AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #1 Skrevet 8. juli 2011 Jeg har sett en del innlegg på diverse forum som handler om nakenhet i en eller form. Hvorfor blir så mange fly forbannet over det? Så et innlegg en gang der noen spurte om de likte å være naken i sitt eget hus og tråden fikk 20 sider med svar om hvor grisete og forferdelig trådstareen var. Noen har spurt om når de så en penis første gangen, og svarene var sure og ingen svarte på spørsmålet. Og sånn går det på svært mange forum (orker ikke liste opp alle miliarder av eksempler), både seriøse tråder og kansje noe smådumt, men svært ofte sure svar. Skulle nesten tro de hadde voldtatt noen etter svarenene å dømme. Har folk virkelig et så sykt syn på nakenhet rundt om kring i verden? Ser dette både på norske og internasjonale forum. Gjerne etterfulgt av komentaren pervert på de internasjonale. Men er man virkelig en pervo om man lurer på om andre også soler seg naken f.eks eller hva det måtte være jeg har sett folk spør om? Men å spørre om når du hadde sex sist er visst greit. 2
Inger88 Skrevet 8. juli 2011 #2 Skrevet 8. juli 2011 Jeg tråler ikke så mange forum, men dette hørtes da litt rart ut... Nakenhet er jo naturlig. 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #3 Skrevet 8. juli 2011 Mange troll på forumer, for å si det slik. Du må for all del ikke tro at det som sies der gjenspeiler snittet av folk utenfor forumet. Altså ta det med en bøtte salt, ikke bar en liten klype. 1
Gjest odisi73 Skrevet 8. juli 2011 #4 Skrevet 8. juli 2011 Ja det er mange rare folk i denne verden. Men hva med å la vær å lese eller starte slike tråder hvis du ikke liker det du leser. Dukker det opp noe upassende så er det bare å øverse det for du kan ikke gjøre noe med det alikevell. Sexualiteten er noe av det mest interesange på jord og derfor så mange svar på ett slikt emne. Styr unna det som ikke er interesangt du så går det nåk bra.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #5 Skrevet 8. juli 2011 Jeg synes det er flere nakenfantaster enn forargede folk i sånne tråder. Så jo det i tråden om hun som vandret rundt uten en tråd. :gjeiper:
Casa Pound Skrevet 8. juli 2011 #6 Skrevet 8. juli 2011 Jeg har sett en del innlegg på diverse forum som handler om nakenhet i en eller form. Hvorfor blir så mange fly forbannet over det? Så et innlegg en gang der noen spurte om de likte å være naken i sitt eget hus og tråden fikk 20 sider med svar om hvor grisete og forferdelig trådstareen var. Noen har spurt om når de så en penis første gangen, og svarene var sure og ingen svarte på spørsmålet. Og sånn går det på svært mange forum (orker ikke liste opp alle miliarder av eksempler), både seriøse tråder og kansje noe smådumt, men svært ofte sure svar. Skulle nesten tro de hadde voldtatt noen etter svarenene å dømme. Har folk virkelig et så sykt syn på nakenhet rundt om kring i verden? Ser dette både på norske og internasjonale forum. Gjerne etterfulgt av komentaren pervert på de internasjonale. Men er man virkelig en pervo om man lurer på om andre også soler seg naken f.eks eller hva det måtte være jeg har sett folk spør om? Men å spørre om når du hadde sex sist er visst greit. Kanskje denne lille filmsnutten forklarer noe av det?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #7 Skrevet 9. juli 2011 Bluferdighet er en av grunnene til at mennesket utviklet sivilisasjoner. I følge illvit
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå