Gå til innhold

Når er en dame penest?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stiller dette spørsmålet til både menn og damer.

Men sånn generelt, når mener du en dame er penest? Altså i klesveien, ikke alder.

Er ei dame vanligvis penest naken, påkledd, eller hva? Og hva slags klær da i såfall?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Naken

Dersom påkledd synes jeg en tett ettersittende halvlang kjole er sexy, med utrigning foran slik at bysten kommer til sin rett. Matchende sko gjør prikken på i-en

Skrevet

Jeg synes damer er penest i pent undertøy som fremhever kroppen, eller i classy kjoler og pent tøy som likevel viser litt kropp og fremhever (og passer kroppen og fasongen selvsagt).

Spurte samboeren min også; han synes damer en penest i trange klær som viser konturene av kroppen.

Skrevet (endret)

I pent, sexy undertøy.

Generelt alle kvinner er penest når de er fornøyde med seg selv, og har selvtillit. (Og spesielt når de er kåte.)

Og når de kler seg etter kroppsformen sin.

Endret av spinnwild
Skrevet

Jeg er solgt om klesdrakten består av en lang kjole, gjerne fra renessansen. Hvis det i tillegg er et korsett inn i bildet er det ypperlig! :sexy:

Skrevet

Jenter og kvinner er penest når de sover. Men når det kommer til utseende/klær, så vil jeg si at det er når hun er lett sminket og har på seg sexy undertøy som hun er komfortabel i, pluss at hun har det lure blikket. Fantastisk.

-Domino

• Liker 1
Skrevet

Jenter og kvinner er penest når de sover.

Hehehe, fantastisk svar :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når hun ligger naken i min seng!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...