Gjest Christian Skrevet 8. juli 2011 #1 Skrevet 8. juli 2011 Kan noen fatte at Charles valgte bort denne dama her http://www.cnnnewa.info/wp-content/uploads/2011/07/1309570396-53.jpg til fordel for henne her http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/83/Camilla%2C_Duchess_of_Cornwall.jpg ??? Jeg begriper det ikke.
Gjest Spinell Skrevet 8. juli 2011 #2 Skrevet 8. juli 2011 Kjærlighetens veier er uransakelige, og utseendet er ikke alt. 5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #3 Skrevet 8. juli 2011 Klart det. Han valgte kvinnen han elsket istedenfor en han ble tvunget til å elske. Er det så vanskelig å fatte? 12
Gjest hogwash Skrevet 8. juli 2011 #4 Skrevet 8. juli 2011 Vi aner jo ingenting om hvordan personligheten til noen av de er utenfor rampelyset. 8
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #5 Skrevet 8. juli 2011 Til fordel for? Han hadde jo begge to.... 1
Gjest Christian Skrevet 8. juli 2011 #6 Skrevet 8. juli 2011 Klart det. Han valgte kvinnen han elsket istedenfor en han ble tvunget til å elske. Er det så vanskelig å fatte? Jeg var ikke klar over at de praktiserte tvangsekteskap i UK ? Men kongehuset har kanskje sine egne regler og tradisjoner på siden av samfunnet ?
Rainbow Skrevet 8. juli 2011 #7 Skrevet 8. juli 2011 Han valgte jo ikke Diana bort for så å finne Camilla. Han elsket og var sammen med Camilla lenge, og hun ble ikke funnet god nok for kongehuset. Dermed måtte han gifte seg men noen han ikke hadde følelser for. Litt arrangert ekteskap, igrunn! Så en dokumentar der Diana snakka om at hun alltid hadde visst han ikke elsket henne, og at han traff Camilla gjennom hele ekteskapet deres. 8
Chiyo Skrevet 8. juli 2011 #8 Skrevet 8. juli 2011 Kan noen fatte at Charles valgte bort denne dama her http://www.cnnnewa.info/wp-content/uploads/2011/07/1309570396-53.jpg til fordel for henne her http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/83/Camilla%2C_Duchess_of_Cornwall.jpg ??? Jeg begriper det ikke. Ja, det kan jeg fatte hvis han elsket Camilla og ikke Diana. Til syvende og sist er det ikke hvordan hun ser ut som teller, når man er forelsket. 2
Chiyo Skrevet 8. juli 2011 #9 Skrevet 8. juli 2011 Han valgte jo ikke Diana bort for så å finne Camilla. Han elsket og var sammen med Camilla lenge, og hun ble ikke funnet god nok for kongehuset. Dermed måtte han gifte seg men noen han ikke hadde følelser for. Litt arrangert ekteskap, igrunn! Så en dokumentar der Diana snakka om at hun alltid hadde visst han ikke elsket henne, og at han traff Camilla gjennom hele ekteskapet deres. Jeg syns det er så flott at det endelig fikk være sammen til slutt. Tenk å elske noen så lenge uten å kunne være sammen. 2
Gjest BettyBoop28 Skrevet 8. juli 2011 #10 Skrevet 8. juli 2011 Kan noen fatte at Charles valgte bort denne dama her http://www.cnnnewa.info/wp-content/uploads/2011/07/1309570396-53.jpg til fordel for henne her http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/83/Camilla%2C_Duchess_of_Cornwall.jpg ??? Jeg begriper det ikke. man vet jo ikke hva som ligger bak, men noe sier meg at Diana og charles ikke var et lykkelig ektepar fra starten av. begge var jo like utro med hverandre. Jeg syns Charles passer bedre sammen med Camilla Parker Bowles enn Diana. Jeg begriper mye mindre av hva Diana så i den stygge raringen Charles. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #11 Skrevet 8. juli 2011 Denne tråden viser jo med all tydelighet hvor overfladiske enkelte er. Som om utseendet er det som avgjør hvem man elsker... For å si det sånn, min kjære er en helt vanlig gjennomsnittlig mann utseendemessig, men han er selve drømmeprinsen min og vi er en perfekt match. Før jeg møtte han hadde jeg en kort flørt med en mann som var type "hot og rålekker", men han og jeg hadde ingenting til felles og vi passet overhodet ikke sammen. Jeg våger å påstå at ingen her kjenner verken Camilla, Charles eller avdøde Diana. Antakelig er/var alle tre helt ok personer, med gode og dårlige sider som alle andre. Diana og Charles var så nært et arrangert ekteskap som man kommer i den vestlige verden, og det alle som kjente dem forteller er at de ikke hadde det godt sammen. Ingen av dem var direkte tvunget til dette ekteskapet, men begge følte nok et stort press. Og Diana var sikkert både smigret og betatt fordi prinsen valgte henne. Det får ikke et ekteksap til å fungere dog. Hvis det er utbredt å tenke som ts (at utseendet avgjør hvem man bør elske) så er det ikke rart skilsmissestatistikken er høy. Utseende blir fort hverdagslig kjedelig og normalt, det er matchende personligheter som gjør at man klarer å holde liv i et langt ekteskap. 4
