AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #1 Skrevet 9. juli 2011 Når man roter med en bekjent på byen, han spør om vi skal reise hjem og det gjør vi. Vi legger oss, kysser litt, og så sovner vi begge to. Han er veldig sjenert, jeg er litt sjenert..Jeg har vært hos han i hele dag, og han er veldig hyggelig, viser at han bryr seg, hjelper meg hele tiden uoppfordret med småting osv. Men jeg blir litt usikker, for hva vil han egentlig? Man får jo hele tiden høre at gutter bare tenker på sex, og det er dette jeg har erfart tidligere også, at de ønsker sex når man havner i samme seng..Kanskje han var for sjenert til å ta initiativ? Eller kanskje han rett og slett ikke ønsket sex? Kanskje han holdt igjen av respekt for meg? Kan dette være tegn på at han ønsker et mer seriøst forhold? vi er begge i 20 årene.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #2 Skrevet 9. juli 2011 Kanskje han er jomfru, eller han ikke fikk noe seksuell kjemi. Du får nesten bare spørre han.
spinnwild Skrevet 9. juli 2011 #3 Skrevet 9. juli 2011 Du må nok snakke med han om dette. Bare han som kan gi deg rett svar. Men tydeligvis så liker han deg på en eller annen måte...
Gjest H Skrevet 9. juli 2011 #4 Skrevet 9. juli 2011 Hvordan oppfører han seg når dere er sammen om dagen? Som en kjæreste, interessert eller bare som en hyggelig venn? Kysser dere? Hvordan ser han på deg? Holder han blikkontakten? Spør han om dere skal finne på noe, eks. kino. Da finner du nok ut litt mer om hans intensjoner. Det er enklere å finne ut slikt i mørket, og kino kan man gå på som både venner og kjærester.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #5 Skrevet 9. juli 2011 Tar du selv noe initiativ da? Det er jo selvsag ikke bare gutten som skal ta initiativ til sex. Så dersom det er noe du ønsker så leder du ann...
Tropic Skrevet 9. juli 2011 #6 Skrevet 9. juli 2011 Absolutt ikke snakk med han om det, det synes jeg blir litt sært da du faktisk ikke har prøvd deg du heller! Om han behandler deg som dama si; Kysser, flørter ol, var han nok bare sjenert og turte ikke prøve seg. Du kan jo ta intiativ til et nytt møte og se hva som skjer da? Ellers er det ingenting iveien at du tar intiativ også til sex, de fleste menn liker det! Lykke til! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå