AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #1 Skrevet 8. juli 2011 Heisann. Jeg har et litt sært problem. Etter å ha studert brystene til andre kvinner rundt om på nettet ser jeg jo at det er veldig tydelig at jeg har bryst som ser annerledes ut enn andres. De er ganske tynne og små, men sammtidlig veldig spisse. Litt sånn fjelltopp aktig om dere skjønner. Etter litt søking på nettet virker det som at jeg har noe som heter tubular breast. Har ikke sett noen andre med slike bryster, og det gjør meg ganske sjenert i forhold til andre med å vise meg frem. Føler at "alle" andre har normale bryster, bortsett fra meg. Legger med et bilde som jeg fant på nettet, som nesten kan sammenlignes. Tror jeg har bittelitt større enn på bildet, og litt mer spissere på en måte.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #3 Skrevet 8. juli 2011 Jeg har litt sånn tubeform, bare at de er større på bildet så de peker liksom litt nedover. Har ei venninne med slike pupper som på bildet. Så du er ikke alene!
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #4 Skrevet 8. juli 2011 Tror ikke det er så uvanlig nei. Jeg har nesten tubeformet som har begynt å henge, veldig lekkert. De er litt flatere enn de på bildet, men langt fra den type bryster som ofte blir fremstilt som perfekt.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #5 Skrevet 8. juli 2011 Ts her. Flott at jeg ikke er alene i alle fall. Føler meg så ubekvem foran andre. Og nå som jeg er nødt å dusje med en drøss av andre mennesker ofte, kommer jeg jo til å skjemmes ihjel. Tror silikon er veien for meg.
camze Skrevet 8. juli 2011 #6 Skrevet 8. juli 2011 Jeg har også slike Sånn som de til høyre, bare at mine henger litt mere.. Tenk det, å ha hengepupper i en alder av 21 år
Chiqette Skrevet 8. juli 2011 #7 Skrevet 8. juli 2011 jeg har slike pupper som på høyre bildet, litt mindre så ser ut som de henger litt mer.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #8 Skrevet 8. juli 2011 jeg har slike pupper som på høyre bildet, litt mindre så ser ut som de henger litt mer. Ts igjen. Hvis du har slike som de til høyre, burde du jo være glad. Jeg syns de var bra. Tok en titt på bildet jeg postet på nytt, og sammenlignet. Tror faktisk ikke jeg har større enn det likevel. De er liksom små, spisse og tynne. Dårlig kombinasjon. Har veldig brede skuldre og slikt også, så føler meg utrolig lite kvinnelig for å si det slik.
Vulpes Skrevet 8. juli 2011 #9 Skrevet 8. juli 2011 Jeg hadde ikke tenkt noe over det om jeg var i en fellesdusj og så en dame med slike pupper. Det finnes så mange forskjellige pupper at det skal hardere skyts til enn det der for at jeg i det hele tatt skal gidde å se to ganger Så ikke bekymre deg for fellesdusjingen i hvert fall
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #10 Skrevet 8. juli 2011 Jeg synes ikke det ser så rart ut. Pupper kommer i mange fasonger. Selv har jeg veldig store tunge bryster som henger. Mange som titter. Veide de på kjøkken vekta engang, over 2 kg pr pupp.
chikako Skrevet 8. juli 2011 #11 Skrevet 8. juli 2011 Bildet du linker til tror jeg ikke er hypoplasia. Jeg synes det ser ut som helt normale pupper. Jeg ser at det er hentet fra en side som reklamerer for plastisk kirurgi - tipper det er et bevist forsøk på å skape usikkerhet og et ønske om å "forbedre seg" hos mulige klienter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå