Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann :D

Jeg begynnte å trene fast i november i fjor, og allerede da kjennte jeg at jeg fikk lett sting i siden.

Men nå som jeg er kommet godt inn i treninga og fått fin flyt så er "stingen" blitt vætte. Den kommer raskere og er mer intens. I går måtte jeg stoppe midt i joggeturen min for at det ble så vondt å puste.

Jeg har prøvd å søke meg litt fram og har testa litt.

Har prøvd å ikke spist før, ikke drukkt før, prøvd å spist men venta en time, samme med drikking. Har prøvd å trent på tom mage, og på full mage. Har prøvd alt nå følere jeg...

er det noen som kan være så snill å hjelpe meg...

Det er nok tungt å komme seg ut og trene, men når noe hindrer meg og gjør så jeg får vondt, da er det enda tyngre...

Help anyone?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Drikker du mye kullsyreholdig drikke eller spiser endel sukker? Det var mine syndere. Om du søker litt rundt så er det også en pusteteknikk som hjelper når du løper.

Skrevet

Drikker du mye kullsyreholdig drikke eller spiser endel sukker? Det var mine syndere. Om du søker litt rundt så er det også en pusteteknikk som hjelper når du løper.

Oj, har det innvirking på slikt? Jeg drikker vel ikke umåtelig med kullsyredrikker eller spiser mye sukker.. i allefall ikke før trening..

Men, jeg tar altid FRES før trening.. kan det har noe å si...

Jeg gikk fra jobb nå nettopp. Har ikke tatt FRES idag, og fikk likevell sting.. :(

Skrevet

kanskje du rett og slett trener for mye i forhold til hva kroppen din er vant til. Da kan det hjelpe med pusteøvelser som øker lungekapasiteten...

Skrevet

kanskje du rett og slett trener for mye i forhold til hva kroppen din er vant til. Da kan det hjelpe med pusteøvelser som øker lungekapasiteten...

Skulle ønske jeg kunne skryte av at jeg trente masse og kroppen min ikke hang med, men den gang ei...

Kanskje jeg puster feil? Driver å prøver å lære meg i slutte å holde inne magen så sykt mye når jeg jogger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...