Gå til innhold

Ang. menn som ikke (alltid) tar initiativ.

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Somebody
Skrevet

For en stund tilbake var det noen som skrev, etter å ha sutret i innlegg etter innlegg over hvor "svake, tafatte, initiativløse, pinglete, etc." norske menn er, som sikkert kom til å bli selektert ut/dø ut (les 'Den Sterkestes Rett')...I tillegg kom en hel del sutring om at hun aldri ble sjekket opp, dermed var alle menn som ikke sjekket henne opp også stemplet som svake. Uten noen videre grunn.

Om ikke det var nok, så skulle vi i tillegg få se dette:

PS ! Innvandrer menn har ingenting imot å " nedverdige " seg selv til å slikke en dames sko såler for å kanskje komme litt nærmere herligheten ...alltså i buksa på henne .

Ja vi kvinner ELSKER det når menn kryper for oss og gjør allt de kan for oss - for å få seg et lite nyp .. he he Ingenting er mer sjarmerende enn en mann som legger seg bokstavelig talt FLAT for deg ....og beiler og beiler og nedverdiger seg til det ytterste for deg .. Herregud - er en kvinnes største fornøyelse - å se dere gjøre dette for oss ... ! Kan dere ikke unne oss den lille gleden ?

Innvandrer guttene gjør det som verdens mest naturlige ting ...smisker for oss - hvorfor ikke dere ?

SE og LÆR av dem ...

:) :)

Menn som gjør dette er virkelig svake.. Dette er menn som har en svak/desperat psyke og en svak seksualitet. Det som her blir beskrevet er menn som tigger og kryper for en kvinne. Ja, det synes jeg faktisk.

I.o.m. jeg ble såpass provosert over å lese alt det @gjestkvinne greide å lire av seg, tenkte jeg at det ikke skulle få stå ubesvart. Til tross for at det var en god stund siden.

Temaet for debatten er altså:

Er menn som ikke alltid tar initiativet til sjekking/flørting/beiling, "svake"?

Er menn som ikke går 'til verdens ende' for sin drømmedame, "svake"?

Og:

Er menn som ikke alltid tar intiativet i senga, "svake"?

Jeg synes personlig at svaret på disse spørsmålene er: Absolutt ikke.

Ta debatten her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig med deg. Før i tiden så var det jo den sosiale normen at menn så og si alltid skulle ta initiativ - slik er det ikke lenger. Og spesielt i forhold er det viktig at man bytter på å ta initiativ, begge parter vil jo føle seg begjært og elsket. Synes heller at det er de damene som mener dette som er svake, for å være helt ærlig. Tar ikke mannen initiativ, neivel - gjør noe med det selv, da. :) De aller fleste vil jo ha oppmerksomhet fra det motsatte kjønn iblant... Og det er de færreste forunt å være tankelesere.. :)

• Liker 1
Skrevet

Initiativløse kvinner er turn-off. Jeg vil hun skal si ifra når hun er kåt og ikke vente på at jeg kanskje prøver meg. Og det å krype for å få se litt pupp eller noget attåt, det har jeg ikke gjort siden jeg var 15...

• Liker 2
Skrevet

Når over 90% av alle menn er dominante rent seksuelt, og over 90% av alle kvinner er underdanige rent seksuelt, så blir menn som ikke er dominante i sengehalmen sett på som et sosialt avvik. Dessverre.

Forbanna synd at seksuelle preferanser skal bli stemplet slik.

Sterke menn er de som tenker på seg selv OG henne. Ikke bare henne.

-Domino

Gjest Gjest_Somebody
Skrevet

Når over 90% av alle menn er dominante rent seksuelt, og over 90% av alle kvinner er underdanige rent seksuelt, så blir menn som ikke er dominante i sengehalmen sett på som et sosialt avvik. Dessverre.

Hold an litt.. 'Ikke alltid ta initiativ' trenger ikke være det samme som å være underdanig.

Forbanna synd at seksuelle preferanser skal bli stemplet slik.

Den almenne oppfatningen er nok slik, men heldigvis finnes det mennesker som er mer reflekterte enn som så.

Sterke menn er de som tenker på seg selv OG henne. Ikke bare henne.

Enig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...