Gjest rådvill Skrevet 18. november 2003 #1 Skrevet 18. november 2003 Hei. Sliter med høydeforskjell i parforholdet hvor min kjæreste er 30 centimeter høyere enn meg. På grunn av høydeforskjellen får han ikke trengt inn i meg bakfra i doggy-stillingen. Vinkelen på penis og musa mi blir helt feil Jeg simpelten elsker å bli tatt bakfra hvor mannen står på knærne mellom min bein og holder meg rundt hoftene, men kjæresten min blir for høy for meg når han står på knærne bak meg. Noen andre som har funnet en god løsning på et slikt problem?
Suzy Skrevet 18. november 2003 #2 Skrevet 18. november 2003 Dette skjønner jeg ikke noe av! :klø: Mannen min er nesten to meter og jeg er 167 - altså omtrent 30 centimeters forskjell på oss også, men akkurat doggy er ikke noe problem... Har dere prøvd at du står på kne på senga og han står på gulvet? Eller liggende fra siden "spoon"? Eller at du ligger fremover et bord og han står??? Suz - liten vov-vov
Gjest SunGirl Skrevet 18. november 2003 #3 Skrevet 18. november 2003 Prøv med han stående på huk (med føttene "utenfor" knærne dine) i stedet for å stå på kne! Vi liker det - og han får så fin sving på hoftene sine.
Gjest lurven Skrevet 18. november 2003 #4 Skrevet 18. november 2003 han må ha beina sine utenfor beina dine
mskancke Skrevet 18. november 2003 #6 Skrevet 18. november 2003 kan ikke han bare stå ved sengekanten, hvor du ligger oppå... funker helt fint det med tanke på hofteholding osv.
Gjest sexysadie Skrevet 18. november 2003 #7 Skrevet 18. november 2003 Er doggy noe problem pga høyde? Er d ikke typen din som ikke er helt dreven da? Få ham til å ta ett tak om hoftene dine for derefter sakte gli inn, støt derefter til på vanlig måte. Forsiktig.
Gjest Poirot Skrevet 18. november 2003 #8 Skrevet 18. november 2003 Problem? Vi har litt over 30 cm forskjell, jeg er ca 154, han er 188. Du kan jo ligge på magen, men det blir jo ikke helt det samme.
Nusse Skrevet 18. november 2003 #9 Skrevet 18. november 2003 Har aldri opplevd noe problemer med det tross stor høydeforskjell? Både gutt og jente kan justere vinkelen på beina så høyden blir riktig.
Gundel Gaukeley Skrevet 19. november 2003 #10 Skrevet 19. november 2003 (endret) . Endret 11. februar 2013 av Gundel Gaukeley
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #12 Skrevet 20. november 2003 Samboeren og jeg har noe av det samme problemet, da han er 2.05 og jeg 1.78, men vi har en høy kant på badet i dusjen, så vi bruker den vi :oops: Altså så står jeg på den. Det går også fint om jeg står på kne i senga, mens han senker seg ned så langt han kan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå