Gå til innhold

Det tordner og regner ute

Fremhevede innlegg

Skrevet

*skravle skravle*

Det tordner og regner ute, mens jeg sitter inne og koser meg :) Jeg har laptopen på fanget, trygt frakoblet fra all elektrisitet. Jeg skal se på nett-tv, kanskje kjøpe meg et abonnement på tv-norges nettsider? :) Noen som har erfaring med det? Jeg er nemlig ikke så flink til å følge med på programmer på tv.

Jeg har også en stor kopp te og et ullteppe jeg kan tulle meg inn i bare for ekstra kos. Konklusjon: jeg liker drittvær, for det er en god unnskyldning for litt ekstra innekos!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her åpna himmelen seg totalt for et kvarter siden. Noe så inn i granskogen og. Ga seg fort da.

Jeg er og glad i griseværet, elsker å høre tromming av regn på taket. Her for noen kveder siden kom det verste tordenværet jeg har opplevd, hadde sovna for kvelden, men våkna. Ble liggende med en litt go`engstelig følelse i kroppen.

Skrevet

Jeg elsker også tordenvær, om det er på kvelden slår jeg gjerne av lyset, tenner et par telys og ser på været. Du skriver at du har koblet PCen fra all støm (hvilket er smart) men har det slått deg at om lynet skulle treffe så kommer modemet ditt til å gå fyken? Bare et lite tips. :jepp:

Skrevet

Jeg elsker også tordenvær, om det er på kvelden slår jeg gjerne av lyset, tenner et par telys og ser på været. Du skriver at du har koblet PCen fra all støm (hvilket er smart) men har det slått deg at om lynet skulle treffe så kommer modemet ditt til å gå fyken? Bare et lite tips. :jepp:

Oi, nei, det har jeg ikke tenkt på! :fnise: Her tror jeg at jeg er flink og smart, og så har jeg ikke skjønt det helt... :P

Her åpna himmelen seg totalt for et kvarter siden. Noe så inn i granskogen og. Ga seg fort da.

Her også! Skikkelig Hollywoodregn! Det regna slik det ellers bare gjør på film!

Det beste tordenværet er når jeg sitter i armkroken til min kjære mens det høljer ned ute og trommer på taket. Og så sitter vi inne i huset og har det varmt og godt og koselig. :)

AnonymBruker
Skrevet

Oi, nei, det har jeg ikke tenkt på! :fnise: Her tror jeg at jeg er flink og smart, og så har jeg ikke skjønt det helt... :P

Her også! Skikkelig Hollywoodregn! Det regna slik det ellers bare gjør på film!

Det beste tordenværet er når jeg sitter i armkroken til min kjære mens det høljer ned ute og trommer på taket. Og så sitter vi inne i huset og har det varmt og godt og koselig. :)

Har vært sånn vær her i Kirkenes også i dag, helt sykt hvor mye det regnet! Men herlig fordeom :)

Gjest Thessie!
Skrevet

Her er det fint vær! Og folk sier at det alltid regner i Bergen :fnise:

Skrevet

Finnes overspenningsvern for sånt, fås på Clas Ohlson eller lignende butikker. Kjekt å ha det på slike ting, siden det er helt utenkelig å være uten internett i flere dager pga et lyn. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...