en turistfelle mer enn superromantisk altså. Men hvis dere har vært der og har noen romantiske minner derfra, så blir det muligens noe annet.

Skrevet

Oppdatering :)

Ring i hus, jeg har gjemt den så godt jeg kan:)

Tur til London er bestilt, nå er det bare å finne den rette anledningen der for å fri.

Jeg tenker at noe enkelt som en piknik i en avsidesesliggende park høres fint ut =)

Nå er vel oppgaven å tenke på hva jeg skal si til henne, øve litt slik at tunga ikke går i krøll :P gleder meg!! :D

• Liker 1
Skrevet

Tur til London er bestilt, nå er det bare å finne den rette anledningen der for å fri.

Jeg tenker at noe enkelt som en piknik i en avsidesesliggende park høres fint ut =)

Nå er vel oppgaven å tenke på hva jeg skal si til henne, øve litt slik at tunga ikke går i krøll :P gleder meg!! :D

Det høres helt perfekt ut! :)

Masse lykke til!

Skrevet

Så romantisk, hun er verdens heldigste! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...