Midnattsol Skrevet 18. november 2003 #1 Skrevet 18. november 2003 Oppdaga til min store glede at de solgte Mdrops i butikken. Har bare sett det på Tax-free før. Så det på en Coop Mega i Nord-Norge, så håper jeg finner det her nede i Oslo også. De er jo SÅ gode!! :D
Felicia Skrevet 18. november 2003 #3 Skrevet 18. november 2003 Hva slags drops er det? :klø: Det er nammelig gode mint-drops med sjokolade i midten. *smatte* Takk for tipset ! *Løper ut for å finne en Mega*
Midnattsol Skrevet 18. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2003 Håper de har det på andre butikker enn Mega, for det er ikke så mange av de i Oslo. Den nærmeste er uansett så liten og for langt unna til at jeg gidder å dra dit. Kanskje de har det på andre coop-butikker. Skal i alle fall se etter dropsene på alle butikkene jeg er inne i.
Gjest Gjest1 Skrevet 18. november 2003 #5 Skrevet 18. november 2003 Så fint da :D Kjøper alltid de når jeg er i Sverige og handler jeg. Kjekt å vite at man kan få dem her hjemme og da. De smaker jo sååååå godt (Har forresten en stooor pakke i skapet:) *Løpe og hente*)
'Lilly' Skrevet 19. november 2003 #6 Skrevet 19. november 2003 Marianne-drops er FAAAAARLIG gode!!!!!
Musemor Skrevet 19. november 2003 #7 Skrevet 19. november 2003 Ååå nå ble jeg snopesyk! De er fantastisk gode, har ikke smakt dem på lenge......
Gjest Diddl Skrevet 19. november 2003 #8 Skrevet 19. november 2003 De er kjempegode! De er ikke kommet her jeg bor- så vidt jeg vet.. Kansje like greit også- hehe! Har ellers bare kjøpt når jeg er på Tax-free...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå