Gå til innhold

Så er det tid for

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er tid for den årlige sommerfesten på hytta.

Iår har jeg lyst å lage ei skikkelig saftig, saftig sjokoladekake!

Som holder seg godt og som er grei å frakte med bil.

Jeg har investert i både rund og firkanta "bæreplastikkformer" med hank og lokk, forresten.

Noen som har link til ei god og saftig sjokoladekake?

ps. Ifjor blei det deilig gulrotkake som fikk mye skryt. :spise:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Denne?

Jeg syns den er kjempegod!

Skrevet

:sikle:

Takk skal dere ha! SÅ mye deilige kaker.

Det blir vanskelig å velge hvilken jeg skal lage. Den med marshmellowslokk så spennende ut, men siden jeg skal kjøre med den i 8 timer, så er jeg redd for konsistensen når jeg kommer fram.

Det går nemlig ikke an å lage kake på hytta, er bare en gammel gassovn der. Måtte isåfall være ei kake som ikke trenger steiking.

Har enda noen dager å tenke meg om, heldigvis.

Skrevet

du kan jo lage en ostekake ? det er jo godt og så er det lett å lage uten stekeovn.det du kunne gjort før du reiser opp på hytta er å knuse kjeksen ferdi før du reiser opp eventuelt :)

Skrevet

Ja, du sier noe.

Hadde vært greit å gjort mest mulig på forhånd, for det ER bakvendt og lite kjøkken der. Helst ville jeg kommet dit med kaka ferdig i en sånn plastikkbeholder med lokk, som jeg har.

#i tenkeboksen#

Skrevet

Her er en knallgod brownieoppskrift! Kaken holder seg saftig og god lenge og tåler godt en biltur på 8 timer :)

Takk for den! Og så fint med fotos av framgangsmåten. Er det dette som kalles en "sikker vinner"? :fnise:

Skrevet

Takk for den! Og så fint med fotos av framgangsmåten. Er det dette som kalles en "sikker vinner"? :fnise:

Åja! Det lover jeg deg! Hadde den med på jobben for en stund tilbake og folk snakker fortsatt om den kaken :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...