Gå til innhold

Kvinnediskreminering å suge

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sier noen at det er kvinnediskriminerene at damer suger menn og at det er ordentlig nedsettende?

Men ingen sier noe om menn som slikker. Sånn teknisk sett så går det jo for det samme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i all verden vil du med dette?

Og hvem er det som sier det?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor i all verden vil du med dette?

Og hvem er det som sier det?

Hvor jeg vil? Jeg lurer på hvorfor bare.

Det er nå ting jeg har hørt her og der. Vet ikke om de kalles feminister eller noe, mulig ottar uten og vite om det er de som har sagt det da.

Skrevet

Jeg tror ikke det er mange som mener dette.

Men det er jo trist for de som da velger bort en pirrende og deilig del av sexlivet. For damer med sånne holdninger kan vel ikke regne med å få oppleve noen tunge rundt rabalderknappen?

Jeg kan ikke skjønne annet enn at folk med sånne holdninger har et problematisk forhold til egen seksualitet.

Skrevet (endret)

Hvorfor sier noen at det er kvinnediskriminerene at damer suger menn og at det er ordentlig nedsettende?

Men ingen sier noe om menn som slikker. Sånn teknisk sett så går det jo for det samme.

Jeg vet ikke hvorfor "noen" sier det.

Menn og kvinner er ikke like. Man bør ikke se på de to kjønnene som ett. Det er faktisk nyanseforskjeller.

Jeg synes heller ikke at de to tingene ("suging" av mann og "slikking" av kvinne er det samme).

Menn og peniser er ikke det samme som kvinner og kvinnelig kjønnsorgan.

Jeg vil ikke bli slikket av menn. Synes heller det passer seg mye bedre at mannen blir sugd. Men det var bare meg og mnitt spesielle syn.

Endret av alfredas
AnonymBruker
Skrevet

Gudene ve. Jeg har aldri hørt noen uttale seg sånn m oralsex.

Gjest HunterLady
Skrevet

Om det er face abuse så kan jeg skjønne at noen sier slikt. Det er kvinnediskrimenerende til en viss grad. Av og til elsker jeg å bli diskriminert! :)

• Liker 2
Skrevet

Enkelte ting blir bare for dumt! "hørt det her og der"sjarmerende saklig!

Skrevet

Det kommer av de allskens sjeler som tror at likestilling mellom kjønnene også skal gjelde innenfor den seksuelle sfære. At det undertrykkende for en kvinne å være på kne, altså slik at mannen ser ned på henne, og det at hun utfører en blowjob som ofte ender med ydmykelse i form av cum over hele ansiktet eller i munnen. Det skal sies at det er misforståtte sjeler som mener dette, på grensen til stakkarslige.

Rent seksuelt og biologisk er så og si nesten alle kvinner underdanige i sengehalmen, og opp mot 90% av alle menn er dominante når det kommer til sex.

-Domino

• Liker 1
Gjest Seniorita
Skrevet (endret)

Jeg syns ikke at det er diskriminerende å suge.

Men om det er kvinnediskriminerende at min mann sier at jeg skal suge, så får han diskriminere meg akkurat så mye han vil! :lur:

Endret av Seniorita
Gjest Koseklumpen
Skrevet

Jeg syns ikke at det er diskriminerende å suge.

Men om det er kvinnediskriminerende at min mann sier at jeg skal suge, så får han diskriminere meg akkurat så mye han vil! :lur:

Kunne ikke vert mere enig :jepp:

Skrevet

"Kom igjen, kjerring, nå skal du kvinnediskrimineres litt, grrrr!"

The new dirtytalk ;-)

-Domino

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Det er noen kvinner som har disse holdningene, jeg kaller dem misforståtte feminister. De er bitre på menn av mer eller mindre gyldige grunner og har et behov for å prøve å stille menn i et dårlig lys i enhver tenkelig og utenkelig sammenheng.

I tillegg utrykker de gjerne indirekte at ikke samme reglene gjelder for dem siden "de er jo kvinner". les: "jeg har en vagina som jeg innbiller meg at jeg kan bruke som pressmiddel, derfor driter jeg i alle prinsipper". I stedet for å nyte sin egen seksualitet på egne vilkår så reduserer de da i praksis sin egen verdi til hva de har mellom beina, noe som egentlig er en svært kvinnefiendtlig holdning.

Det er egentlig bare de selv som setter seg i et dårlig lys. Heldigvis er de fleste kvinner ikke slik.

Gjest Seniorita
Skrevet

"Kom igjen, kjerring, nå skal du kvinnediskrimineres litt, grrrr!"

The new dirtytalk ;-)

-Domino

:sengekos:

• Liker 1
Gjest Cuntzilla
Skrevet (endret)

Om det er face abuse så kan jeg skjønne at noen sier slikt. Det er kvinnediskrimenerende til en viss grad. Av og til elsker jeg å bli diskriminert! :)

:jepp:

Fellatio er vel ikke diskriminerende i seg selv, men det kan jo både bli brukt som og oppfattes som skjevt maktforhold. Bare posisjonen man gjerne sitter i, altså på knærne, er jo en smule submissiv.

Symbolsk sett så har det jo noe undertrykkende ved seg. Noe denne antirøykkampanjen spilte på: http://www.bombfu.com/no/Firma/anti-r%C3%B8yke-kampanje/. De hadde ikke akkurat fått frem "slave for tobakk"-poenget sitt hvis det ikke hadde vært en bittelitt nedverdigende posisjon. Det å suge kuk og å bli pult bak er vel viden kjente både billedlige og språklige metaforer for at noen andre har makta og du er en liten bitch som tar det!

Men mellom to likestilte, tilllitsfulle partnere så er det jo selvsagt ikke problematisk i det hele tatt, som HunterLady er inne på så kan man jo ha mye moro med samtykkende nedverdigelse som er enda grovere enn det der!

Forøvrig har jeg aldri hørt en kvinne si det er kvinneundertrykkende, men jeg har faktisk vært borti en gutt som syntes det. Edit: Og han kalte det vel ikke kvinneundertrykkende, han syntes bare det virket nedverdigende generelt og hadde sikkert sagt det samme om han var homofil og jeg var gutt.

Endret av Cuntzilla
Gjest Katten.
Skrevet

Hva blir jeg utsatt for om jeg slikker Madammen, da?

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Hva blir jeg utsatt for om jeg slikker Madammen, da?

Hmm. Spørs om hun sitter på ansiktet ditt eller ei ;)

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Hmm. Spørs om hun sitter på ansiktet ditt eller ei ;)

"Sit on my face and tell me that you love me. I'll sit on your face and tell you I love you too. I love to hear you oralize. When I'm between your thighs You blow me away."

Endret av HunterLady
Skrevet

:sengekos:

Sounds like a great deal!!

-Domino

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...