Gå til innhold

Lyst på en sånn dame

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst på en sånn dame.

Typisk 170-180 høy.

Ikke ei sånn veldig tynn jente, men ei som veier kanskje 70-75 kg roughly.

Hun må ha pupper minst en C-cup.

Rompa må være stram, hun skal helst drive en form for idrett som pleier og vedlikeholder den.

En fordel om hun har blondt hår da jeg liker det om sommeren, men ingen betingelse.

Alder fra 20-35 år.

Fullført noe utdanning utover videregående skole evt fagbrev.

Hun må ha noen rosa plagg, da det er fint på jenter.

Personlige egenskaper:

Empatisk

Behersket, ikke ei sånn superstressa dame

Liker sex

Glad i å være ute

Liker å prate og lytte.

Utforskende og nysgjerrig.

Kjenner dere noen sånne?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. De jeg kjenner som kunne vært i nærheten på andre punkter er rundt 160 høy.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sånn... Men hva har du og by på da?

Skrevet

Dette likner meg bortsett fra at jeg ikke har rosa plagg og er to år eldre enn du forlanger.

Dessuten er jeg gift :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sånn... Men hva har du og by på da?

Masse, men hva ønsker du?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har ei venninne som matcher beskrivelsen nesten perfekt. Bortsett fra at hun er ett år for gammel...

Skrevet

Det første jeg tenker når jeg ser sånne lister er hva syntes du er rimlig at hun kan forlange av deg?

• Liker 3
Skrevet

Har en veninne som passer personligheten du lengter etter perfekt. 179 cm høy osv, men er ikke innen den vektklassen eller hårfargen du leter etter. 67 kg brunt hår. Så de finnes :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Det første jeg tenker når jeg ser sånne lister er hva syntes du er rimlig at hun kan forlange av deg?

Det er opp til henne, er ikke krav men ønsker. Alle punktene må ikke oppfylles, noen betyr mindre enn de andre, det vikitgste er at de punktene som inneholder personlige egenskaper oppfylles. Selv om minst C-cup er ønskelig, så funker det med B-cup. Det funker om hun er 165 også.

Har du noen ønsker?

Gjest norah
Skrevet (endret)

Jeg var sånn, men nå veier jeg mindre og har dermed mindre pupper enn "minst C-cup".

Det blir nok ikke oss, gitt :trist:

Foretrekker uansett menn som tafser på meg med glede, og ikke med "jaja, det funker vel OK".

Endret av norah
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en veninne som passer personligheten du lengter etter perfekt. 179 cm høy osv, men er ikke innen den vektklassen eller hårfargen du leter etter. 67 kg brunt hår. Så de finnes :fnise:

Håret kan vi farge så det er ikke noe problem. Vekten kan vi også gjøre noe med. Så hun er godkjent.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sånn, men nå veier jeg mindre og har dermed mindre pupper enn "minst C-cup".

Det blir nok ikke oss, gitt :trist:

Hva sier du til at jeg spanderer brystforstørrelse? :)

De ekstra samboerkiloene kommer med tiden, så du har potensiale.

Gjest norah
Skrevet (endret)

Hva sier du til at jeg spanderer brystforstørrelse? :)

De ekstra samboerkiloene kommer med tiden, så du har potensiale.

Hahahahaha......er jo litt fristende å bli oppfordret til å spise mer sjokolade enn jeg allerede gjør da :gjeiper:

Men puppene mine er såpass koselige å ta på at jeg ikke gidder putte inn kald plastikk. Sorry Mac.

Men jeg tror du blir skuffet av å se at det ikke bare er rumpa og puppene som blir større, men også mage, lår, hofter, legger - ja, alt.

Man kan ikke punkt-øke - til din store sorg.... :fnise:

Dessuten tror jeg det skal bli vanskelig å finne en treningsform som kun former rumpen uten å gjøre noe med kroppsvekten.....

Endret av norah
Skrevet

Haha, jeg matcher, men hvorfor i alle dager søker du etter dame her?? Det finnes da nok av datingsider rundt om på nettet for tiden? :P

AnonymBruker
Skrevet

Hahahahaha......er jo litt fristende å bli oppfordret til å spise mer sjokolade enn jeg allerede gjør da :gjeiper:

Men puppene mine er såpass koselige å ta på at jeg ikke gidder putte inn kald plastikk. Sorry Mac.

Men jeg tror du blir skuffet av å se at det ikke bare er rumpa og puppene som blir større, men også mage, lår, hofter, legger - ja, alt.

Man kan ikke punkt-øke - til din store sorg.... :fnise:

Dessuten tror jeg det skal bli vanskelig å finne en treningsform som kun former rumpen uten å gjøre noe med kroppsvekten.....

Men jeg liker ikke sånn helt perfekte modelldamer. Litt hofter, lår og mage er lekkert på damer, men ikke for mye.

Skrevet

Skal denne kvinnen din være med eller uten farskomplekser?

Disse damene finnes så absolutt, det skal sies, eneste haken er vel det med rosa klær, spesielt siden jeg vet av ekstremt få i den alderen som liker å kle seg i rosa. Men som alle de andre sier: Hva har du å tilby, bortsett fra "masse"?

-Domino

Skrevet

Det er opp til henne, er ikke krav men ønsker. Alle punktene må ikke oppfylles, noen betyr mindre enn de andre, det vikitgste er at de punktene som inneholder personlige egenskaper oppfylles. Selv om minst C-cup er ønskelig, så funker det med B-cup. Det funker om hun er 165 også.

Har du noen ønsker?

Nei, nå spurte jeg deg. Å slenge spørsmålet tilbake til meg igjen er ikke et sjakktrekk, betyr det at du har så liten evne til å resonere deg frem til hva en dame er på utkikk etter en partner? Svært lite tiltrekkende altså....

• Liker 1
Skrevet

Nei, nå spurte jeg deg. Å slenge spørsmålet tilbake til meg igjen er ikke et sjakktrekk, betyr det at du har så liten evne til å resonere deg frem til hva en dame er på utkikk etter en partner? Svært lite tiltrekkende altså....

Nice one! Er spent på hvordan han følger opp dette jeg nå ;-)

-Domino

AnonymBruker
Skrevet

Det er meg, men jeg kan ikke jeg har en ekstremt stram rompe.

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Oi! Det er MEG du søker etter jo!!! Jeg er nok drømmedama di :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...