Gå til innhold

hjelp til kjole...

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Hei...

Jeg skal gifte meg om ikke så alt for lenge, og sliter veeeeldi med å finne kjole/entrekk....har saumfart butikker og kataloger, og finner .... ingenting.... jeg er relativt liten, md smal midje og brede hofter...ikke særlig gla i rysjer/blonder/dilldall..... enkle, glatte litt tøffe kjoler er mere min smak... men finner som sagt lite. Det jeg har prøvd får meg til å se ut som en dårlig stekt marengs, muligens som en dålig pyntet kransekake.... noen som har gode råd på hvor jeg kan finne noe pent, litt røft, spesielt nok til bryllup men ikke for dillete???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne er enkel og litt 'røff'(?).

Denne er veldig enkel og 'rein'.

Og det finst sikkert mange, mange andre... Kan du seie litt meir om kva du vil ha? (Eller kanskje enklare: Kva du IKKJE vil ha? :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evabrud i Trondheim(Heimdal) har kjoler fra Linea Raffaelli. De er som nevnt her råstilige og litt annerledes kjoler...

Hun som jobber der er i allefall veldig hyggelig!!!!

Anbefales!

(Jeg kjøpte min kjole der)

Sist jeg var der, så var det beynt å bli ganske utplukket da (Men det var en del der enda, ja), så om du har tid, så kan du kanksje vente til over nyttår, for da tror jeg de fleste butikker begynner å ta inn flere kjoler igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk!!! Det hjalp på min frustrasjon å se at det faktisk finnes alrighte brudekjoler der ute..... har kommet over en kjole fra Dou-dou (?) Strikkedesign her i Trondheim, i tynn ull, med masse hullmønster, nydelig!!! Nå må jeg bare bestemme meg for farve både på kjolen og underkjolen..... Ha, nå ble det pluteslig artig å tenke kjole igjen, var litt fortvilt en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...