Gå til innhold

Han ber meg om å knipe igjen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han ber meg under sex om å knipe, spesielt i misjonærstilling.

Men jeg klarer ikke til tross for uendelige forsøk. Har lest det meste om knipeøvelser...funker ikke.

Hva gjør kvinnen da, dere menn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da spør kvinnen hvorfor denne knipingen er så fryktelig viktig.

Gir dette DEG noe, eller prøver du bare å tilfredsstille ham?

Kom gjerne med en utdybning på hva du egentlig prøver å oppnå.

Gjest Ninab
Skrevet

Han ber meg under sex om å knipe, spesielt i misjonærstilling.

Men jeg klarer ikke til tross for uendelige forsøk. Har lest det meste om knipeøvelser...funker ikke.

Hva gjør kvinnen da, dere menn?

Huh.. Prøv en annen stilling? :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da spør kvinnen hvorfor denne knipingen er så fryktelig viktig.

Gir dette DEG noe, eller prøver du bare å tilfredsstille ham?

Kom gjerne med en utdybning på hva du egentlig prøver å oppnå.

Han sa "for at du skal merke det bedre". Men jeg behøver i grunnen ikkje det.

Så tror det er han da, som så gjerne vil at jeg kniper..men det klarer jeg ikke. Har forsøkt mange ganger og det er ikke noe særlig liv der på muskelfronten.

Skrevet

Klarer du å holde igjen strålen når du tisser da?

AnonymBruker
Skrevet

Klarer du å holde igjen strålen når du tisser da?

Selvsagt...er belest om emnet og har som sagt prøvd de riktige øvelsene flere ganger, ofte og gjennom flere år. :filer:

Gjest snoopy_93
Skrevet

Får beskjed om det av og til av typen jeg også. Synes egentlig det er litt frekt, som om man ikke er "trang nok" for han. :kjefte: Kan jo spørre om han kan få seg penis-pumpe og se hvordan han reagerer? :sjenert:

Du kan jo kanskje prøve med vagina-kuler eller hva det heter for noe, mange som sier det skal funke. :P

Skrevet

Å pule en løsmus er ikke noe særlig. Vaginakuler høres ut som en veldig god idé.

• Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet

Å pule en løsmus er ikke noe særlig. Vaginakuler høres ut som en veldig god idé.

Jaha.. Er ikke store stasen å pule en liten penis heller.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo kanskje prøve med vagina-kuler eller hva det heter for noe, mange som sier det skal funke. :P

Har forsøkt. Funker dessverre ikke.

Skal jammen foreslå penispumpe og penisring for han... :filer:

AnonymBruker
Skrevet

Har ennå ikke født barn. Vil gjerne ha 2 stk! Det betyr at det blir ennå slakkere og videre der nede.

Kanskje jeg bør finne en ny mann med stort utstyr isteden? :filer:

• Liker 1
Skrevet

Han sa "for at du skal merke det bedre". Men jeg behøver i grunnen ikkje det.

Så tror det er han da, som så gjerne vil at jeg kniper..men det klarer jeg ikke. Har forsøkt mange ganger og det er ikke noe særlig liv der på muskelfronten.

Det høres ut som denne fyren ikke er spesielt hensynsfull mot deg. Jeg synes du skal be ham slutte å mase om dette, eller i det minste være ærlig om at det er noe HAN er opptatt av.

Det er tydelig at dette stresser deg, og da faller vel hele poenget med knipingen bort?

Han skal ikke få bestemme hva du opplever under sex, utover det han faktisk kan påvirke ved måten han utøver sex på. Din opplevelse er helt din egen, og skal ikke tukles med ved manipulering. For det virker som om det er det det er.

• Liker 1
Skrevet

Det er bare mere trening som kan hjelpe på muskulaturen der nede. Er du sikker på at du strammet den rette muskelen da du prøvde dette tidligere? Mange kvinner som ikke er nøye på å stramme kun der det skal strammes, og da får de ikke noe særlig effekt av det.

Personlig har jeg motsatt problem. Kommer lettere om jeg leker meg med musklene mine der nede, men det blir for trang til typen så han mister ereksjonen om jeg gjør det mye...

Hvis du ikke vil prøve dette mer så må du si ifra til typen om dette, og få han til å slutte å be (mase) om dette. Om man blir oppgitt over at man prøver å prøver men ikke får til - så vil det nok være distraherende for sexen, og kanskje til og med gå utover sexlysten til slutt.

Om det er slik at han ikke kjenner så mye når dere er i misjonær, så kan dere vel heller bruke andre stillinger. Det er vel ikke din feil at hans utstyr er litt mindre enn ditt.

Gjest Gjest
Skrevet

Har forsøkt. Funker dessverre ikke.

Skal jammen foreslå penispumpe og penisring for han... :filer:

Penispumpe og ring er faktisk ikke så dumt forslag. Det er jo begges ansvar å bidra til at sexen føles bedre. Selv har jeg brukt penispumpe/ring i kombinasjon. Den blir litt lengere, fem fremfor alt en del tykkere. Øker tykkelsen fra ca 14 cm omkrets til 16 med pumpe, og ringen holder det på plass. Hardheten øker også.

AnonymBruker
Skrevet

Penispumpe og ring er faktisk ikke så dumt forslag. Det er jo begges ansvar å bidra til at sexen føles bedre. Selv har jeg brukt penispumpe/ring i kombinasjon. Den blir litt lengere, fem fremfor alt en del tykkere. Øker tykkelsen fra ca 14 cm omkrets til 16 med pumpe, og ringen holder det på plass. Hardheten øker også.

Eh...så sexy å stå og pumpe penisen sin før sex. Så spontant! Tror ikke det,. Finn heller en mann med større utstyr.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Eh...så sexy å stå og pumpe penisen sin før sex. Så spontant! Tror ikke det,. Finn heller en mann med større utstyr.

Vel, jeg driter i hva du syntes er sexy eller ikke. Poenget mitt var å fortelle ts at sex er et samspill. Istedet for bare å dumpe hverandre når ting ikke er helt perfekt fra starten av så kan man finne løsninger.

• Liker 1
Skrevet

Hehehe for et forhold handler kun om størrelsen på penisen til fyren !? :fnise:

Man får det alltids til å funke.

Og det virker ikke som det er et så alt for stort problem heller i dette tilfellet.

Gjest Katten.
Skrevet

Får beskjed om det av og til av typen jeg også. Synes egentlig det er litt frekt, som om man ikke er "trang nok" for han. :kjefte: Kan jo spørre om han kan få seg penis-pumpe og se hvordan han reagerer? :sjenert:

Frekt? Er det frekt å ville ha maksimalt ut av sexen?

Huff nei. Åpen kommunikasjon om hva man liker, og hvordan man liker det foretrekker jeg. Når Madammen ber meg være litt lettere på tungen, fingre litt hardere, støte litt annerledes - så tolker jeg det ikke som at hun er misfornøyd med det jeg gjør, men at hun vil guide meg til å gi henne mest mulig nytelse.

Hun nyter det = jeg nyter det enda mer = win-win.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke alle som får til å knipe. Det er som å be han sprute lenger, noen klarer det, andre ikke.

• Liker 1
Skrevet

Kall meg gammeldags - men jeg synes det er trist at de tekniske aspektene skal overskygge en hver nytelse til en hver tid.

Det gár an både å nyte det som skjer, OG gi tilbakemeldinger og kommunisere underveis. Men dette vanvitiige tekniske "det-blir-aldri-godt-nok"-fokuset tror jeg er veldig ødeleggende på sikt.

Om folk lærte seg å slappe litt av med teknikkhysteriet og størrelse på sine respektive attributter og snurrepiperier, og i stedet nøt hverandre og øyeblikket, tror jeg mange potensproblemer og orgasmehemninger hadde blitt spontant kurert.

Ikke dermed sagt at det er galt å "søke videre" , men det virker ofte som om man gjør dette bare fordi det er mulig.

Er dere veldig unge, dere som skriver her inne?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...