AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 Hvis du mangler reisefølge går det an å søke etter det på nettet. På siden til reiseliv.no er det en spalte for reisefølge, der en kan sette inn annonse eller svare på andres annonser. Sikkert ikke så mange som vet om dette, så jeg fikk lyst å dele det med dere. 2
Gjest padawan Skrevet 13. juli 2011 #2 Skrevet 13. juli 2011 PÅ Facebook har du gruppen Vagabond reisevenn også.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #3 Skrevet 19. juli 2011 Reisefølge kan du også finne på reisevenn.no...
rigelgutten Skrevet 21. juli 2011 #4 Skrevet 21. juli 2011 Min erfaring er at de som skriver inn stort sett er useriøse. Som regel kommer det noe i veien. Gidder ikke prøve sånne sider mer.og drar heller alene.
Gjest padawan Skrevet 21. juli 2011 #5 Skrevet 21. juli 2011 det er jo ganske enkelt å hooke opp med noen en blir kjent med på reisen.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #6 Skrevet 31. juli 2011 Reisefølge kan du også finne på reisevenn.no... Takk for tips. Virker som det er en del profiler på den siden. Det idelle ville jo vært om mange registrerte seg der, så har man litt å velge mellom. Det er jo ikke alle typer personer man har lyst å reise med. Man må nok møtes noen ganger på forhånd og se om det er en person man kommer godt overens med, tenker jeg. TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå