Kipa Skrevet 18. november 2003 #1 Skrevet 18. november 2003 jeg vet de selger det på Clas Ohlson, men dit skal jeg ikke...vet dere om andre steder hvor de selger slike. Rafens feks, eller noen andre kjeder- som ligger i drammen eller rundt der...og en ting til- har man bruk for en pastamaskin. Det er julegave til svigerinnene mine , de er veldig glade i å lage mat, mye forskjellig og bruke lang tid på det...
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 18. november 2003 #2 Skrevet 18. november 2003 En pastamaskin er en flott gave til en som virkelig liker å lage mat. Legg gjerne ved en pose skikkelig godt pastamel (Double O) også. Min pastamaskin er kjøpt hos Traktøren i Oslo men Jernia har den også og det er jo en kjedebutikk.
Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2003 #3 Skrevet 18. november 2003 TilBords også har pastamaskin + Duka (samme som glassmagasinet??)
frosken Skrevet 19. november 2003 #4 Skrevet 19. november 2003 Synes å huske at Christiania Glasmagasin hadde en på tilbud nå før jul... Jeg er også glad i å lage mat og ønsker meg virkelig en pastamaskin. Jeg tror man bruker litt tid på det - men det gjør jo ikke noe om man liker å stå på kjøkkenet. Tror du har funnet en fin gave der!
Tusenfryd Skrevet 19. november 2003 #5 Skrevet 19. november 2003 Glemmer aldri en formiddag jeg satt og laget ravioli - lagde svære falk, stemplet ut, fylte i kjøtt og klemte igjen og lagde en suas som tok en time - skulle ha venner på middag.Så var det en idiot som spurte om ketchup... *mimre* Ja, det hadde ikke noe med saken å gjøre, men jeg har en pastamaskin, tror den er kjøpt på Rafens eller Traktøren. Anbefales - det er nyyyydelig med hjemmelaget pasta. Uten ketchup.
Elze Skrevet 19. november 2003 #6 Skrevet 19. november 2003 Ikea har også pastamaskin, eller hadde i hvert fall for et par år siden. Pastamaskin er en flott gave til dem som liker å holde på i timevis på kjøkkenet, jeg ble kjempeglad for min og har brukt den masse.
-Fisken- Skrevet 19. november 2003 #7 Skrevet 19. november 2003 Kjøpte en pastamaskin nå nylig til mamma. Det var på Jernia. Der var det i alle fall billig, de kostet ikke mer enn 179 kr. :D
Edie Skrevet 19. november 2003 #8 Skrevet 19. november 2003 Så det er virkelig verdt å kjøpe en pastamaskin? Jeg har lagd pasta, men har kjevlet ut med vanlig kjevle. Er det mye lettere og blir resulatet mye bedre med pastamaskin? Kanskje jeg har funnet ut hva jeg ønsker meg til jul...?
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 19. november 2003 #9 Skrevet 19. november 2003 Så det er virkelig verdt å kjøpe en pastamaskin? Er det mye lettere og blir resulatet mye bedre med pastamaskin? Ja! Uten tvil!
Edie Skrevet 19. november 2003 #10 Skrevet 19. november 2003 Er de vanskelige å bruke? *ikke så flink på kjøkkenet....*
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 19. november 2003 #11 Skrevet 19. november 2003 Ikke i det hele tatt. Kan du bruke en miksmaster kan du også bruke en pastamaskin.
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 19. november 2003 #14 Skrevet 19. november 2003 Hehe.. Det klarer jeg! Da er det bare å klinke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå