Gå til innhold

Spørsmål til damer


Gjest mann_18

Anbefalte innlegg

Gjest mann_18

Bare lurte på om det er ok å la storesøstra mi teste ut en dildo som er en avstøpning av pikken min, laget med sånn "clone a willy" sett? Ja/nei? Ville du testet det samme? Hvorfor/hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det villle sikkert søsteren din sett på som heidundrende stas - yay, kuken til lillebror, nå blir jeg kåt....

Dette klarer jeg ikke å ta alvorlig.

Beklager.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Hvorfor skal hun teste den? Hvorfor lage en sånn kloning dersom du ikke har noen å gi den til?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

eeeehm? jeg håper dette er en tull!

for det er naaaaasty! :spy:

skal du lissom høre med lillesøtra di åssen hun synes det var etterpå også eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et strålende eksempel på at "mann" og "18" er en selvmotsigelse. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr hun spurt om å få teste den? HVordan vet hun om at du har laget en slik dildo? Har dere to noensinne utført seksuelle handlinger mot/på hverandre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et strålende eksempel på at "mann" og "18" er en selvmotsigelse. :jepp:

Glitrende formulert.

Av og til gremmes man over å tilhøre arten. Men det er heldigvis en stund siden jeg var 18. Og heller ikke den gangen følte jeg moe behov for å presse lemmet mitt på (eller i) min søster, avstøbning eller ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden?? Greit nok at jeg og brodern har et veldig nært forhold, men jeg har overhodet intet behov for å vite noe som helst om sexlivet hans, og jeg har enda mindre behov for å bli innlemmet i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurte på om det er ok å la storesøstra mi teste ut en dildo som er en avstøpning av pikken min, laget med sånn "clone a willy" sett? Ja/nei? Ville du testet det samme? Hvorfor/hvorfor ikke?

Eller enda bedre, lag flere avstøpninger, slik at tanta di, bestemoren din og mammaen din også kan få! :haar:

Håper virkelig dette er en tulletråd, for denne type 'søsken kjærlighet' er bare ekkelt og forstyrrende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Eller enda bedre, lag flere avstøpninger, slik at tanta di, bestemoren din og mammaen din også kan få! :haar:

Håper virkelig dette er en tulletråd, for denne type 'søsken kjærlighet' er bare ekkelt og forstyrrende.

god ide ice! det blir jo rene dildo-familiefesten :jepp:

jeg tror jeg skal lage avstøpning av brystene mine, så jeg kan gi det i julegave til min bror og pappa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei! Har du ingen andre spom vil være testkanin så la du det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HunterLady

Jeg bare lurte på om det er ok å kalle slike som lager disse type trådene for idioter??

Gå på Sol og lag samme tråd, men bytt ut til at du er faren som vil overraske dattera di med å øve seg på sex. Blir sikkert morsommere å trolle der enn her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Bare lurte på om det er ok å la storesøstra mi teste ut en dildo som er en avstøpning av pikken min, laget med sånn "clone a willy" sett? Ja/nei? Ville du testet det samme? Hvorfor/hvorfor ikke?

Det virker litt suspekt... Nei ikke bare litt. Det virker helt sykt.

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke greit. Heldigvis kjenner jeg lillebror godt nok til å vite at du ikke er ham, for dette er creepy :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...