Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fant ingen tråd om emnet.

Noen som har testet Google+? Hva synes dere? Tror dere det vil bli noe eget, eller mer lignende FB v.2.0? :biggrin:

Har fått invite, men har enda ikke fått kommet inn. Venter i spenning! :)

Edit; fandens link. Tror den ble rett nå. :P

Endret av Zaphireh
Videoannonse
Annonse
Gjest bazibaz
Skrevet

Jeg har fått kommet inn. Syns det virker lovende, men jeg tror det vil bli noe eget. Skal nok veldig mye til før alle migrerer fra Facebook.

Syns det er vanskelig å gjøre seg opp en ordentlig mening før det er mer folk der inne, og derfor mer aktivitet.

Skrevet

Har en følelse av at FB er så etablert at det skal mye til at folk går over.

Har konto på My Space også, men har få venner som sjeldent er der. Derfor bruker jeg det aldri. Tror det blir mye av det samme her.

Tiden får vise, men har foreløbig ikke tro på det.

Skrevet

Kom endelig inn i går kveld, så nå har jeg fått kikket meg litt rundt (har snust litt fra samboerens profil, så jeg visste det meste, men). Synes det ser bra ut, men er som nevnt lite aktivitet foreløbig, så får vente til det er oppe å går. :)

Btw; de FB v.2.0-greiene var mer som en spøk, alle kommer selvsagt ikke å migrere, men jeg funderer bare på om det kommer til å bli veldig likt - bare bedre?

Skrevet

Jeg synes det ser lovende ut. Og det er overraskende mange folk der allerede nå, men ser ut som om de har sperret invite-muligheten igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg aktiverte brukeren min i morges.

Gikk inn via Gmail kontoen min, og kan ikke se jeg har fått eller trengte noen invitasjon.

Virker lovende. Men som andre sier, jeg er usikker på om det blir en flopp eller ikke. Siden Facebook er så vel etablert skal det nok mye til før den gemene hop hopper over til Google+.

Liker i alle fall svært godt muligheten med å skille mellom forskjellige venner. Nære venner, kollegaer, fjerne venner, tidligerre klassekamerater, osv. Man kan altså betydelig enklere velge hvilket innhold man vil dele med de enkelte enn på Facebook.

Skrevet (endret)

Har konto på My Space også, men har få venner som sjeldent er der. Derfor bruker jeg det aldri. Tror det blir mye av det samme her.

Så grelt som MySpace er, så er ikke det rart :tongue:

Endret av DBM
  • Liker 2
Gjest Thefainter
Skrevet

Jeg vil ha Google+! Ser så forfriskende ut :popcorn:

Er lei facebook som bare blir styggere og mer rotete for hver oppdatering... :natti:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt Google+ i noen dager nå, og håper inderlig alle mine FB-venner kommer etter så jeg kan slette meg fra FB for godt. Sier meg enig med Thefainter, i tillegg synes jeg det bare blir vanskeligere og vanskeligere å kontrollere hvem som har tilgang til hva av informasjon der. På Google+ var det lett som ingenting.

Skrevet

Så grelt som MySpace er, så er ikke det rart :tongue:

Ja, ikke sant. Ser så "hjemmelaga" og lite profft ut.

Skrevet

Hørte rykter om at det er åpent for alle med google-konto nå, uten invitasjon. Sjekk på plus.google.com

Gjest Thefainter
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at kapasiteten var full, og at jeg skulle prøve igjen senere da jeg prøvde å bli medlem men bare gmail-kontoen min.

Men så fikk jeg en invitasjon fra en kompis og nå er jeg på G+ :biggrin:

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor jeg skal adde venner, som ikke er på Google+? Eller hvordan man søker opp venner?

Skrevet

vel, kommer nok til å hoppe over om folk jeg kjenner gjør det... og om det er mindre SPAM enn på face :P

Skrevet

Har så vidt begynt å snuse litt rundt på G+, og så langt ser det veldig lovende og spennende ut. Jeg liker veldig godt inndelingen i kretser.

Skrevet

Noen som vet om man kan endre theme eller bakgrunn eller noe lignende? Alt er så hvitt! :P

Skrevet

Jeg fikk G+ igår, og skjønner pent lite egentlig. Er normalt ganske intuitiv på slike ting, men jeg skylder på brukergrensesnittet til G+ :gjeiper:

Tror kanskje det har noe med de norske ordene å gjøre; "strøm", "kretser", "gnister" og alt det der. Forklaringene som kommer opp er også dårlige syns jeg!

Syns forøvrig det er smart med disse kretsene (som er venneinndeling etter det har forstått), men jeg har ikke funnet ut hvordan man blokkerer og viser innhold til de forskjellige kretsene enda.

Får også venneforslag som er folk jeg har sendt én mail til for 5 år siden eller noe.. skremmende at de lagrer sånt, selv om mailen er sletta for lengst.

Står også at en person har meg i sine kretser, uten at jeg har henne. Hun kan vel ikke se min profil da?

Skrevet (endret)

Jeg forstår ikke hva som er vitsen meg google+... Det skal være en konkurrent til Facebook, men det finnes jo ikke noe man kan gjøre der inne. Jeg greier ikke skrive på "veggen" til folk en gang :gjeiper:

Forklar meg gjerne hva som "ser lovende ut" med Google+, for jeg forstår rett og slett ikke hva man skal med det. Det virker jo som en dårligere utgave av facebook, strippa for funksjoner.

Edit: Samme som cellar over her skriver... Jeg pleier aldri ha problemer med å forstå sånne ting som det her, men google+ er klønete og vanskelig.

Endret av Yme
AnonymBruker
Skrevet

Står også at en person har meg i sine kretser, uten at jeg har henne. Hun kan vel ikke se min profil da?

Først burde du endre språket ditt til engelsk, det gjør alt mye mer forsåtelig. Enig i at oversettelsen er dårlig.

Alle kan se din profil, men du velger selv hvor mye du deler med hvem. Akkurat som på FB, så lenge DU ikke har lagt til noen i dine "sirkler" kan de ikke se mer enn den offentlige profilen din. Du kan velge å ha ikke-offentlig profil også, om du vil.

Skrevet (endret)

Nå har jeg ornda meg G+-konto, og jeg skjønner ikke helt greia. Det er jo som en latterlig uoversiktlig versjon av facebook, og jeg skjønner ingenting!

Og hva er greia med at jeg har lagt til folk som ikke har G+ i kretsene mine? De kom opp på forslag, så jeg trodde de hadde det. Men neida.

Så nå skal jeg finne ut hvordan jeg kan slette den ræva facebook-kopien... :) Harsh, but true!

EDIT: Det skal sies at jeg egentlig er ganske teknisk anlagt av meg, men dette brukergrensesnittet var jo helt merkelig...

Endret av Surriball

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...