Gå til innhold

Vært borti Damer som faker orgasme


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg puler ei som alltid faker..

Først seier ho at ho kommer og...så bruker ho musklene i mus 2-4 ganger

Me pule litt til og ho "kommer i gjenn"....

Så suger hu til jeg kommer. :jepp:

Ho blir alldrig trøtt etter på..

Ho blir ikke rød på brystet

Ho blir ikke no våtere....

Ho lager litt lyd og vrir en del på seg når ho kommer..

Jeg tror ho faker:-(

Ho er god og suge.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette trenger ikke bety at hun faker. Ulike kvinner får ulike orgasmer. Selvsagt - Det er forskjell på orgasmer også.

Personlig faker jeg ikke. Trenger ikke det.

Jeg kommer lett, og om jeg vil komme trenger jeg bare stramme musklene litt ekstra. Tror jeg har lært opp musa mi til å reagere med orgasme når jeg strammer musklene på en spesiell måte.

Har aldri faket heller, sex er godt til og med uten orgasme. Dette synes jeg er viktig å huske, da det ikke alltid er aktuelt for kroppen og psyken å ha orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har mine mistanker om aett par av damene har faket.

Men det spiller ingen rolle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har mine mistanker om aett par av damene har faket.

Men det spiller ingen rolle.

Helt enig. Det går bare utover henne uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød på brystet? Skal vi kvinner bli det etter en orgasme?

Om hun faker så er det veldig dumt for henne, hun taper på det. Men det er ikke sikkert hun gjør det, vi er jo forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Det er slettes ikke sikkert at hun faker. Men om hun gjør det, hva bryr det deg? Tydeligvis ingenting, ut fra innlegget ditt å bedømme.

Jenter som faker gjør det ofte for å gjøre gutten glad og tent. Veldig dumt og lite gjennomtenkt, men er ikke så mye å gjøre med de. De lærer nok en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest womenwomen

Jeg puler ei som alltid faker..

Først seier ho at ho kommer og...så bruker ho musklene i mus 2-4 ganger

Me pule litt til og ho "kommer i gjenn"....

Så suger hu til jeg kommer. :jepp:

Ho blir alldrig trøtt etter på..

Ho blir ikke rød på brystet

Ho blir ikke no våtere....

Ho lager litt lyd og vrir en del på seg når ho kommer..

Jeg tror ho faker:-(

Ho er god og suge.-)

Vell jeg har aldri faket orgasme selv , så aner ikke hvordan andre damer gjør det . Jeg klarer ikke å lage lyd i det hele tatt , om det ikke er virkelig deilig der og da . Tror aldri jeg ville fått det til , hvis sexen ikke var god ( alltså å spille at det er godt )

Skjønner ikke hvordan noen klarer å fake egentlig , uten at det virker rart og falskt .

Men vil bare si at en kvinne trenger ikke å bli stuptrøtt etter første eller andre orgasme . Damer er jo ofte multiorgasmiske , og kan få mange orgasmer etter hverandre med kort tids mellomrom . Og 2 orgasmer er ikke så fryktelig mye for en kvinne som kanskje av og til har 5 - 10 orgasmer på rad under eks onani !!! Dette hadde jo ikke vært fysisk mulig om kvinner skulle bli stuptrøtt etter første orgasme , slik som menn . Damer og menn er forskjelllige slik .

Er vell ikke allle damer som nødvendigvis blir rød på brystet etter orgasme . Kommer vell an på hvor lenge man har " jobbet " for å få den orgasmen . Kom den raskt og lett , er man jo ikke like sliten og svett . Jeg har aldri studert meg selv om jeg blir rød på brystet etter orgasme , da jeg ikke har speil på soverommet : ) . Men et sikkert tegn er at jeg alltid er varm og litt svett bak på ryggen i hvertfall . Og at jeg er våtere etter orgasmen . Blir i hvertfall aldri tørrere ...

Om du mistenker henne for faking , så bør du kanskje hinte om det til henne ? Og si at faking er ikke noe du setter pris på , og at du vil at hun skal være ærlig og heller vise deg hvordan hun vil ha det . Uansett , faking fungerer bare en kort tid . Etterhvert blir det vanskeligere og vanskeligere for henne å klare å fake . Nettopp forde det er umulig å spille kåt og våt over lang tid . Tørken kommer nok til å innhente henne snart , dersom sexen deres ikke er noe god for henne . Er umulig å styre kroppens funksjoner selv 100 % . Mister hun fort lysten på sex med deg , kan det bety at hun faker ja .

For damer som faker plages nok oftere av redusert sexlyst etterhvert . Er sexen lite god for henne , vil hun nok snart miste lysten også .

Noe damer som ikke faker , skjeldnere gjør tror jeg . Er sexen veldig god , er det skjelden man bare mister lysten over tid .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor redaksjonen ikke stopper deg!

Du henvender deg for det meste til umodne, unge jenter som VIRKELIG kan ta skade på sin skjel av dine uttalelser.

På meg virker du som en mann.Som av en eller annen grunn ønsker å ødelegge kvinners normale syn på livet.

Lurer på om du arbeider i redaksjonen, og da blir det ennå mer smakløst. Vil følge med....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tråd starter her.

Jeg ønsker ikke og skade noen!

Men,jeg reknet med det var måter jenter faket på....

Det jeg har foreslått til ho er og bli bedre kjent meg egen kropp.

At ho finne ut av ting på egen hand,enten med fingre eller vibrator.(Ho liker ikke og ta på seg sjølve)

Det er stor mulighet for jeg tar feil og at ho kommer..

Men,jeg skal ta og snakke ordentlig med jenta slik at vi finner ut ut av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråd starter her.

Jeg ønsker ikke og skade noen!

Men,jeg reknet med det var måter jenter faket på....

Det jeg har foreslått til ho er og bli bedre kjent meg egen kropp.

At ho finne ut av ting på egen hand,enten med fingre eller vibrator.(Ho liker ikke og ta på seg sjølve)

Det er stor mulighet for jeg tar feil og at ho kommer..

Men,jeg skal ta og snakke ordentlig med jenta slik at vi finner ut ut av dette.

Jepp. Kommunikasjon er viktig.

Jeg hadde ei venninne som faket litt, men endte med at hun ble kåt av sin egen faking og kom likevel :P hehe win-win

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke lenger det problemet med jenter/kvinner som faker, men før, når jeg var urutinert og uten noe mye kunnskap er jeg sikker på at det var en del som faket orgasme, rett og slett fordi jeg var håpløs. Men etterhvert fant jeg gleden i å avsløre jenter som faket orgasme, for en faket orgasme er totalt annerledes. Men igjen, hvor mange menn i sexens hete stund er egentlig obs på hvordan kroppen hennes oppfører seg under sex?

-Domino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg puler ei som alltid faker..

Først seier ho at ho kommer og...så bruker ho musklene i mus 2-4 ganger

Me pule litt til og ho "kommer i gjenn"....

Så suger hu til jeg kommer. :jepp:

Ho blir alldrig trøtt etter på..

Ho blir ikke rød på brystet

Ho blir ikke no våtere....

Ho lager litt lyd og vrir en del på seg når ho kommer..

Jeg tror ho faker:-(

Ho er god og suge.-)

Hva er det du klager over? Herregud...menn bør være fornøyde bare damer stiller opp i sengen. Dere kommer jo...så slutt med den sytingen!! :kjefte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke lenger det problemet med jenter/kvinner som faker, men før, når jeg var urutinert og uten noe mye kunnskap er jeg sikker på at det var en del som faket orgasme, rett og slett fordi jeg var håpløs. Men etterhvert fant jeg gleden i å avsløre jenter som faket orgasme, for en faket orgasme er totalt annerledes. Men igjen, hvor mange menn i sexens hete stund er egentlig obs på hvordan kroppen hennes oppfører seg under sex?-Domino

Utrolig at en mann i det hele tatt stiller spørsmålet. Du er kanskje sexolog du da...for ingen vanlige menn lurer på det.

NEI, menn er ike opptatt av det. De bare kjører på og klimrer litt bort på damen fordi de har hørt at det skal de. Men de forstår ikke hva de driver med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig at en mann i det hele tatt stiller spørsmålet. Du er kanskje sexolog du da...for ingen vanlige menn lurer på det.

NEI, menn er ike opptatt av det. De bare kjører på og klimrer litt bort på damen fordi de har hørt at det skal de. Men de forstår ikke hva de driver med.

Hehe, ikke sant. Er absolutt ingen sexolog, heller mer enn som forbanner mye av de rådene disse sexologene gir til kvinner og menn.

Da er det en bonus for alle kvinner å oppleve en som ikke er vanlig mann da, som kjenner hennes anatomi og hvordan en orgasme bygger seg opp. Er glad for alle disse vanlige mennene jeg, i bunn og grunn. De som bare peiser på.

-Domino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen

Jeg puler ei som alltid faker..

Først seier ho at ho kommer og...så bruker ho musklene i mus 2-4 ganger

Me pule litt til og ho "kommer i gjenn"....

Så suger hu til jeg kommer. :jepp:

Ho blir alldrig trøtt etter på..

Ho blir ikke rød på brystet

Ho blir ikke no våtere....

Ho lager litt lyd og vrir en del på seg når ho kommer..

Jeg tror ho faker:-(

Ho er god og suge.-)

Det er ikke så enkelt å være blant de damer som får lett vaginale orgasmer uten å hjelpe til selv ...Menn har sikkert trodd at jeg også har faket , når jeg kommer veldig raskt og FØR mannen ofte .Men det skjer ofte , og jeg er erfaren og har vært i mange langvarige forhold . Så jeg er nesten " trent opp " til å komme slik , pga erfaring ,og forde jeg er blitt vant til å komme slik .Og det Uten noe klitorisstimulering , kunn ved penetrering . Så damer er forskjellige , når det gjelder sexuell bakgrunn og erfaring . Erfarne modne damer som har vært i langvarige forhold og hatt MYE MYE god sex i sitt liv , trenger ikke å fake . De kommer ofte utrolig LETT og RASKT . Så lett og raskt , at du kan bli mistenkelig ja . For har forstått at ikke alle damer kommer like raskt og lett .

Så har dama de mye erfaring fra før hun traff deg . Tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for faking .Men dersom hun virkelig gjør det. Vil hun snart avsløres forde hun kommer til å miste lysten på deg ...og sexlivet deres vil dale nedover i en rask kurve . Hvor dere stadig har mindre og mindre sex . Forde det blir vanskeligere og vanskeligere for henne å fortsette fakingen og tenne på deg , ettersom tiden går og forholdet ikke er nytt lenger .

Til slutt blir hun vell helt avhengig av glidemiddel for å i det hele tatt klare å ha sex med deg ... Da er det ille . Da tenner hun virkelig IKKE på deg mer .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...