hjertesukka Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 Det er tid for den årlige sommerfesten på hytta. Iår har jeg lyst å lage ei skikkelig saftig, saftig sjokoladekake! Som holder seg godt og som er grei å frakte med bil. Jeg har investert i både rund og firkanta "bæreplastikkformer" med hank og lokk, forresten. Noen som har link til ei god og saftig sjokoladekake? ps. Ifjor blei det deilig gulrotkake som fikk mye skryt.
altsoja Skrevet 10. juli 2011 #2 Skrevet 10. juli 2011 http://detsoteliv.no/searchresults_other1gruppe.php?869 noe sånt kunne jo vert en god ide ?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #4 Skrevet 10. juli 2011 Sjokoladekake med marshmellowlokk Min lenke Min lenke
hjertesukka Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2011 Takk skal dere ha! SÅ mye deilige kaker. Det blir vanskelig å velge hvilken jeg skal lage. Den med marshmellowslokk så spennende ut, men siden jeg skal kjøre med den i 8 timer, så er jeg redd for konsistensen når jeg kommer fram. Det går nemlig ikke an å lage kake på hytta, er bare en gammel gassovn der. Måtte isåfall være ei kake som ikke trenger steiking. Har enda noen dager å tenke meg om, heldigvis.
altsoja Skrevet 11. juli 2011 #6 Skrevet 11. juli 2011 du kan jo lage en ostekake ? det er jo godt og så er det lett å lage uten stekeovn.det du kunne gjort før du reiser opp på hytta er å knuse kjeksen ferdi før du reiser opp eventuelt
hjertesukka Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2011 Ja, du sier noe. Hadde vært greit å gjort mest mulig på forhånd, for det ER bakvendt og lite kjøkken der. Helst ville jeg kommet dit med kaka ferdig i en sånn plastikkbeholder med lokk, som jeg har. #i tenkeboksen#
J-matvrak Skrevet 11. juli 2011 #8 Skrevet 11. juli 2011 Her er en knallgod brownieoppskrift! Kaken holder seg saftig og god lenge og tåler godt en biltur på 8 timer
hjertesukka Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #9 Skrevet 11. juli 2011 Her er en knallgod brownieoppskrift! Kaken holder seg saftig og god lenge og tåler godt en biltur på 8 timer Takk for den! Og så fint med fotos av framgangsmåten. Er det dette som kalles en "sikker vinner"?
J-matvrak Skrevet 11. juli 2011 #10 Skrevet 11. juli 2011 Takk for den! Og så fint med fotos av framgangsmåten. Er det dette som kalles en "sikker vinner"? Åja! Det lover jeg deg! Hadde den med på jobben for en stund tilbake og folk snakker fortsatt om den kaken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå