Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. mai 2002 #1 Del Skrevet 13. mai 2002 Jajamensann! Velkommen hjem Gry! Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yatzy Skrevet 13. mai 2002 #2 Del Skrevet 13. mai 2002 Godt med en våropprydning ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. mai 2002 #3 Del Skrevet 13. mai 2002 Gry er som KG's egen Jif Universal. Vekk med alt grumset! Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 13. mai 2002 #4 Del Skrevet 13. mai 2002 Nå ja, det er godt å være tilbake også Takk! Er heldigvis så heldig at jeg har flotte moderatorer til å hjelpe meg når jeg reiser bort i ny og ne. Grunnen til at jeg måtte inn å rydde litt i dag var enkelt og greit at moderatorene hadde kommet litt på etterskudd, og at det noen ganger er lettere for meg å skjære igjennom enn for dem. Er gammel i gamet, jeg vet dere Med besøket KG har nå om dagen hadde jeg uansett ikke klart meg uten hjelp - så hjelperne mine bør også takkes! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå