Gå til innhold

Hvorfor vil han ikke kysse?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har holdt på med en gutt nå i litt over ett år, har kjent hverandre i to. Vi har hatt sex ett par ganger, absolutt god sex :) Problemet er at han ikke vil kysse! Vi har aldri kysset på munnen, og han kysser heller ikke på kroppen min. Det nærmeste har vært slikking én gang. Vi er ikke i et forhold, og slik blir det nok. Noen som vet hva grunnen kan være? På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Starter med det aller viktigste: Har du spurt han?

Mye enklere å spørre han rett ut, enn å få mange mulige grunner her på kvinneguiden. Søk svar hos sannheten før du begynner å spekulere.

-Domino

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje fordi kyssing er dørgende kjedelig.

Skrevet

Jeg har holdt på med en i 5 år, og noe kyssing har vi aldri drevet med... Ikke savner jeg det heller (selv om han går glipp av at jeg blir styggkåt før vi starter, for det blir jeg når jeg kysser en jeg vil ha sex med)...

Hvis det plager deg skikkelig syns jeg du skal spørre ham :)

Gjest MrsTux
Skrevet

Noen synes kanskje at kyssing er veldig intimt og forbeholdt kjæresteforhold?

Skrevet

Noen synes kanskje at kyssing er veldig intimt og forbeholdt kjæresteforhold?

Enig med denne. Jeg har iallefall vært sånn :P

Skrevet

Kanskje han syns at du har dårlig ånde.

AnonymBruker
Skrevet

TS her :) Det gjør meg ikke noe at han ikke vil kysse, bare lurer på hva grunnen er :P Men jeg har og tenkt at det kan være han føler at det er mer noe man gjør i et parforhold. Tenkte kanskje at noen av dere gutter kunne ha noen tips til hvorfor en gutt ikke vil kysse. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...