Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex

Sex  

101 stemmer

1. 1. Hvor ofte har dere sex

• Flere ganger om dagen
      5
    • Hver dag
      19
    • 3-4 ganger i uken
      33
    • En gang i uken
      22
    • Annenhver uke
      13
    • En gang i mnd
      4
    • Sjeldnere
      5

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte har du og din kjæreste/mann/kone sex, og hvor lenge har dere vært sammen? Dersom ingen av alternativene passer, kryss av det nermeste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca. annenhver dag (3-4 ganger i uken). Men avhenger av hvor travle vi er, min syklus (ekstra kåt til tider), humør, helse osv.

Vi har vært sammen i halvannet år nå, er i midten av 20årene begge to.

Skrevet

3-4 ganger i uken, vært sammen i 16 år :)

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

I gjennomsnitt 3-4 ganger i uken.

Er i begynnelsen av 20-årene, han er i slutten av de.

Vært sammen i snart 2 år.

Skrevet

Vi har ca en gang i månden max 2. Er overasket over at flertalle har annenhver dag. Syns det blir for intenst for min del. Du rekker jo ikke å glede deg over den forje sexen og tenke tilbake på hvor godt det var før du har ny sex. Syns sex er mer spesielt når det ikke er for ofte. Så har vi andre kjæreste aktiviteter vi prioriterer. Men alle får gjøre som de vil sir ikke det er galt å ha sex ofte...

Skrevet

Vi har ca en gang i månden max 2. Er overasket over at flertalle har annenhver dag. Syns det blir for intenst for min del. Du rekker jo ikke å glede deg over den forje sexen og tenke tilbake på hvor godt det var før du har ny sex. Syns sex er mer spesielt når det ikke er for ofte. Så har vi andre kjæreste aktiviteter vi prioriterer. Men alle får gjøre som de vil sir ikke det er galt å ha sex ofte...

Halvannen time annenhver dag er ikke så overveldende mye at vi ikke rekker å prioritere andre ting, kjæresterelatert eller ikke ;)

Det viktigste er forøvrig ikke hvor ofte, eller hvor sjeldent - men at begge involverte er fornøyd med både kvalitet og kvantitet :jepp:

• Liker 1
Skrevet

jeg syns det hørtes mye ut å bruke tid på det hver dag ta i betrakting at man er bortefra hverandre 10 timer hver dag pga arbeid. Så når man møtes hjemme syns jeg det er best å bare slappe av spise middag/eller kvelds og så enten se på tv eller gjøre hobbyting i lag. I kveld har vi for eksempel planlagt en tegne date. Så etter det blir det nok å drikke litt te så legge seg. Vil mye heler ha mye kvalitets tid og gøy tid en mye sex tid. Sex er godt det men blir det for ofte blir det ikke så spessielt på en måte føler jeg da.

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

jeg syns det hørtes mye ut å bruke tid på det hver dag ta i betrakting at man er bortefra hverandre 10 timer hver dag pga arbeid. Så når man møtes hjemme syns jeg det er best å bare slappe av spise middag/eller kvelds og så enten se på tv eller gjøre hobbyting i lag. I kveld har vi for eksempel planlagt en tegne date. Så etter det blir det nok å drikke litt te så legge seg. Vil mye heler ha mye kvalitets tid og gøy tid en mye sex tid. Sex er godt det men blir det for ofte blir det ikke så spessielt på en måte føler jeg da.

Tegne date??! Hva er det?:)

Dere får kose dere med te, men noen andre koser seg med sex! Ikke noe i veien med noen av delene :)

• Liker 2
Skrevet

3-4 ganger i uken. Det blir hver gang vi møtes det omtrent, siden vi ikke bor sammen enda. Jeg blir fryktelig sår, så det går ikke oftere heller, selv om jeg gjerne skulle hatt hver dag :P

Jeg er 20, han er 24. Vært sammen i omtrent 3mnd.

• Liker 1
Skrevet

Bruke for mye tid paa sex............??

Javel, vi koser oss gjerne morgen og kveld og evt ifm middagshvil. Er vi alene hjemme blir det alltid mye kos. Vi er i 40 aarene og burde vel etter fleres utsagn ha sluttet med dette for lenge siden! :sengekos:

:kaffekopp:

Skrevet

Tegne date går ut på å tegne sammen ^^,

Syns det er koseligere å gjøre ting sammen, enn å ha sex så ofte. I og med at vi prioriterer å finne på ting sammen på fritiden, så blir det lite sex ingen av oss har noen problemer med det.

Goggen hvis vi skulle hatt like mye sex som dere trur jeg at jeg ville følt at forholde var veldig sex fiksert..

Gjest HunterLady
Skrevet

Tegne date går ut på å tegne sammen ^^,

Syns det er koseligere å gjøre ting sammen, enn å ha sex så ofte. I og med at vi prioriterer å finne på ting sammen på fritiden, så blir det lite sex ingen av oss har noen problemer med det.

Goggen hvis vi skulle hatt like mye sex som dere trur jeg at jeg ville følt at forholde var veldig sex fiksert..