Gjest BettyBoop28 Skrevet 9. juli 2011 #12 Skrevet 9. juli 2011 Denne tråden viser jo med all tydelighet hvor overfladiske enkelte er. Som om utseendet er det som avgjør hvem man elsker... For å si det sånn, min kjære er en helt vanlig gjennomsnittlig mann utseendemessig, men han er selve drømmeprinsen min og vi er en perfekt match. Før jeg møtte han hadde jeg en kort flørt med en mann som var type "hot og rålekker", men han og jeg hadde ingenting til felles og vi passet overhodet ikke sammen. Jeg våger å påstå at ingen her kjenner verken Camilla, Charles eller avdøde Diana. Antakelig er/var alle tre helt ok personer, med gode og dårlige sider som alle andre. Diana og Charles var så nært et arrangert ekteskap som man kommer i den vestlige verden, og det alle som kjente dem forteller er at de ikke hadde det godt sammen. Ingen av dem var direkte tvunget til dette ekteskapet, men begge følte nok et stort press. Og Diana var sikkert både smigret og betatt fordi prinsen valgte henne. Det får ikke et ekteksap til å fungere dog. Hvis det er utbredt å tenke som ts (at utseendet avgjør hvem man bør elske) så er det ikke rart skilsmissestatistikken er høy. Utseende blir fort hverdagslig kjedelig og normalt, det er matchende personligheter som gjør at man klarer å holde liv i et langt ekteskap. Utseendet er ikke alt, men det betyr litt iforhold til tiltrekning, men klart. personlighet er jo viktigst... Men noen som er notorisk utro... som charles. Hvor bra personlighet kunne han ha liksom? Vet ikke noe om Camilla da. Media har framstilt henne som en hurpe, men mulig hun er en hyggelig person. <hun ser iallefall hyggelig ut. Mulig hun og charles passet bedre sammen fordi de var nærmere i alder og hadde mer til felles enn Charles hadde med Diana som bare var en jentunge i forhold til han.
altflyter Skrevet 9. juli 2011 #13 Skrevet 9. juli 2011 snakk om å være overfladisk. Jeg håper virkelig det er få som tenker sånn som deg 2
Gjest BettyBoop28 Skrevet 9. juli 2011 #14 Skrevet 9. juli 2011 snakk om å være overfladisk. Jeg håper virkelig det er få som tenker sånn som deg Leste du innlegget mitt. Jeg sa utseendet talte litt men personlighet var viktigst. Ser ikke hvorfor det er overfladisk. Det er bare ærlig. Gidder ikke å hykle å late som at jeg ikke bryr meg noe om utseendet. Alle bryr seg om det ved første øyekast. De som sier de ikke gjør det, lyver.
Capricorn Skrevet 9. juli 2011 #15 Skrevet 9. juli 2011 Hørt om kjemi? Det har heller ikke vært noe hemmelighet at det ekteskapet var arrangert. Tenk deg selv å gifte deg med noen du ikke elsker. Nå fant jo også Diana kjærligheten før hun døde så de var nok lettet over bruddet begge to.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 9. juli 2011 #16 Skrevet 9. juli 2011 Hørt om kjemi? Det har heller ikke vært noe hemmelighet at det ekteskapet var arrangert. Tenk deg selv å gifte deg med noen du ikke elsker. Nå fant jo også Diana kjærligheten før hun døde så de var nok lettet over bruddet begge to. Selvfølgelig har jeg hørt om kjemi. Jeg snakker om tiltrekning i første blikk ikke kjemi utfra at man har blitt kjent med hverandre og det utvikler seg kjemi da. Skjønner ikke hvorfor du krangler når jeg i bunn og grunn er enig med deg ang det ekteskapet. Les hele innlegg før du svarer.
Capricorn Skrevet 9. juli 2011 #17 Skrevet 9. juli 2011 Selvfølgelig har jeg hørt om kjemi. Jeg snakker om tiltrekning i første blikk ikke kjemi utfra at man har blitt kjent med hverandre og det utvikler seg kjemi da. Skjønner ikke hvorfor du krangler når jeg i bunn og grunn er enig med deg ang det ekteskapet. Les hele innlegg før du svarer. Jeg krangler ikke med deg. Jeg svarte TS. 2
altflyter Skrevet 9. juli 2011 #18 Skrevet 9. juli 2011 Leste du innlegget mitt. Jeg sa utseendet talte litt men personlighet var viktigst. Ser ikke hvorfor det er overfladisk. Det er bare ærlig. Gidder ikke å hykle å late som at jeg ikke bryr meg noe om utseendet. Alle bryr seg om det ved første øyekast. De som sier de ikke gjør det, lyver. Beklager. Min feil, jeg gjorde det ikke klart at jeg siktet til trådstarter.... Ditt innlegg er jeg enig i:) Men syntes ikke at utseendet er alt. Selvfølgelig er det en del av førsteinntrykket:)
Gjest BettyBoop28 Skrevet 9. juli 2011 #19 Skrevet 9. juli 2011 Beklager. Min feil, jeg gjorde det ikke klart at jeg siktet til trådstarter.... Ditt innlegg er jeg enig i:) Men syntes ikke at utseendet er alt. Selvfølgelig er det en del av førsteinntrykket:) Nei, det var min feil. Jeg ble overengasjert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå