Gå til innhold

THE SIMS 3 - HVOR FINNER JEG BRYLLUPSTING!?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke Bryllupsting (Bryllupskake, Bryllupsbue osv.) i katalogen, trenger hjelp! Jeg er sikkert utrolig blind som ikke finner det, men har lett og lett og lett, finner det ikke! Plis, kan noen si meg hvor det er? Hvilken funksjon det er under? Noe som helst? DESPERAT!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er en kategori som heter underholdning. Så trykker du på de tre prikkene vet du det de har litt spesielle ting innenfor den kategorien.

Håper det hjelper. Jeg er ikke så flink til å hjelpe når jeg ikke har det foran meg. :tristbla:

Gjest Mahareth
Skrevet

Først av alt: Det er ingen (tror jeg) bryllupsting i grunnspillet. Du må ha utvidelsespakken Generasjoner for å få dem.

Hvis du har Generasjoner, så finner du det meste under utendørs underholdning. Helt nede til høyre kan du filtere innholdet. Hvis du der velger å bare vise ting fra Generasjoner, så skal du finne alt du ønsker deg der :)

Skrevet

Først av alt: Det er ingen (tror jeg) bryllupsting i grunnspillet. Du må ha utvidelsespakken Generasjoner for å få dem.

Hvis du har Generasjoner, så finner du det meste under utendørs underholdning. Helt nede til høyre kan du filtere innholdet. Hvis du der velger å bare vise ting fra Generasjoner, så skal du finne alt du ønsker deg der :)

Kanskje det var The Sims 2 jeg tenkte på. :fnise:

Gjest Mahareth
Skrevet

Kanskje det var The Sims 2 jeg tenkte på. :fnise:

Kanskje :fnise: Jeg husker ingenting fra Sims 2 lenger jeg, bare at de kunne klype hverandre i rumpa der.

Skrevet

Kanskje :fnise: Jeg husker ingenting fra Sims 2 lenger jeg, bare at de kunne klype hverandre i rumpa der.

:skratte: HAHAHA! Det var gøy. Jeg gjorde det alltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...