Høres ut som du har funnet en perfekt make. Ikke alle er like glad i sex, og når disse to finner hverandre, så er det perfekt. Man hører jo veldig ofte om de som er i forhold med noen som har ulikt sexbehov enn en selv.

• Liker 2
Skrevet

Du har helt rett HunterLady !

Men er fortsatt sjokkert over at jeg er den eneste til nå som har stemt en gang i mnd :S

Trodde ikke at andre folk hadde så stor sex-apetitt i forhold til meg. Annen hver dag høres helt sykt mye ut (for min del). Så et tv program her om dagen husker ikke hva det heter i farten men var sånn par-terapi osv. Så var det ei dame som klagde over at hun fikk sex en gang i uken hvis hun var heldig og alle andre parene som var til stede så på han fyren i forholde (han som ikke ville så ofte) og var sånn "sykt mann, hva er probleme ditt".. Jeg og min kjærest ble litt satt ut over at alle andre tydeligvis hadde mye/mer sex.

Kanskje er det vi som er litt rar?

Skrevet

Du har helt rett HunterLady !

Men er fortsatt sjokkert over at jeg er den eneste til nå som har stemt en gang i mnd :S

Trodde ikke at andre folk hadde så stor sex-apetitt i forhold til meg. Annen hver dag høres helt sykt mye ut (for min del). Så et tv program her om dagen husker ikke hva det heter i farten men var sånn par-terapi osv. Så var det ei dame som klagde over at hun fikk sex en gang i uken hvis hun var heldig og alle andre parene som var til stede så på han fyren i forholde (han som ikke ville så ofte) og var sånn "sykt mann, hva er probleme ditt".. Jeg og min kjærest ble litt satt ut over at alle andre tydeligvis hadde mye/mer sex.

Kanskje er det vi som er litt rar?

Jeg synes det høres ut som om dere har et godt forhold, jeg. Og hva er egentlig normalt - eller rart? :)

Når det er sagt... vi har store barn i huset som er våkne like lenge som oss selv. Med unntak av da de er borte ( :lur: ) er sex noe som skjer på soverommet etter sengetid. Vi har derfor massevis av tid til helt andre aktiviteter sammen enn sex. Jeg skjønner ikke helt hvorfor det ene skulle utelukke det andre, jeg da.

Jeg føler absolutt ikke at vi har et sexfiksert forhold. Fra mitt ståsted er det heller slik at den du er glad i, ønsker du nærhet og kos fra og med. Og rett som det er, ender kosestunden eller skuldermassasjen opp i noe mer enn bare det. Andre kvelder blir det ikke mer enn kos og sovne i armskroken. Det er jo nettopp kosen og sexen som skiller et kjæresteforhold fra vennskapsforhold eller familieforhold. Den ekstra dimensjonen du deler med den du er glad i.

• Liker 1
Skrevet

Som oftes hver dag, har vært sammen 3år og er like glad i sex begge 2 :)

Skrevet

:) jaja hver sin lyst.

Men hvis dere holder på med sex sent på natt går jo dette utover nattesøvn.

Personlig foretrekker jeg å ha det midt på dagen, syns liksom det blir litt nedtur å legge seg etterpå vil tilbringe mest mulig sosial tid med han etterpå, men det er nå meg ^^,

Skrevet

:) jaja hver sin lyst.

Men hvis dere holder på med sex sent på natt går jo dette utover nattesøvn.

Personlig foretrekker jeg å ha det midt på dagen, syns liksom det blir litt nedtur å legge seg etterpå vil tilbringe mest mulig sosial tid med han etterpå, men det er nå meg ^^,

Hadde nattesøvnen vært et problem, hadde det sikkert blitt mindre av det, så det er ikke noe problem for oss. Vi koser etterpå også, og dessuten er bare det å sovne i armkroken kos i seg selv for min del.

Dessuten.. midt på dagen er jeg på jobb, så det stopper seg selv. Og på ettermiddag/kveld har jeg lite lyst til å fortelle de tre ungene i hus hvorfor vi plutselig skal gå på soverommet og ikke vil forstyrres :gjeiper: Det var slik "luksus" vi hadde før barn, og mens de var små. Ikke nå med tenåringer i hus :)

Folk er forskjellige, slik er det bare. Og som jeg har sagt tidligere, det viktigste er at de to som er involvert er fornøyd - ikke hvordan hyppigheten passer med hva det nå enn er som blir ansett som "normalt" :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi har 3-4 ganger i uken, noe som blir ca. hver gang vi møtes. I hvert fall nå for tiden :) Bor i kollektiv, men de andre som bor her er bortreist på ferie. Da blir det jo mye lettere for oss å kunne ha sex akkurat når vi vil, hvor vi vil, og med det lydnivået vi har lyst til! Vanligvis venter vi til folk har lagt seg, eller vi er hjemme alene...

Skrevet

3-4 ganger i uken. Noen ganger sjeldnere, men som regel blir det nok 3 ganger. Det er herlig å få den nærheten som sex gir.

AnonymBruker
Skrevet

3-4 ganger i uken, vært sammen i 16 år :)

La meg gjette. Du er ingen ungdom?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...