Gå til innhold

Drikke brus hver dag

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Drikker du brus hver dag?

Hva er grunnen til at du begynte å drikke det hver dag?

Hvor mye drikker du og hvor lenge har du gjort det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Nei, for jeg har en viss omsorg for tennene mine og kroppen min ellers. Bare brus en sjelden gang på lørdager her gitt.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Nei. Jeg drikker nesten aldri brus.

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Prøver å begrense det til helgene. Men nå som det er sommer er jeg ikke så streng, så kan finne på å drikke brus på en hverdag også. Men da går det mest i pepsi max. Ellers er det mest vann og farris jeg drikker.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg drikker (light-)brus hver dag. Grunnen er at jeg blir relativt dehydrert uten brus. Glemmer nemlig å drikke hvis melk, juice eller vann er det jeg har å velge mellom, for jeg synes ikke det er spesielt godt.

Har alltid brus stående i kjøleskapet, så det blir et par glass for dagen.

En vakker dag skal jeg bytte ut brusen med vann. ;)

• Liker 1
Skrevet

Ikke hver dag, men ganske ofte. Er relativt avhengig av coffeinen i brusen siden jeg ikke drikker kaffe og trenger et lite kick i hverdagen for å få tingene gjort ;)

• Liker 1
Gjest Tirkes
Skrevet

Endel i helgene og kanskje dersom vi spiser ute eller er på kino. (selv om det er hverdag). Jeg drikker dog mye Fun Light, for smaken på vann er så kjeeedelig... Føler med Lipstick i så måte. :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Nesten hver dag, mengden varierer.

Fordi jeg har lyst på.

Gjest odisi73
Skrevet

Jeg har drukket cola hver dag siden jeg var 20 år gammel og nå er jeg 38 så jeg tenker noen indre organer har nok merket det.

Men har vi ikke alle noen laster da?

Har også alltid sagt til meg selv at en dag skal jeg erstatte colaen med vann,men det skjer nok ikke.

Jeg sier hver mann med hvær sin last :popcorn:

Gjest Thefainter
Skrevet

Drikker light-brus så og si hver dag, fordi jeg har lyst på det :)

• Liker 1
Skrevet

Drikker Pepsi Max hver dag. Ganske mye. Fordi jeg er fryktelig glad i Pepsi Max og jeg "må" ha min daglige dose.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Drikker cola hver dag, fordi jeg er avhengig av koffeinen. Får hodepine hvis jeg ikke får min daglige dose. Også er det veldig godt, da.

Gjest odisi73
Skrevet

Må også tilføye at hvis det minker på colaen og det er tomt i kjøleskapet så tar det ikke lang tid før jeg sitter i bilen på vei til butikken.

Det er nåk veldig avhengighets virkende for jeg blir helt ut av det hvis jeg ikke har colaen i hus.

Den er rett å slett ett must i min husholdning :hjerte:

Skrevet

Jeg drikker Pepsi Max hver dag. Jeg drikker egentlig ikke noe annen brus. Utenom Pepsi Max drikker jeg bare vann.

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg drikker ikke brus hver dag.

AnonymBruker
Skrevet

Drikker det omtrent hver dag, og merker abstinenser hvis jeg går for lenge uten. Jeg er så å si avhengig.

Skrevet

Nei, jeg er altfor glad i tennene mine til å drikke brus hver dag!

Skrevet

Jeg drikker sjelden brus, og kjøper det aldri selv. Drikker det noen ganger dersom det blir servert hos andre, men da drikker jeg aldri lettbrus. Synes den smaker VONDT!

Gjest fridus
Skrevet

Drikker ikke brus hver dag, nei. Og aldri brus med sukker i.

Pepsi max <3

Skrevet

Drikker så og si aldri brus (ikke lett-brus heller), kanskje på julaften. Fordi jeg vil ta vare på kroppen og tennene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...